Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Avastar, crestere de 40% a cifrei de afaceri in an de criza

Autor: Meat MIlkmarți, 29 ianuarie, 2013

Compania Avastar a intrat pe piata romaneasca a carnii in anul 1994, din dorinta de a oferi un nou concept despre calitate si prospetime. Cu sediul in Pascani, judetul Iasi, si cu o unitate de abatorizare in Liteni, Suceava, societatea a castigat increderea partenerilor prin seriozitate si profesionalism. Avand o echipa tanara si dinamica si dispunand de un abator nou si modern, Avastar s-a impus pe piata romaneasca de profil ca fiind un producator si distribuitor serios de carne de vita si porc.

Firma a avut, initial, si o sectie de preparate traditionale din carne, cu o capacitate de 3 tone pe zi, insa a ales sa urmeze o singura directie de dezvoltare – abatorizarea. Astfel, in anul 2008, Avastar a modernizat abatorul pe care il detine, la standardele Uniunii Europene, implementand un sistem de management integrat (SMI) privind calitatea si siguranta alimentului: ISO 9007 / 2008 si ISO 22000 / 2005.

Materia prima pentru abatorizare este atent selectata, achizitiile fiind realizate de la ferme specializate, dar si de la gospodariile din Bucovina, zona recunoscuta in toata tara, pentru cresterea animalelor.

Toate dotarile abatorului Avastar sunt de ultima gene­ratie; tehnologiile de sacrificare cuprind linii noi, separate, atat pentru porcine, cat si pentru vita. De asemenea, compania a investit in depozite frigorifice moderne, cu o capacitate de 100 de tone pe zi si o sectie de transare cu echipamente de ambalare si vidare. Capacitatea abatorului Liteni este de 5.000 de tone pe an, ceea ce inseamna aproximativ 22 de tone pe zi.

Compania mai detine si un parc logistic nou, care satisface la timp si in conditii de maxima calitate cerintele tuturor clientilor, asigurand conditii optime igienico-sanitare de transport al carnii pana la punctul de livrare, la orice locatie din tara. Produsele Avastar se adreseaza, in primul rand, unitatilor de procesare mici si mijlocii, dar si clientilor care vand carne proaspata in magazinele traditionale, in macelarii si carmangerii, dar si in retelele de retail. Printre clientii companiei, se numara Auchan, Mega Image, Interex, carora abatorul le furnizeaza, in general, carcasa de porc sau vita.

Abatorul Liteni ofera o gama variata de produse din carne proaspata, carcasa si piese transate. 70% din cantitatea comercializata o reprezinta carnea de porc, restul de 30% revenind segmentului de carne de vita. Noul abator, ca si dezvoltarea retelei de distributie, precum si listarea in mai multe magazine noi a asigurat companiei o crestere a cifrei de afaceri de 40% in anul 2009.

Societatea Avastar este, de asemenea, unul dintre membrii fondatori ai Asociatiei “Produs in Bucovina”, initiativa care a permis producatorilor din aceasta regiune sa iasa pe piata locala si nationala. Compania a fost prezenta si la primul targ organizat de Asociatia “Produs in Buco­vina”, manifestare ce a confirmat calitatea si succesul produselor traditionale bucovinene.

Lactate: Noutățile lunii septembrie 2018
Autor: Maria Demetriad  /   joi, 4 octombrie 2018

Septembrie s-a bucurat de multe lansări în întreaga lume, în majoritatea categoriilor de produse lactate, inclusiv cele venite din partea unora dintre marii jucători de pe piețele naționale sau internaționale. Vi le prezentăm și de această dată, cu speranța diversificării producției și în România.   Chaitanya Chitta,...

ESM: Vânzări de produse ecologice în România, în creștere spectaculoasă
Autor: Maria Demetriad  /   miercuri, 26 septembrie 2018

Potrivit European Supermarket Magazine, care citează un raport Romania Insider și un studiu realizat de Getbio.ro, vânzările de produse ecologice sau "bio" au înregistrat o creștere de 30% în primele șase luni ale acestui an.   România Insider a raportat că produsele alimentare, suplimentele alimentare, cosmeticele și...