Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Apia va acorda ajutoare de 72 mil. lei pentru zootehnie si sectorul vegetal

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

Agentia de Plati si Interventie in Agricultura (APIA) va plati fermierilor 72 milioane de lei de la bugetul de stat, a transmis institutia. Potrivit comunicatului APIA aceasta suma reprezinta ajutoare destinate sectorului zootehnic si vegetal, precum si pentru neutralizarea deseurilor.

Pentru sectorul zootehnic au fost repartizate fonduri de 62,4 milioane de lei care vor fi acordate fermierilor care au depus in luna iunie cereri pentru imbunatatirea calitatii produselor de origine animala si pentru sustinerea masurilor pentru producerea si comercializarea produselor apicole.

Fermierii vor primi intre 100 lei si 120 de lei pe carcasa pentru porcii pe care ii abatorizeaza, in functie de calitatea acestora. In cazul bovinelor, crescatorii primesc 100 de lei pe carcasa. Pentru scroafele de rasa din fermele comerciale aflate la prima fatare, agricultorii primesc 150 de lei pentru fiecare animal. APIA va mai acorda fermierilor un sprijin financiar de 5,9 milioane lei pentru achizitionarea de material saditor si aproximativ 3,5 milioane lei pentru activitatea de neutralizare a deseurilor de origine animala.

GfK: Creștere pentru bunurile de larg consum, dar pe baza inflației, nu a volumelor!
Autor: meatmilk  /   joi, 22 februarie 2018

(Comunicat) Piața FMCG a înregistrat în 2017 o creștere semnificativă de 7% pentru bunurile de folosință curentă cumpărate pentru consumul casnic.   În spatele aceste evoluții pozitive a pieței a stat majorarea prețurilor ca urmare a inflației și nu creșterea volumelor cumpărate, așa cum s-a întâmplat în 2016. Cu...

Negro investește masiv în publicitate
Autor: Ilie Stoian  /   joi, 22 februarie 2018

Negro, o companie care în anii trecuți s-a remarcat din punct de vedere al promovării prin spot-uri publicitare, prin economia evidentă în producția propriu-zisă a imaginilor, a demarat un program de investiții care, măcar după numele pe care le-a atras, se dovedește a fi cât se poate de consistent.   Din punct de vedere al...