Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

AutoritAȚi: verificari la producatorii carne de vita si lapte din zonele defavorizate

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

Centrul Judetean al Agentiei de Plati si Interventie pentru Agricultura (CJAPIA) Bihor informeaza ca, la data de 3 decembrie, a inceput activitatea de control la fata locului pentru ajutorul specific acordat producatorilor de carne de vita si lapte din zonele defavorizate.

Esantionul cu beneficiarii care vor fi supusi controlului la fata locului a fost extras in urma unei analize de risc din aplicatia electronica „Bovina defavorizata 2012”, de catre o Comisiei de esantionare infiintata la nivelul APIA Bucuresti. Pe parcursul controalelor va fi verificata respectarea obligatiilor pe care solicitantii de sprijin specific acordat producatorilor de lapte si carne de vita din zonele defavorizate si le-au asumat la depunerea cererilor.

Mai precis, vor fi controlate: existenta efectiva a animalelor in exploatatie, inclusiv a celor care nu fac obiectul cererii depuse; existenta, pentru animalele gasite la fata locului, a celor 4 elemente ale sistemului de identificare (crotalii aplicate, pasapoarte in original, inregistratea in Registrul National al Exploatatiilor – conform extrasului din ziua/preziua controlului, registrul individual al exploatatiei); existenta documentelor justificative a altor evenimente (pierdere crotalii, forta majora, etc).

GfK: Creștere pentru bunurile de larg consum, dar pe baza inflației, nu a volumelor!
Autor: meatmilk  /   joi, 22 februarie 2018

(Comunicat) Piața FMCG a înregistrat în 2017 o creștere semnificativă de 7% pentru bunurile de folosință curentă cumpărate pentru consumul casnic.   În spatele aceste evoluții pozitive a pieței a stat majorarea prețurilor ca urmare a inflației și nu creșterea volumelor cumpărate, așa cum s-a întâmplat în 2016. Cu...

Negro investește masiv în publicitate
Autor: Ilie Stoian  /   joi, 22 februarie 2018

Negro, o companie care în anii trecuți s-a remarcat din punct de vedere al promovării prin spot-uri publicitare, prin economia evidentă în producția propriu-zisă a imaginilor, a demarat un program de investiții care, măcar după numele pe care le-a atras, se dovedește a fi cât se poate de consistent.   Din punct de vedere al...