Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Banca comerciala carpatica aduce pe piata pachetele e-smart si online pentru persoane fizice

Autor: marți, 5 februarie, 2013

Banca Comerciala Carpatica continua sa isi diversifice portofoliul de produse si servicii, lansand pachetele e-SMART si ONLINE adresate persoanelor fizice.

Aceste doua noi pachete se adreseaza clientilor care prefera cumparaturile in mediul on-line.

Pachetul e-SMART contine un cont curent in lei, cardul de debit inovativ cu token incorporat MasterCard e-SMART DEBIT, serviciul de internet banking BCC e-SMART si serviciul de SMS ALERT – alertare personalizata. Pentru toate acestea se percepe un abonament lunar de 10 lei, redus cu 49% fata de achizitionarea separata a produselor oferite in pachet.

Pachetul ONLINE a fost gandit special pentru clientii care prefera cumparaturile on-line in siguranta. Pe langa produsele si serviciile cuprinse in pachetul e-SMART, pachetul ONLINE ofera in plus contul curent de economisire CON(T)FORT si cardul de credit wwShopPing cu reducere de 3 puncte procentuale de la dobanda standard si asigurari pentru protectia cumparaturile on-line (Safe on line, Purchase Protection, SMS alert). In schimbul a 17 lei, cat este costul abonamentului lunar, clientii mai beneficiaza si de o reducere de 0,5 puncte procentuale la dobanda standard a oricarui credit in lei si de 1 punct procentual la dobanda creditelor pe descoperit de cont. Si la acest pachet reducerea este de 49% fata de achizitionarea separata a produselor.

Am lansat aceste doua noi pachete pentru ca dorim sa incurajam clientii sa efectueze tranzactii pe internet in siguranta si sa se bucure de reducerile si ofertele propuse de comerciantii on-line.

Clientii care opteaza pentru aceste pachete beneficiaza de o reducere substantiala, platind cu 49% mai putin decat in cazul in care ar achizitiona separat produsele si serviciile incluse. In plus, pentru cardul de cumparaturi online wwShopPing desfasuram acum o promotie prin care oferim clientilor o dobanda promotionala redusa cu 2 puncte procentuale fata de nivelul standard si comision de administrare zero, timp de 3 luni. afirma Razvan Vlasceanu, Director Directia Marketing Persoane Fizice,in cadrul Bancii Comerciale Carpatica.

Mai multe informatii despre aceste produse pot fi gasite pe site-ul Bancii Comerciale Carpatica www.carpatica.ro, la sectiunea Persoane Fizice > Pachete de produse.

Rondocarton își va expune soluțiile de ambalare la Meat Milk 2019
Autor: meatmilk  /   luni, 18 martie 2019

Rondocarton, parte a companiei austriece Rondo Ganahl Aktiengesellschaft, își va expune soluțiile de ambalare în secțiunea Expo a Conferinței Internaționale Meat Milk, eveniment care va avea loc la Hotel Alpin din Poiana Brașov, în zilele de 30 și 31 mai.   Rondo Ganahl Aktiengesellschaft este o companie de familie...

Efectele tehnologiei HHP asupra componentelor laptelui
Autor: Cristina Gavrilut  /   luni, 18 martie 2019

Tratamentele termice tradiționale aplicate la prelucrarea laptelui au o calitate nutrițională mai scăzută, deoarece mulți nutrienți sunt labili la căldură. Pentru a depăși această problemă, s-au dezvoltat câteva tehnologii de procesare non-termică, inclusiv procesarea la presiune hidrostatică înaltă (HHP), în care, presiuni...

Banca comerciala carpatica aduce pe piata pachetele e-smart si online pentru persoane fizice

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

Banca Comerciala Carpatica continua sa isi diversifice portofoliul de produse si servicii, lansand pachetele e-SMART si ONLINE adresate persoanelor fizice.

Aceste doua noi pachete se adreseaza clientilor care prefera cumparaturile in mediul on-line.

Pachetul e-SMART contine un cont curent in lei, cardul de debit inovativ cu token incorporat MasterCard e-SMART DEBIT, serviciul de internet banking BCC e-SMART si serviciul de SMS ALERT – alertare personalizata. Pentru toate acestea se percepe un abonament lunar de 10 lei, redus cu 49% fata de achizitionarea separata a produselor oferite in pachet.

Pachetul ONLINE a fost gandit special pentru clientii care prefera cumparaturile on-line in siguranta. Pe langa produsele si serviciile cuprinse in pachetul e-SMART, pachetul ONLINE ofera in plus contul curent de economisire CON(T)FORT si cardul de credit wwShopPing cu reducere de 3 puncte procentuale de la dobanda standard si asigurari pentru protectia cumparaturile on-line (Safe on line, Purchase Protection, SMS alert). In schimbul a 17 lei, cat este costul abonamentului lunar, clientii mai beneficiaza si de o reducere de 0,5 puncte procentuale la dobanda standard a oricarui credit in lei si de 1 punct procentual la dobanda creditelor pe descoperit de cont. Si la acest pachet reducerea este de 49% fata de achizitionarea separata a produselor.

Am lansat aceste doua noi pachete pentru ca dorim sa incurajam clientii sa efectueze tranzactii pe internet in siguranta si sa se bucure de reducerile si ofertele propuse de comerciantii on-line.

Clientii care opteaza pentru aceste pachete beneficiaza de o reducere substantiala, platind cu 49% mai putin decat in cazul in care ar achizitiona separat produsele si serviciile incluse. In plus, pentru cardul de cumparaturi online wwShopPing desfasuram acum o promotie prin care oferim clientilor o dobanda promotionala redusa cu 2 puncte procentuale fata de nivelul standard si comision de administrare zero, timp de 3 luni. afirma Razvan Vlasceanu, Director Directia Marketing Persoane Fizice,in cadrul Bancii Comerciale Carpatica.

Mai multe informatii despre aceste produse pot fi gasite pe site-ul Bancii Comerciale Carpatica www.carpatica.ro, la sectiunea Persoane Fizice > Pachete de produse.

Noi repere în HoReCa: Activismul și brandul ca experiență
Autor: meatmilk  /   marți, 19 martie 2019

(Comunicat) Dinamică și în continuu proces de adaptare la cerințele pieței, industria HoReCa își creionează noi direcții și repere.   La nivel mondial, tendințele sunt deja bine prefigurate. Marile companii internaționale cu activitate în România, dar și afacerile locale și naționale se aliniază acestor tendințe,...

ACEBOP a devenit Partener Oficial al conferinței Meat Milk 2019
Autor: meatmilk  /   marți, 19 martie 2019

Asociația Crescătorilor și Exportatorilor de Bovine, Ovine și Porcine din România-ACEBOP, a devenit Partener Oficial al expo-conferinței internaționale Mat Milk, care va avea loc în zilele de 30 și 31 mai la Hotel Alpin din Poiana Brașov, și care va purta titlul ”Protejarea interesului național în condițiile globalizării...

Angst își va expune produsele Premium la Meat Milk 2019
Autor: meatmilk  /   marți, 19 martie 2019

Companie etalon al calității din domeniul procesării cărnii, Angst își va expune produsele Premium la standul pe care îl va avea amenajat în secțiunea Expo a Conferinței Internaționale Meat Milk 2019.   Cu o istorie de aproape 30 de ani, Angst s-a poziționat din prima clipă în elita procesatorilor din România, produsele...

Rondocarton își va expune soluțiile de ambalare la Meat Milk 2019
Autor: meatmilk  /   luni, 18 martie 2019

Rondocarton, parte a companiei austriece Rondo Ganahl Aktiengesellschaft, își va expune soluțiile de ambalare în secțiunea Expo a Conferinței Internaționale Meat Milk, eveniment care va avea loc la Hotel Alpin din Poiana Brașov, în zilele de 30 și 31 mai.   Rondo Ganahl Aktiengesellschaft este o companie de familie...

Efectele tehnologiei HHP asupra componentelor laptelui
Autor: Cristina Gavrilut  /   luni, 18 martie 2019

Tratamentele termice tradiționale aplicate la prelucrarea laptelui au o calitate nutrițională mai scăzută, deoarece mulți nutrienți sunt labili la căldură. Pentru a depăși această problemă, s-au dezvoltat câteva tehnologii de procesare non-termică, inclusiv procesarea la presiune hidrostatică înaltă (HHP), în care, presiuni...