Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Asemeni europei, australia propune etichetarea carnii neambalate

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

Dupa cum informeaza ausfoodnews.com, guvernul australian propune mentionarea tarii de origine pe carnea neambalata de vita, pui, oaie. Propunerea va fi supusa unor dezbateri publice, fiind invitata a se alatura demersului si Noua Zeelanda.

Aceasta propunere nu reprezinta, in mod deosebit, o incercare de a aborda din alt unghi problemele de sanatate publica sau protectie a consumatorilor. Este vorba doar de o mai buna evaluare economica, pe piata de specialitate, a desfacerii produselor importate, comparativ cu cele indigene.

Cantitatile importante de carne de vita, care intra in Australia simultan cu alte sortimente (fiind incluse global in categoria carne) au produs dereglari in sistemul de urmarire-monitorizare a comertului cu unul dintre importante produse locale, din regnul animal.

In prezent, produse neabalate precum carnea de porc, pestele, fructele, legumele, sunt importate exclusiv sub conditia etichetarii, cu mentiunea tarii de origine. Exista, in acest fel, un control strict al vanzarilor in marile lanturi comerciale si o balanta economica reala, indeosebi a produselor din carne, in magazinele comertului cu amanuntul.(TS)

Soluții FrieslandCampina Kievit, pentru produse ready meal-clean label
Autor: Maria Demetriad  /   joi, 15 noiembrie 2018

Compania olandeză FrieslandCampina Kievit, producător mondial de ingrediente alimentare și băuturi, a realizat recent un studiu privind  tendințele și evoluțiile de pe piața produselor ready meal, indulgence și clean label, cu țintă directă asupra savorii.   Utilizând propria analiză a conversațiilor online, precum și...

Metro AG Metro-Nom a deschis un birou IT la Cluj-Napoca
Autor: Nora Marin  /   joi, 15 noiembrie 2018

Metro AG Metro-Nom și-a deschis cel de-al treilea birou IT românesc în Cluj-Napoca, denumit și Silicon Valley al Balcanilor, după cum informează publicația European Supermarket Magazine.   Compania mai are încă două unități IT care operează local, mai precis, în București și Brașov. Divizia IT a firmei, Metro-Nom este...