Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Auchan a deschis un magazin în Baia Mare

Autor: Meat MIlkvineri, 7 februarie, 2014

Grupul Auchan a deschis miercuri, în municipiul Baia Mare, al treilea magazin din ţară, de la începutul anului, după ce a preluat, în urma unei tranzacţii internaţionale, o parte a fostei reţele Real”.

“În Baia Mare a fost al treilea magazin pe care-l inaugurăm în anul 2014, din seria celor 20 de magazine remodelate de Auchan. Iată că am ajuns la al zecelea magazin pe care l-am transformat din Real în Auchan. În acest moment, 21 de magazine din România poartă sigla Auchan pe clădire. Este un moment important pentru noi şi aş dori să mulţumesc tuturor echipelor, partenerilor şi autorităţilor care au făcut posibilă apariţia acestui frumos magazin, partenerului nostru comercial Arcade Property Management care asigură întreaga gamă de servicii de care au nevoie clienţii în acest centru comercial. Cu fiecare deschidere, suntem mai aproape de ţelul pe care ni l-am propus, de a transforma toate magazinele Real în mai puţin de 12 luni de la preluare şi de a face din Auchan magazinul preferat al tuturor românilor”, a declarat, la conferinţa de presă, directorul de marketing al Auchan, Tiberiu Dăneţiu.

De asemenea, directorul “Auchan” pentru Regiunea de Nord, Ioana Toşa a remarcat implicarea personalului angajat care a transformat, în doar 10 zile, spaţiile comerciale şi le-a adaptat, reorganiza şi îmbunătăţit, pentru confortul clienţilor.

“A fost efort susţinut din partea celor implicaţi în modificarea tehnică şi comercială a suprafeţei de vânzare, extindere, decorare, asamblarea sistemelor informatice, formarea echipelor şi introducerea comerţului de tip discount generalizat. Am putut să observ, în aceste zile, implicarea tuturor angajaţilor în procesul de reformare al magazinului şi a fost o constatare plăcută să văd atâta dăruire şi implicare”, a spus Toşa.

Prezent la conferinţa de presă, primarul municipiului Baia Mare, Cătălin Cherecheş, le-a sugerat managerilor companiei să menţină preţurile de pornire “zero” cât mai mult timp cu putinţă şi să ofere angajaţilor salarii motivante.

“Vreau să-mi exprim bucuria pentru această deschidere, mi-aş dori foarte mult ca preţurile să rămână aşa cum sunt ele afişate. Dacă nu vor rămâne, mi-aş dori să facem, la un moment dat, o experienţă ca şi-n Rusia: când trecea Putin printre standuri, automat scădea preţul şi la zahăr, şi la făină, dar cine ştie, poate ajungem şi acolo. (…) Cred că este de bun augur această deschidere în municipiul nostru, mai ales că produsele pot fi de calitate, atenţia faţă de clienţi va fi una aparte, eu sper că şi atenţia pe care angajatorii o oferă celor care muncesc aici va fi pe măsură. Băimărenii sunt oameni harnici, iar cei care lucrează aici vor fi un exemplu pentru tot ceea ce aveţi dumneavoastră la astfel de magazine în România. Aşadar, sper să-i trataţi cu cel mai mare respect şi un salariu pe măsură”, a spus Cătălin Cherecheş.

Noul magazin Auchan din Baia Mare deţine o suprafaţă de comercializare de de 6.200 metri pătraţi şi oferă o gamă de peste 40.000 de produse, printre aceste standuri aflându-se şi un producător tradiţional din judeţul Maramureş. (economica.net)

În 2015, Profi și Mega Image vor deschide 200 de magazine
Autor: Meat MIlk  /   marți, 6 ianuarie 2015

Profi și Mega Image și-au propus ambiții mari de extindere pentru anul 2015 și vor deschide 200 de magazine. Pentru atingerea acestui obiectiv, lanţurile de supermarketuri şi-au bugetat pentru acest an circa 100 de deschideri fiecare, cele două reţele urmând a se bate pentru titlul de campionul expansiunii, titlu câştigat în fiecare...

Viitor incert pentru Billa România, în 2015
Autor: Maria Demetriad  /   luni, 8 decembrie 2014

Potrivit ultimelor informații care circulă în piață, anul 2015 pare a fi incert pentru Billa România, germanii de la Rewe făcând primii paşi către vânzarea supermarketurilor Billa, rețeaua ajungând a fi cel mai mic jucător din comerţul modern local În prezent, Billa România deține doar puțin peste 80 de magazine, cu un volum de...