Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Apia: cererile de ajutor pentru bunastarea pasarilor pot fi depuse pana pe 19 decembrie

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

Ca urmare aprobarii Ordinului ministrului agriculturii si dezvoltarii rurale nr.239/2012 privind aprobarea modelului Cererii de ajutor privind masura 215 – Plati privind bunastarea animalelor – pachetul b) pasari, perioada de depunere a cererilor este 15 noiembrie – 19 decembrie 2012, inclusiv, informeaza Agentia de Plati si Interventie in Agricultura (APIA), citata de Agroinfo.

Solicitantii trebuie sa detina exploatatii comerciale din sectorul de crestere a pasarilor, autorizate sanitar – veterinar, si sa isi asume angajamente voluntar in favoarea bunastarii animalelor.

Criterii generale de eligibilitate:
• detine autorizatie/ii sanitar veterinar pentru toate exploatatia/ile comerciale;
• se angajeaza sa mentina conditiile de bunastare si sa respecte cerintele specifice subpachetelor pentru care aplica pe o perioada de minim 5 ani, de la data de 16 octombrie 2012;
• sa respecte cerintele legale in materie de gestionare impreuna cu bunele conditii agricole si de mediu, conform OMADR/OMMP/ANSVSA nr. 187/2155/42/2011 aplicabile terenurile agricole apartinand solicitantului precum si activitatilor agricole desfasurate de catre acesta pe toata durata angajamentului, de 5 (cinci) ani, dupa caz.

Cererea de ajutor poate fi completata online de catre solicitant, prin accesarea site-ului http://www.apia.org.ro/ . Dupa completarea on-line, cererea se tipareste si se depune la Centrul Judetean al Agentiei de Plati si Interventie pentru Agricultura, respectiv al municipiului Bucuresti, pe a carui raza teritoriala se afla sediul social al solicitantului.

GfK: Creștere pentru bunurile de larg consum, dar pe baza inflației, nu a volumelor!
Autor: meatmilk  /   joi, 22 februarie 2018

(Comunicat) Piața FMCG a înregistrat în 2017 o creștere semnificativă de 7% pentru bunurile de folosință curentă cumpărate pentru consumul casnic.   În spatele aceste evoluții pozitive a pieței a stat majorarea prețurilor ca urmare a inflației și nu creșterea volumelor cumpărate, așa cum s-a întâmplat în 2016. Cu...

Negro investește masiv în publicitate
Autor: Ilie Stoian  /   joi, 22 februarie 2018

Negro, o companie care în anii trecuți s-a remarcat din punct de vedere al promovării prin spot-uri publicitare, prin economia evidentă în producția propriu-zisă a imaginilor, a demarat un program de investiții care, măcar după numele pe care le-a atras, se dovedește a fi cât se poate de consistent.   Din punct de vedere al...