Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

AsociaȚii: ioan ladosi afirma ca pretul carnii de porc nu se va scumpi cu mai mult de 15 %

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

(Agerpres) Preturile la carnea de porc ar putea creste cu maximum 15% in preajma Sarbatorilor de iarna, insa ce se va intampla cu exactitate este greu de estimat, a declarat, joi, presedintele Asociatiei Producatorilor de Carne de Porc din Romania (APCPR), Ioan Ladosi.

„Este o chestiune speculativa. Nu cred ca pot creste (preturile – n.r.) cu mai mult de 15%, pentru ca se vorbeste despre suportabilitate. Preturile vor creste atat cat suporta piata, cat poate omul sa duca si sa cumpere”, a spus Ladosi, intrebat despre o eventuala majorare a preturilor la carnea de porc in preajma Craciunului.

Presedintele APCPR a explicat ca, in prezent, preturile la carnea de porc practicate in Romania nu difera de cele din strainatate, insa la noi exista o particularitate care deregleaza piata, mai exact faptul ca inainte de Craciun taranii incep sa taie porcii din gospodariile proprii pe care ii vand.

''Pot sa va spun ca la ora actuala preturile nu difera de ce-i afara. Suntem pe linia preturilor din afara si asa vom merge in continuare. Insa, noi, in Romania, avem o particularitate si anume ca in preajma Sarbatorilor de iarna se mai taie cate trei milioane (de porci n.r) in fundul curtii si atunci se deregleaza piata in mod direct. Nu avem cum sa estimam cat vor taia taranii inainte de Craciun.

Asta este diferenta majora intre noi si ei, pentru ca exista inca pe atatia porci. Nu stim ce se intampla cu ei si unde ajung'', a spus Ioan Ladosi. El a estimat ca preturile cu care se vor vinde acesti porci vor fi mai mari decat cele practicate de producatorii de carne de porc.

GfK: Creștere pentru bunurile de larg consum, dar pe baza inflației, nu a volumelor!
Autor: meatmilk  /   joi, 22 februarie 2018

(Comunicat) Piața FMCG a înregistrat în 2017 o creștere semnificativă de 7% pentru bunurile de folosință curentă cumpărate pentru consumul casnic.   În spatele aceste evoluții pozitive a pieței a stat majorarea prețurilor ca urmare a inflației și nu creșterea volumelor cumpărate, așa cum s-a întâmplat în 2016. Cu...

Negro investește masiv în publicitate
Autor: Ilie Stoian  /   joi, 22 februarie 2018

Negro, o companie care în anii trecuți s-a remarcat din punct de vedere al promovării prin spot-uri publicitare, prin economia evidentă în producția propriu-zisă a imaginilor, a demarat un program de investiții care, măcar după numele pe care le-a atras, se dovedește a fi cât se poate de consistent.   Din punct de vedere al...