Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Banca comerciala carpatica aduce pe piata pachetele e-smart si online pentru persoane fizice

Autor: marți, 5 februarie, 2013

Banca Comerciala Carpatica continua sa isi diversifice portofoliul de produse si servicii, lansand pachetele e-SMART si ONLINE adresate persoanelor fizice.

Aceste doua noi pachete se adreseaza clientilor care prefera cumparaturile in mediul on-line.

Pachetul e-SMART contine un cont curent in lei, cardul de debit inovativ cu token incorporat MasterCard e-SMART DEBIT, serviciul de internet banking BCC e-SMART si serviciul de SMS ALERT – alertare personalizata. Pentru toate acestea se percepe un abonament lunar de 10 lei, redus cu 49% fata de achizitionarea separata a produselor oferite in pachet.

Pachetul ONLINE a fost gandit special pentru clientii care prefera cumparaturile on-line in siguranta. Pe langa produsele si serviciile cuprinse in pachetul e-SMART, pachetul ONLINE ofera in plus contul curent de economisire CON(T)FORT si cardul de credit wwShopPing cu reducere de 3 puncte procentuale de la dobanda standard si asigurari pentru protectia cumparaturile on-line (Safe on line, Purchase Protection, SMS alert). In schimbul a 17 lei, cat este costul abonamentului lunar, clientii mai beneficiaza si de o reducere de 0,5 puncte procentuale la dobanda standard a oricarui credit in lei si de 1 punct procentual la dobanda creditelor pe descoperit de cont. Si la acest pachet reducerea este de 49% fata de achizitionarea separata a produselor.

Am lansat aceste doua noi pachete pentru ca dorim sa incurajam clientii sa efectueze tranzactii pe internet in siguranta si sa se bucure de reducerile si ofertele propuse de comerciantii on-line.

Clientii care opteaza pentru aceste pachete beneficiaza de o reducere substantiala, platind cu 49% mai putin decat in cazul in care ar achizitiona separat produsele si serviciile incluse. In plus, pentru cardul de cumparaturi online wwShopPing desfasuram acum o promotie prin care oferim clientilor o dobanda promotionala redusa cu 2 puncte procentuale fata de nivelul standard si comision de administrare zero, timp de 3 luni. afirma Razvan Vlasceanu, Director Directia Marketing Persoane Fizice,in cadrul Bancii Comerciale Carpatica.

Mai multe informatii despre aceste produse pot fi gasite pe site-ul Bancii Comerciale Carpatica www.carpatica.ro, la sectiunea Persoane Fizice > Pachete de produse.

Soluții digitale pentru productivitate sporită și profit ridicat în fermă
Autor: meatmilk  /   vineri, 3 august 2018

(Comunicat) Evoluția rapidă a domeniului IT și influența existenței Internetului se fac simțite în toate domeniile, inclusiv în agricultură. Fermierii din întreaga lume adoptă cu rapiditate noile tehnologii, astfel încât să își îndeplinească menirea cât mai ușor și să producă tot mai multă hrană pentru o populație...

C.E.: Rolul cheie pe care vânătorii trebuie să îl joace în împiedicarea evoluției PPA
Autor: meatmilk  /   joi, 2 august 2018

(Comunicat) Sectorul cărnii de porc este unul dintre cele mai semnificative sectoare agricole din UE. Acesta reprezintă 8,5% din producția totală a industriei agricole din UE, cea mai mare, în comparație cu alte sectoare de carne. Carnea de porc reprezintă 50% din producția totală de carne din UE. Carnea de porc este cea mai exportată...

Banca comerciala carpatica aduce pe piata pachetele e-smart si online pentru persoane fizice

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

Banca Comerciala Carpatica continua sa isi diversifice portofoliul de produse si servicii, lansand pachetele e-SMART si ONLINE adresate persoanelor fizice.

Aceste doua noi pachete se adreseaza clientilor care prefera cumparaturile in mediul on-line.

Pachetul e-SMART contine un cont curent in lei, cardul de debit inovativ cu token incorporat MasterCard e-SMART DEBIT, serviciul de internet banking BCC e-SMART si serviciul de SMS ALERT – alertare personalizata. Pentru toate acestea se percepe un abonament lunar de 10 lei, redus cu 49% fata de achizitionarea separata a produselor oferite in pachet.

Pachetul ONLINE a fost gandit special pentru clientii care prefera cumparaturile on-line in siguranta. Pe langa produsele si serviciile cuprinse in pachetul e-SMART, pachetul ONLINE ofera in plus contul curent de economisire CON(T)FORT si cardul de credit wwShopPing cu reducere de 3 puncte procentuale de la dobanda standard si asigurari pentru protectia cumparaturile on-line (Safe on line, Purchase Protection, SMS alert). In schimbul a 17 lei, cat este costul abonamentului lunar, clientii mai beneficiaza si de o reducere de 0,5 puncte procentuale la dobanda standard a oricarui credit in lei si de 1 punct procentual la dobanda creditelor pe descoperit de cont. Si la acest pachet reducerea este de 49% fata de achizitionarea separata a produselor.

Am lansat aceste doua noi pachete pentru ca dorim sa incurajam clientii sa efectueze tranzactii pe internet in siguranta si sa se bucure de reducerile si ofertele propuse de comerciantii on-line.

Clientii care opteaza pentru aceste pachete beneficiaza de o reducere substantiala, platind cu 49% mai putin decat in cazul in care ar achizitiona separat produsele si serviciile incluse. In plus, pentru cardul de cumparaturi online wwShopPing desfasuram acum o promotie prin care oferim clientilor o dobanda promotionala redusa cu 2 puncte procentuale fata de nivelul standard si comision de administrare zero, timp de 3 luni. afirma Razvan Vlasceanu, Director Directia Marketing Persoane Fizice,in cadrul Bancii Comerciale Carpatica.

Mai multe informatii despre aceste produse pot fi gasite pe site-ul Bancii Comerciale Carpatica www.carpatica.ro, la sectiunea Persoane Fizice > Pachete de produse.

ANSVSA: Situația la zi a evoluției Pestei Porcine Africane
Autor: meatmilk  /   vineri, 3 august 2018

(Comunicat) De la data confirmării prezenței Pestei Porcine Africane (PPA) în țara noastră, pentru prima oară, în 31 iulie 2017, în județul Satu-Mare, se constată că în zona de N-V a României boala evoluează lent, chiar staţionar, confirmându-se în 14 localităţi din judeţele Satu-Mare, Sălaj şi Bihor. Au fost afectaţi 13...

Suplimentarea cu proteine by-pass a dietei bovinelor de lapte
Autor: Nora Marin  /   vineri, 3 august 2018

Îmbunătățirea producției de lapte este un instrument important de creștere a calității vieții, în special pentru persoanele din mediul rural. Cum, în România există numeroase exploatații comerciale de dimensiuni mici sau medii, am găsit util ca, de această dată, să facem referire la recomandările FAO privind îmbunătățirea...

Valorificarea superioară a sângelui animalelor abatorizate
Autor: Maria Demetriad  /   vineri, 3 august 2018

Abatoarele, precum și companiile de prelucrarea a cărnii generează o cantitate semnificativă de subproduse solide și lichide. La rândul lor, angrosistii și comercianții cu amănuntul produc cantități mari de subproduse. Deci, milioane de tone de deșeuri sunt produse în fiecare zi iar problema este eliminarea lor. Dar eliminarea...

Soluții digitale pentru productivitate sporită și profit ridicat în fermă
Autor: meatmilk  /   vineri, 3 august 2018

(Comunicat) Evoluția rapidă a domeniului IT și influența existenței Internetului se fac simțite în toate domeniile, inclusiv în agricultură. Fermierii din întreaga lume adoptă cu rapiditate noile tehnologii, astfel încât să își îndeplinească menirea cât mai ușor și să producă tot mai multă hrană pentru o populație...

C.E.: Rolul cheie pe care vânătorii trebuie să îl joace în împiedicarea evoluției PPA
Autor: meatmilk  /   joi, 2 august 2018

(Comunicat) Sectorul cărnii de porc este unul dintre cele mai semnificative sectoare agricole din UE. Acesta reprezintă 8,5% din producția totală a industriei agricole din UE, cea mai mare, în comparație cu alte sectoare de carne. Carnea de porc reprezintă 50% din producția totală de carne din UE. Carnea de porc este cea mai exportată...