Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Arterimpex: In 2009-2010, avem in plan extinderea in toata tara

Autor: Meat MIlkmarți, 29 ianuarie, 2013

Procesatorul de carne Arterimpex, prezent pentru moment in sapte judete, respectiv Harghita, Covasna, Neamt, Mures, Sibiu, Cluj si Bacau, are ca principal obiectiv extinderea prezentei la nivel national, in perioada 2009-1010. Decizia vine ca urmare a unei investitii de cinci milioane de euro, intr-o fabrica noua, cu o capacitate de 20 de tone pe zi, au declarat pentru „Fabrica De Carne” oficialii producatorului. De asemenea, Arterimpex are in plan, pentru anul acesta, reinnoirea parcului auto si modernizarea abatorului pe care il detine. Extinderea la nivel national se va realiza prin distribuitori zonali.

Societatea are propria retea de distributie in judetele Harghita, Covasna, Neamt, Mures, Sibiu, Cluj si Bacau, avand mijloace de transport specializate pentru aceasta activitate. Relatia dintre Arterimpex si clienti se realizeaza prin intermediul agentilor comerciali, care tin legatura direct cu reprezentantii societatilor comerciale. Astazi firma se bucura de larga apreciere a clientilor din judetele: Harghita, Covasna, Neamt, Mures, Sibiu, Cluj si Bacau. Gama produselor este variata, cuprinzand sortimente din categoriile: produse proaspete, salamuri si carnati semiafumati, afumaturi, specialitati fierte-afumate si crud-afumate, tocaturi, salamuri si carnati cruzi-afumati, semiuscati. Arterimpex a incheiat recent construirea unei unitati noi de procesare a carnii, proiectata pentru o capacitate de 20 tone/zi, prin programul SAPARD. In noul obiectiv se are in vedere, odata cu marirea capacitatii de productie, si dotarea cu utilaje noi, performante, in vederea asigurarii unei calitati superioare a produselor fabricate, precum si a aspectului de prezentare a produselor.

FDC: Ati deschis o fabrica noua; ce investitie a necesitat si ce capacitate de productie are?

Arterimpex: Pentru noua unitate, s-a alocat o investitie in valoare de cinci milioane de euro, iar aceasta este proiectata pentru o capacitate zilnica de 20 de tone.

FDC: Pe ce fel de produse este axata noua unitate?

Arterimpex: Gama de produse de baza o constituie produsele fierte-afumate (salamuri, carnati, parizer, cremwursti), specialitati injectate, produse din categoria carne preparata (pasta pentru mici, carne tocata), afumaturi, produse crud-uscate.

FDC: Ce dotari diferentiaza noua unitate de productie pe piata? Ce investitii mai aveti in plan anul acesta?

Arterimpex: Linia de productie pentru produsele crud-uscate si alte specialitati.
In acest an, intentionam sa reinnoim parcul auto si sa modernizam abatorul deja existent.

FDC: Intentionati ca, odata cu noua fabrica, sa va extindeti si aria de distributie? Daca da, in ce zone?

Arterimpex: Vizam o dezvoltare a retelei proprii de distributie, care acopera pentru moment judetul nostru (n.r. Harghita) si judetele invecinate (n.r. Covasna, Neamt, Mures, Sibiu, Cluj si Bacau) si intentionam sa ne extindem in toata tara prin distribuitori zonali, deoarece vrem sa devenim furnizorii principalelor lanturi de hipermarketuri din tara.

FDC: Aveti o gama de produse foarte variate. Cum reusiti sa va identificati in optiunile consumatorului si cu ce produse noi il surprindeti?

Arterimpex: In zona noastra de distributie, clientii cunosc numele Benedek, din care dorim sa dezvoltam un brand cunoscut la nivelul intregii tari si chiar peste hotare. Ca noutati, am lansat o categorie de produse ieftine, foarte gustoase, si o categorie de produse crud-uscate de top quality, la preturi accesibile.

FDC: Care este ingredientul-cheie al succesului Arterimpex?

Arterimpex: Consecventa in management, completata de gama variata si calitatea produselor noastre.

FDC: Cum vedeti evolutia pietei pe care activati in contextual actual al pietei de mezeluri?

Arterimpex: Criza economica va avea un sfarsit, iar producatorii europeni se vor replia rapid castigand usor piata. De asemenea, suntem convinsi ca si consumatorii romani vor consuma in continuare produsele traditionale romanesti si vom satisface exigentele lor.

FDC: Ce obiective va propunetI pentru anii 2009-2010?

Arterimpex: Dezvoltarea zonei de piata pe toate regiunile tarii si peste hotare. In plus, vizam utilizarea la maximum a capacitatilor de productie.

Lactate: Noutățile lunii septembrie 2018
Autor: Maria Demetriad  /   joi, 4 octombrie 2018

Septembrie s-a bucurat de multe lansări în întreaga lume, în majoritatea categoriilor de produse lactate, inclusiv cele venite din partea unora dintre marii jucători de pe piețele naționale sau internaționale. Vi le prezentăm și de această dată, cu speranța diversificării producției și în România.   Chaitanya Chitta,...

ESM: Vânzări de produse ecologice în România, în creștere spectaculoasă
Autor: Maria Demetriad  /   miercuri, 26 septembrie 2018

Potrivit European Supermarket Magazine, care citează un raport Romania Insider și un studiu realizat de Getbio.ro, vânzările de produse ecologice sau "bio" au înregistrat o creștere de 30% în primele șase luni ale acestui an.   România Insider a raportat că produsele alimentare, suplimentele alimentare, cosmeticele și...