Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close

APAR și POCA au finalizat elaborarea politicii în domeniul exporturilor românești

Autor: meatmilkvineri, 5 iulie, 2019

(Comunicat) Marți 02 iulie 2019, la Hotel Capital Plaza din București, s-a desfășurat Conferința de încheiere a proiectului “Elaborarea unei politici publice alternative în domeniul promovării exporturilor românești” – Cod SIPOCA 297, proiect cofinanțat din FSE prin Programul Operațional Capacitate Administrativă (POCA) și implementat de Asociația pentru Promovarea Alimentului Românesc – APAR.

 

La eveniment au participat reprezentanți ai părților interesate din cadrul ONG-urilor, operatorilor economici, precum și din mass media. În cadrul acestui eveniment au fost diseminate rezultatele obținute.

 

Proiectul a fost demarat în luna august 2018, se desfășoară pe o perioadă de 12 de luni și are un buget total eligibil de 995.358,09 lei, din care valoarea nerambursabilă este de 975.450,93 lei.

 

Obiectivul general al proiectului a fost acela de a elabora o politică publică alternativă în domeniul promovării produselor românești la export precum și instruirea unui număr de 60 de persoane, personal din ONG-urile partenere și parteneri sociali ai acesteia. Prin implementarea activităților proiectului s-au obținut următoarele rezultate:

 

– Realizarea unei analize de identificare a problemelor din domeniul promovării produselor românesti la export

– Platforma online – instrument independent de consolidare a dialogului social si civic, monitorizare si evaluare a politicii publice pentru promovarea produselor românești la export;

– Propuneri pentru modificarea instrumentelor actuale care susțin promovarea exporturilor și o politică publică alternativa nouă elaborată și promovată în domeniul promovării produselor românești la export;

– 61 de persoane din ONG-uri și parteneri sociali instruite în domeniul ”Elaborării politicilor publice”

 

Prin politica publica alternativa RO-EXPORT propusă către Ministerul pentru Mediul de Afaceri, Comerț și Antreprenoriat – MMACA ne dorim să facem din brandul de export al României nu numai un motiv de mândrie națională ci și un motor al economiei românești.

Regionalizarea, factor în creșterea exporturilor de produse din carne și lapte
Autor: meatmilk  /   vineri, 27 septembrie 2019

(Autor: Stefan Vartaci) După Decembrie 1989, în numărul și structura populației României au avut loc schimbări importante. Nu se poate spune cu precizie câți români trăiesc în prezent în străinătate, însă, după unele aprecieri, numărul românilor care au părăsit România în acești 30 de ani este apreciat între patru și...

AHK: Nesiguranța umbrește perspectivele pozitive ale economiei
Autor: meatmilk  /   miercuri, 8 mai 2019

(Comunicat) Relațiile economice româno-germane s-au intensificat în 2018. Conform publicației cu date economice editată de AHK România, volumul schimburilor comerciale între cele două țări a însumat anul trecut 32,5 mld. EUR, ceea ce înseamnă peste 20% din comerțul exterior al României.   Importurile din Germania au atins...