Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Apia cere returnarea a 4,38 milioane de lei

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

Agentia de Plati si Interventie pentru Agricultura (APIA) cere inapoi 4,38 milioane lei de la 50 de consilii locale din Caras-Severin care au primit pe nedrept subventii si va sanctiona functionarii care au autorizat plata banilor, in conditiile in care nu erau indeplinite cerintele legale.

„APIA, prin Directia Antifrauda si Control Intern, a demarat procedura emiterii titlurilor de creanta pentru un numar de 50 de consilii locale din judetul Caras-Severin pentru neregulile identificate in modalitatea de acordare a sprijinului direct pe suprafata aferent anului 2007. Astfel, agentia trebuie sa recupereze suma de 4.385.105 lei, actualizata conform prevederilor legale, acordata pentru o suprafata de 34.782 hectare, pasuni si fanete, pentru care consiliile locale au depus cereri de sprijin”, a anuntat institutia.

APIA a derulat un control in judetul Caras-Severin, in urma unei sesizari, pentru a verifica daca au fost nereguli in acordarea subventiilor la hectar aferente anului 2007. Conducerea APIA va lua masurile administrative ce se impun, conform legii, mai arata agentia, referitor la angajatii care au permis acordarea banilor.

GfK: Creștere pentru bunurile de larg consum, dar pe baza inflației, nu a volumelor!
Autor: meatmilk  /   joi, 22 februarie 2018

(Comunicat) Piața FMCG a înregistrat în 2017 o creștere semnificativă de 7% pentru bunurile de folosință curentă cumpărate pentru consumul casnic.   În spatele aceste evoluții pozitive a pieței a stat majorarea prețurilor ca urmare a inflației și nu creșterea volumelor cumpărate, așa cum s-a întâmplat în 2016. Cu...

Negro investește masiv în publicitate
Autor: Ilie Stoian  /   joi, 22 februarie 2018

Negro, o companie care în anii trecuți s-a remarcat din punct de vedere al promovării prin spot-uri publicitare, prin economia evidentă în producția propriu-zisă a imaginilor, a demarat un program de investiții care, măcar după numele pe care le-a atras, se dovedește a fi cât se poate de consistent.   Din punct de vedere al...