Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Apia a efectuat si a autorizat plati in valoare de 2,28 miliarde euro, in perioada februarie 2010 – februarie 2011

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

In perioada februarie 2010 – februarie 2011, Agentia de Plati si Interventie pentru Agricultura a autorizat si efectuat plati in conturile beneficiarilor in valoare de aproximativ 2,28 miliarde EURO, din care 1,39 miliarde EURO din fonduri din bugetul U.E. (FEGA si FEADR), se arata intr-un comunicat de presa.

Sumele autorizate si platite au avut urmatoarea destinatie:
1. Plati aferente campaniei SAPS 2009:
– FEGA (Fondul European de Garantare Agricola) – 300.823.852 EURO;
– FEADR (Fondul European pentru Agricultura si Dezvoltare Rurala) – 523.081.884 EURO (plati pentru zone defavorizate, pachetele de agromediu si plata pe cultura – componenta europeana)
– Buget national – 308.758.238 EURO.
2. Plati aferente campaniei SAPS 2010:
– FEGA – campania de avans 2010 (16.10.2010 – 30.11.2010) – 207.782.027 EURO – Plati regulare (01.12.2010 – 30.06.2011) – 248.975.927 EURO
– Buget national – plata pe cultura – 219.334.183 EURO.
3. Plati pentru masurile de piata (reconversie sector viti – vinicol, fructe in scoli, lapte in scoli, grupuri de producatori, sprijin pentru persoane defavorizate, interventie piata cerealelor): F.E.G.A.: 113.594.697 EURO;
4. Ajutoare de stat:
– Plata nationala directa complementara in sector zootehnic: 685.222.633 RON (aferent cererilor depuse in 2009);
– Plata nationala directa complementara in sector zootehnic: 724.871.053 RON, reprezentand 92% din total (aferent cererilor depuse in 2010);
– Acciza la motorina: 143.626.417 RON.

Soluții FrieslandCampina Kievit, pentru produse ready meal-clean label
Autor: Maria Demetriad  /   joi, 15 noiembrie 2018

Compania olandeză FrieslandCampina Kievit, producător mondial de ingrediente alimentare și băuturi, a realizat recent un studiu privind  tendințele și evoluțiile de pe piața produselor ready meal, indulgence și clean label, cu țintă directă asupra savorii.   Utilizând propria analiză a conversațiilor online, precum și...

Metro AG Metro-Nom a deschis un birou IT la Cluj-Napoca
Autor: Nora Marin  /   joi, 15 noiembrie 2018

Metro AG Metro-Nom și-a deschis cel de-al treilea birou IT românesc în Cluj-Napoca, denumit și Silicon Valley al Balcanilor, după cum informează publicația European Supermarket Magazine.   Compania mai are încă două unități IT care operează local, mai precis, în București și Brașov. Divizia IT a firmei, Metro-Nom este...