Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Avicarvil: expansiunea retelei de magazine „la provincia”

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

Potrivit Modern Buyer, producatorul de carne de pasare Avicarvil va deschide joi, 1 martie a.c., un nou magazin sub brandul „La Provincia”, al 35-lea din reteaua proprie cu acelasi nume.

Acesta este amplasat in orasul Babeni, judetul Valcea si este primul magazin construit in urma unei investitii greenfield, restul locatiilor functionand in spatii inchiriate, in judetele Valcea, Olt, Dolj si Arges.

„Categoric, vom creste numarul de magazine proprii”, a declarat recent Gabriel Craciun, Director Comercial la Avicarvil, intr-un interviu acordat revistei Modern Buyer. Investitiile greenfield reprezinta urmatoarea etapa in expansiunea acestei retele. In prezent, Avicarvil produce cu aproximatie 5,5 – 5,8 milioane de pui, ceea ce inseamna intre 9 si 9,5 mii de tone de carne.

Din cele noua mii de tone de carne, apoximativ 60% sunt vandute in magazinele proprii. Compania isi propune ca in 2012 sa ajunga la o productie anuala de 12 mii de tone de pui de casa.

Grupul din care face parte Avicarvil mai gestioneaza doua retele de magazine, respectiv „Ana si Cornel” si „Abatorul de la Ceptura”.

Perutnina Ptuj România, preluată de MHP SE-Cipru
Autor: meatmilk  /   vineri, 19 octombrie 2018

(Comunicat C.C.) Consiliul Concurenței analizează operațiunea prin care grupul MHP SE (Cipru) preia Perutnina Ptuj d.d. (Slovenia) și, implicit, Perutnina România SRL.   Grupul MHP SE are ca obiect de activitate comercializarea produselor din carne de pasăre. În România, MHP SE obține venituri din vânzarea produselor din carne...

INSSE: Valoarea producţiei agricole pe macroregiuni, în anul 2017 (Date definitive)
Autor: meatmilk  /   vineri, 19 octombrie 2018

(Comunicat) Indicele producţiei ramurii agricole în anul 2017 faţă de anul 2016 a fost 112,5% pe total, 119,5% la producţia vegetală şi 99,6% la producţia animală.   În ceea ce priveşte valoarea serviciilor agricole, aceasta este în general nesemnificativă, în anul 2017 contribuind cu numai 1,2% la valoarea producţiei...