Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Apdrp a platit pana in prezent 50% din fondurile nerambursabile

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

Agentia de Plati pentru Dezvoltare Rurala si Pescuit (APDRP) a efectuat pana in prezent plati catre beneficiarii Programului National de Dezvoltare Rurala (PNDR) in valoare de 4,02 miliarde de euro.

Din aceasta suma, 2,29 miliarde de euro reprezinta plati pentru finantarea proiectelor de investitii derulate prin PNDR pentru dezvoltarea agriculturii si a mediului rural, iar restul, 1,73 miliarde de euro, reprezinta plati directe efectuate catre fermieri.

Pe langa aceasta suma, Romania a absorbit initial si 561 de milioane de euro, fonduri care reprezinta avansul acordat de Comisia Europeana in momentul demararii Programului National de Dezvoltare Rurala.

Cumuland avansul si platile efectuate, rezulta un total de aproximativ 4,6 miliarde de euro (4,58 miliarde de euro) fonduri atrase efectiv pentru Romania de catre APDRP, ceea ce reprezinta un grad de absorbtie al fondurilor europene de aproape 50% din totalul fondurilor disponibile pentru dezvoltare rurala, pana in 2015.

Pentru efectuarea platilor, APDRP trebuie sa primeasca din partea beneficiarilor proiectelor de investitii Cereri de Plata, pe care, dupa verificarea documentara si pe teren, le deconteaza – sunt decontate doar acele cheltuieli efectuate care sunt eligibile, sunt justificate cu documente valabile si sunt in conformitate cu prevederile proiectului aprobat pentru finantare.(Biroul de Presa al APDRP)

GfK: Creștere pentru bunurile de larg consum, dar pe baza inflației, nu a volumelor!
Autor: meatmilk  /   joi, 22 februarie 2018

(Comunicat) Piața FMCG a înregistrat în 2017 o creștere semnificativă de 7% pentru bunurile de folosință curentă cumpărate pentru consumul casnic.   În spatele aceste evoluții pozitive a pieței a stat majorarea prețurilor ca urmare a inflației și nu creșterea volumelor cumpărate, așa cum s-a întâmplat în 2016. Cu...

Negro investește masiv în publicitate
Autor: Ilie Stoian  /   joi, 22 februarie 2018

Negro, o companie care în anii trecuți s-a remarcat din punct de vedere al promovării prin spot-uri publicitare, prin economia evidentă în producția propriu-zisă a imaginilor, a demarat un program de investiții care, măcar după numele pe care le-a atras, se dovedește a fi cât se poate de consistent.   Din punct de vedere al...