Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Arc: introducerea vanzarilor in pierdere va face inoperabila legea privind bunele practici in retail

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

Asociatia Romana Carnii (ARC) ataca introducerea prevederii care permite vanzarea in pierdere in proiectul de lege realizat pe baza Codului de bune practici in comertul cu produse agroalimentare. ARC considera ca prevederea va face actul normativ inoperabil.

Proiectul de lege prevede ca vanzarile cu pret redus se pot realiza si in pierdere, cu exceptia situatiilor in care au un efect anticoncurential, caz in care se aplica prevederile Legii concurentei.Daca legea ramane cu acest articol, situatia va fi chiar mai rea decat in prezent, inlaturand orice oprelisti in calea maririi abuzive a asa ziselor taxe de marketing, care scumpesc artificial alimentele si ruineaza producatorii agroalimentari. (…) ARC, alaturi de celelalte organizatii ale producatorilor, va insista ca parlamentarii nostri sa elimine articolul. In caz contrar, declaram de pe acum ca legea este inoperanta, iar efectele sale pe piata vor fi nule”, se arata intr-un comunicat al ARC.

Potrivit ARC, propunerea a fost introdusa la solicitarea Consiliului Concurentei, inainte ca proiectul de lege sa fie trimis la inceputul lunii aprilie in Parlament, in procedura de urgenta. In prezent, cu exceptii bine precizate, vanzarea in pierdere este interzisa.

Rusia a semnat acordul cu China pentru comerțul cu carne de pasăre
Autor: Maria Demetriad  /   miercuri, 14 noiembrie 2018

Rusia a înregistrat o creștere a exporturilor de carne pe parcursul anului 2018, iar această creștere ar putea să se accelereze în 2019, odată cu deschiderea recentă a pieței chineze pentru companiile de păsări din țară.   Din ianuarie până în august 2018, Rusia a exportat carne și produse secundare în valoare totală...

Parmalat va cumpăra Kraft Heinz Cheese-Canada, pentru 1,62 miliarde de dolari
Autor: meatmilk  /   miercuri, 14 noiembrie 2018

Grupul Parmalat face investiții semnificative în producția canadiană de lactate, prin achiziționarea diviziei de brânzeturi Kraft Heinz Canada, inclusiv a mărcilor Cracker Barrel, P'tit Quebec și aMOOza.   Parmalat, controlat de Lactalis-Franța, a anunțat că va adăuga mai multe branduri noi în portofoliul său, odată cu...