Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Apia va plati pentru imbunatatirea calitatii produselor de origine animala

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

Agentia de Plati si Interventie in Agricultura (APIA) va plati fermierilor 115,6 milioane de lei din fonduri de la bugetul de stat pentru ajutoarele de stat destinate sectorului zootehnic, cu scopul imbunatatirii calitatii produselor, si 6,3 milioane de lei pentru achizitionarea de material saditor. Fermierii primesc intre 100 lei si 120 de lei pe carcasa pentru porcii pe care ii abatorizeaza, in functie de calitatea acestora. In cazul bovinelor abatorizate, crescatorii primesc 100 de lei pe carcasa.

Pentru scroafele de rasa din fermele comerciale aflate la prima fatare, agricultorii primesc 150 de lei pentru fiecare animal. Fermierii mai primesc 1,6 lei pentru puii broiler abatorizati si 5 bani pe bucata pentru oua de consum. In cazul imbunatatirii calitatii productiei de miere prin sustinerea familiilor de albine, apicultorii primesc 20 de lei pentru fiecare familie de albine. Suma de 6,3 milioane de lei este destinata producatorilor agricoli care au solicitat sprijin financiar pentru achizitionarea de material saditor, care fie comercializeaza, fie utilizeaza samanta si materialul saditor, in vederea multiplicarii sau pentru productia de consum.

GfK: Creștere pentru bunurile de larg consum, dar pe baza inflației, nu a volumelor!
Autor: meatmilk  /   joi, 22 februarie 2018

(Comunicat) Piața FMCG a înregistrat în 2017 o creștere semnificativă de 7% pentru bunurile de folosință curentă cumpărate pentru consumul casnic.   În spatele aceste evoluții pozitive a pieței a stat majorarea prețurilor ca urmare a inflației și nu creșterea volumelor cumpărate, așa cum s-a întâmplat în 2016. Cu...

Negro investește masiv în publicitate
Autor: Ilie Stoian  /   joi, 22 februarie 2018

Negro, o companie care în anii trecuți s-a remarcat din punct de vedere al promovării prin spot-uri publicitare, prin economia evidentă în producția propriu-zisă a imaginilor, a demarat un program de investiții care, măcar după numele pe care le-a atras, se dovedește a fi cât se poate de consistent.   Din punct de vedere al...