Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Arla Foods avertizează asupra pericolelor unui ”No-Deal Brexit”

Autor: Nora Marinluni, 5 noiembrie, 2018

Arla Foods s-a alăturat organizațiilor de fermieri din Marea Britanie, Danemarca, Olanda, Republica Irlanda, Franța și Germania, pentru a solicita guvernului britanic și Uniunii Europene să elimine toate opstacolele, pentru a evita o agravare a Brexit-ului.

 

Declarația a fost făcută în cadrul conferinței „Beyond Brexit: Farming for Our Future” din Whitehall, Londra, care a reunit pentru prima dată fermieri, funcționari guvernamentali și companii din Marea Britanie și cinci țări europene.

 

Peter Giortz-Carlsen, vicepreședinte executiv al companiei Arla Europe, a declarat: „Este important ca relațiile viitoare dintre Marea Britanie și UE să rămână deschise, iar fermierii de pe ambele părți ale canalului să aibă condiții de concurență echitabile”.

 

Arla a susținut în mod constant o poziție împotriva așa-numitului Brexit dur, prezentând o soluție pozitivă care promovează comerțul liber și standardele înalte, privind siguranța animalelor și a alimentelor.

 

Giortz-Carlsen a adăugat că ”lanțul de aprovizionare cu alimente dintre Regatul Unit și Uniunea Europeană este unic și a fost construit de-a lungul multor ani. Aceasta permite ca produsele agricole să fie mișcate rapid în UE și cuo  birocrație limitată.

 

Din acest motiv, consumatorii au ajuns să aștepte și să prețuiască înalta calitate, accesibilitatea și varietatea produselor lactate. Analiza efectuată de London School of Economics, în numele Arla, a arătat că o tranzacție Brexit nu va rupe acest lanț de aprovizionare.În cazul unui Brexit dur, ne așteptăm la prețuri mai mari și la opțiuni reduse de afaceri”. (Nora Marin-Corespondență de la Bruxelles)

Belgia a interzis sacrificările halal și kosher în Flandra
Autor: Nora Marin  /   marți, 8 ianuarie 2019

Parlamentul Belgiei a lansat o campanie publică pentru a informa companiile despre noi metode de sacrificare a animalelor, după interzicerea metodelor halal și kosher, în regiunea Flandra.   Continuând în luna ianuarie, campania va implica publicarea de anunțuri în mai multe publicații belgiene, precum și intensificarea...

Lidl UK anunță un parteneriat cu Müller
Autor: Mircea Demeter  /   marți, 8 ianuarie 2019

Lidl UK a anunțat că a lansat un parteneriat pentru lactate Grassroots, împreună cu Müller Milk & Ingredients, gest care marchează cea mai recentă dezvoltare a activității, pentru a asigura un lanț de aprovizionare durabilă pentru produse lactate.   Parteneriatul urmează angajamentul lui Lidl de anul trecut, de a oferi...