Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

”B2B”, programul Meat & Milk 2014 dedicat profesioniștilor

Autor: Meat MIlkmarți, 15 aprilie, 2014

Secțiunea EXPO a Conferinței Internaționale Meat & Milk 2014, care va avea loc în zilele de 11 și 12 iunie la Hotel Hilton din Sibiu, va conține două programe distincte și va beneficia de două zone de expunere, B2B (Business to Business) și B2C (Business to Consumer), acesta din urmă fiind organizată în premieră, în cadrul evenimentului nostru.

 

Programul Business to Business (B2B) va fi dedicat exclusiv specialiștilor și investitorilor din sectoarele de carne și lapte, indiferent de zona de afacere: ferma, procesare, domenii conexe, retail etc.

 

În cadrul acestuia, la standurile special amenajate în interiorul Hotelului Hilton, Banca Comercială Carpatica, Partener Principal Finanțare își va expune oferta bancară destinată dezvoltării de noi investiții.

 

Firma Air Liquide România își va prezenta oferta tehnologică din domeniul gazului industrial, iar compania bulgară Biotrent Plus va fi prezentă în cadrul programului cu noi tehnologii și produse de laborator destinate atât sănătății animalelor, cât și determinării calității alimentelor.

 

Garanti Leasing va expune produse specifice menite să garanteze asigurarea unui business, iar firma Multitech va expune noile echipamente Videojet destinate imprimării și etichetării, iar ACO România va prezenta cele mai noi soluții tehnologice destinate tratării apelor uzate.

 

La standuri, participanții la Expo-Conferința Meat & Milk 2014 vor putea detalia, în cadrul negocierilor cu expozanții, noi oportunități de afaceri.

Detalii și înscrieri, consultând www.meat-milk.ro.

 

Carnea de porc, primul loc în Top-ul importurilor
Autor: Maria Demetriad  /   luni, 19 ianuarie 2015

Carnea de porc a ocupat primul loc în Top-ul importurilor de produse agroalimentare, în primele 10 luni ale anului 2014 Carnea de porc a ocupat primul loc în topul importurilor de produse agroalimentare în perioada 1 ianuarie - 31 octombrie 2014 cu o cantitate de 129.000 de tone, în creştere cu 7 procente faţă de aceeaşi perioadă din...

Cris Tim va investi 5 mil. de euro în dezvoltarea producției ready-meal
Autor: Maria Demetriad  /   vineri, 16 ianuarie 2015

Cris Tim va investi 5 milioane de euro în dezvoltarea producției ready-meal, segment care a crescut cu 30% anul trecut, a declarat Radu Timiş, preşedintele grupului. Totodată, activitatea companiei se va extinde și în zona vinificației, investind alte 2,5 milioane de euro în ”Crama Butic”. "În acest an investim aproximativ 3...