Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

AviculturA: ilie van anunta ca pretul carnii de pasare nu va creste

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

Potrivit telegraf.ro, productiile de carne de pasare si de oua de consum sunt in acest an mai mari cu 10%, respectiv cu 5%, comparativ cu 2011, oferta de produse avicole fiind suficienta, dupa cum au comunicat reprezentantii Uniunii Crescatorilor de Pasari din Romania (UCPR), apreciind ca nu vor fi cresteri de preturi la poarta fermelor in perioada urmatoare.

Potrivit UCPR, exportul de carne de pasare si preparate de carne de pasare este estimat in 2012 a fi de 98.000 tone cu o valoare de 236 milioane euro, adica cu 49% mai mare decat cea realizata in 2011. In ceea ce priveste exportul de oua, in acest an este estimat la 200 milioane oua cu o valoare de 26 milioane euro.

„Avand in vedere productia ce se estimeaza a se realiza in perioada urmatoare, oferta de produse avicole este suficienta si apreciem ca nu vor fi cresteri de preturi la poarta fermelor in perioada urmatoare. Rezultatele bune realizate de sectorul avicol nu ar fi fost posibile daca producatorii avicoli nu ar fi fost sprijiniti prin diferite politici agricole de catre Ministerul Agriculturii si Dezvoltarii Rurale (MADR).

De asemenea, MADR a suplimentat fondurile bugetare pentru programul european de bunastare a pasarilor si a promovat pachetul legislativ pentru transferul finantarii programului de bunastare din fonduri europene„, a declarat presedintele UCPR, Ilie Van.

GfK: Creștere pentru bunurile de larg consum, dar pe baza inflației, nu a volumelor!
Autor: meatmilk  /   joi, 22 februarie 2018

(Comunicat) Piața FMCG a înregistrat în 2017 o creștere semnificativă de 7% pentru bunurile de folosință curentă cumpărate pentru consumul casnic.   În spatele aceste evoluții pozitive a pieței a stat majorarea prețurilor ca urmare a inflației și nu creșterea volumelor cumpărate, așa cum s-a întâmplat în 2016. Cu...

Negro investește masiv în publicitate
Autor: Ilie Stoian  /   joi, 22 februarie 2018

Negro, o companie care în anii trecuți s-a remarcat din punct de vedere al promovării prin spot-uri publicitare, prin economia evidentă în producția propriu-zisă a imaginilor, a demarat un program de investiții care, măcar după numele pe care le-a atras, se dovedește a fi cât se poate de consistent.   Din punct de vedere al...