Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Avertisment ue in legatura cu nereguli la cresterea gainilor pentru oua

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

Conform Agroinfo, citand Mediafax, Romania impreuna cu alte 12 state din Uniunea Europeana (UE) vor primi notificari oficiale privind initierea procedurilor de infringement din cauza esecului de a implementa pana la 1 ianuarie decizia UE de interzicere a cresterii gainilor pentru oua in custi tip baterie.

Comisia Europeana va trimite in acest sens o notificare formala Romaniei, Frantei, Spaniei, Poloniei, Belgiei, Bulgariei, Ciprului, Greciei, Ungariei, Italiei, Letoniei, Olandei si Portugaliei, primul pas dintr-un lung proces juridic care poate conduce la impunerea de amenzi, potrivit unui document UE.

UE a convenit asupra interzicerii custilor tip baterie inca din 1999, dar date ale Comisiei din aprilie 2011 au aratat ca peste o treime din gainile crescute pentru oua in Europa sunt inca tinute in custi necorespunzatoare.

In luna octombrie a anului 2011, comisarul UE pentru sanatate si politica de consum, John Dalli, a declarat ca interdictia privind vanzarea de oua provenind de la gaini tinute in custi tip baterie se va aplica de la 1 ianuarie si a promis actiuni juridice impotriva tarilor care nu pun capat folosirii custilor baterie.

Autoritatea Nationala Sanitar Veterinara si pentru Siguranta Alimentelor a anuntat in decembrie ca ouale marcate cu codul „3” provenite de la gainile crescute in custi neimbunatatite nu vor mai fi date spre consum public, comercializarea lor fiind interzisa incepand cu 1 ianuarie 2012.

GfK: Creștere pentru bunurile de larg consum, dar pe baza inflației, nu a volumelor!
Autor: meatmilk  /   joi, 22 februarie 2018

(Comunicat) Piața FMCG a înregistrat în 2017 o creștere semnificativă de 7% pentru bunurile de folosință curentă cumpărate pentru consumul casnic.   În spatele aceste evoluții pozitive a pieței a stat majorarea prețurilor ca urmare a inflației și nu creșterea volumelor cumpărate, așa cum s-a întâmplat în 2016. Cu...

Negro investește masiv în publicitate
Autor: Ilie Stoian  /   joi, 22 februarie 2018

Negro, o companie care în anii trecuți s-a remarcat din punct de vedere al promovării prin spot-uri publicitare, prin economia evidentă în producția propriu-zisă a imaginilor, a demarat un program de investiții care, măcar după numele pe care le-a atras, se dovedește a fi cât se poate de consistent.   Din punct de vedere al...