Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close

APAR și POCA au finalizat elaborarea politicii în domeniul exporturilor românești

Autor: meatmilkvineri, 5 iulie, 2019

(Comunicat) Marți 02 iulie 2019, la Hotel Capital Plaza din București, s-a desfășurat Conferința de încheiere a proiectului “Elaborarea unei politici publice alternative în domeniul promovării exporturilor românești” – Cod SIPOCA 297, proiect cofinanțat din FSE prin Programul Operațional Capacitate Administrativă (POCA) și implementat de Asociația pentru Promovarea Alimentului Românesc – APAR.

 

La eveniment au participat reprezentanți ai părților interesate din cadrul ONG-urilor, operatorilor economici, precum și din mass media. În cadrul acestui eveniment au fost diseminate rezultatele obținute.

 

Proiectul a fost demarat în luna august 2018, se desfășoară pe o perioadă de 12 de luni și are un buget total eligibil de 995.358,09 lei, din care valoarea nerambursabilă este de 975.450,93 lei.

 

Obiectivul general al proiectului a fost acela de a elabora o politică publică alternativă în domeniul promovării produselor românești la export precum și instruirea unui număr de 60 de persoane, personal din ONG-urile partenere și parteneri sociali ai acesteia. Prin implementarea activităților proiectului s-au obținut următoarele rezultate:

 

– Realizarea unei analize de identificare a problemelor din domeniul promovării produselor românesti la export

– Platforma online – instrument independent de consolidare a dialogului social si civic, monitorizare si evaluare a politicii publice pentru promovarea produselor românești la export;

– Propuneri pentru modificarea instrumentelor actuale care susțin promovarea exporturilor și o politică publică alternativa nouă elaborată și promovată în domeniul promovării produselor românești la export;

– 61 de persoane din ONG-uri și parteneri sociali instruite în domeniul ”Elaborării politicilor publice”

 

Prin politica publica alternativa RO-EXPORT propusă către Ministerul pentru Mediul de Afaceri, Comerț și Antreprenoriat – MMACA ne dorim să facem din brandul de export al României nu numai un motiv de mândrie națională ci și un motor al economiei românești.

Regionalizarea, şansa micilor procesatori de carne (2)
Autor: meatmilk  /   miercuri, 19 decembrie 2018

(Autor: ȘTEFAN VÂRTACI) Desigur că Banatul şi Ardealul reprezintă ele însele un brand în producţia de preparate de carne. Fiecare etichetă în care se face trimiterea la zona geografică de producţie, respectiv Banat sau produse ardeleneşti, reprezintă o mare şansă de câştig în materie de vânzare. Cu toate acestea, nu putem vorbi...

Farel Impex a implelentat sistemele ERP și SFA de la Transart
Autor: meatmilk  /   joi, 11 octombrie 2018

(Comunicat) Farel Impex, unul dintre principalii distribuitori de băuturi și produse alimentare din Transilvania, a implementat sistemul informatic integrat dezvoltat de Transart pentru managementul afacerilor de distribuție.   Acoperind peste 6000 de puncte de vânzare din 4 județe cu 8 depozite și peste 50 agenți Pre-Sales,...