Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Banca comerciala carpatica crediteaza in continuare beneficiarii ajutoarelor de stat apia

Autor: marți, 5 februarie, 2013

Banca Comerciala Carpatica continua buna practica de creditare a beneficiarilor subventiilor APIA, demarata in 2011, in baza adeverintelor eliberate de APIA, arata un comunicat BCC trimis redactiei noastre.

Agentia de Plati si Interventie pentru Agricultura (APIA) a demarat procesul de eliberare a adeverintelor pentru beneficiarii Schemei de plata unica pe suprafata – Campania 2012, care intentioneaza sa acceseze credite de la Banca Comerciala Carpatica.

In spiritul celor deja dovedite, de contribuire activa la sustinerea agriculturii si, implicit a economiei romanesti, Banca Comerciala Carpatica lanseaza Creditul APIA SAPS pentru Campania 2012. Astfel, banca ofera pana la 90% din suma cuvenita din SAPS (schema de plata unica pe suprafata)., declara George Ciobanasu, Director General Adjunct Banca Comerciala Carpatica.

Banca Comerciala Carpatica ofera in prezent clientilor sai produse de prefinantare a subventiilor APIA: creditul APIA FERMA zootehnica (bovine, ovine, caprine), creditul APIA AXA II, creditul APIA SAPS si creditul APIA pentru bunastarea pasarilor si porcinelor.

Mai multe informatii despre aceste produse sunt disponibile pe site-ul bancii www.carpatica.ro, la sectiunea IMM si Corporate > Programe de finantare > Creditele APIA.

GfK: Creștere pentru bunurile de larg consum, dar pe baza inflației, nu a volumelor!
Autor: meatmilk  /   joi, 22 februarie 2018

(Comunicat) Piața FMCG a înregistrat în 2017 o creștere semnificativă de 7% pentru bunurile de folosință curentă cumpărate pentru consumul casnic.   În spatele aceste evoluții pozitive a pieței a stat majorarea prețurilor ca urmare a inflației și nu creșterea volumelor cumpărate, așa cum s-a întâmplat în 2016. Cu...

Negro investește masiv în publicitate
Autor: Ilie Stoian  /   joi, 22 februarie 2018

Negro, o companie care în anii trecuți s-a remarcat din punct de vedere al promovării prin spot-uri publicitare, prin economia evidentă în producția propriu-zisă a imaginilor, a demarat un program de investiții care, măcar după numele pe care le-a atras, se dovedește a fi cât se poate de consistent.   Din punct de vedere al...

Banca comerciala carpatica crediteaza in continuare beneficiarii ajutoarelor de stat apia

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

Banca Comerciala Carpatica continua buna practica de creditare a beneficiarilor subventiilor APIA, demarata in 2011, in baza adeverintelor eliberate de APIA, arata un comunicat BCC trimis redactiei noastre.

Agentia de Plati si Interventie pentru Agricultura (APIA) a demarat procesul de eliberare a adeverintelor pentru beneficiarii Schemei de plata unica pe suprafata – Campania 2012, care intentioneaza sa acceseze credite de la Banca Comerciala Carpatica.

In spiritul celor deja dovedite, de contribuire activa la sustinerea agriculturii si, implicit a economiei romanesti, Banca Comerciala Carpatica lanseaza Creditul APIA SAPS pentru Campania 2012. Astfel, banca ofera pana la 90% din suma cuvenita din SAPS (schema de plata unica pe suprafata)., declara George Ciobanasu, Director General Adjunct Banca Comerciala Carpatica.

Banca Comerciala Carpatica ofera in prezent clientilor sai produse de prefinantare a subventiilor APIA: creditul APIA FERMA zootehnica (bovine, ovine, caprine), creditul APIA AXA II, creditul APIA SAPS si creditul APIA pentru bunastarea pasarilor si porcinelor.

Mai multe informatii despre aceste produse sunt disponibile pe site-ul bancii www.carpatica.ro, la sectiunea IMM si Corporate > Programe de finantare > Creditele APIA.

În 2017, Agricola Bacău a avut o cifră de afaceri de 401,3 milioane de lei
Autor: meatmilk  /   vineri, 23 februarie 2018

(Comunicat) Vânzările de carne de pasăre ale companiei AGRICOLA Bacău au totalizat în volum, în 2017, 42.110 tone, cu 2% mai mult față de anul precedent (41.265 tone) și cu 6,2% în valoare, în condițiile unei ușoare creșteri a prețului mediu. Cifra de afaceri înregistrată de Agricola Internaţional SA Bacău în 2017 este de...

Noi soluții pentru deserturile lactate ”low fat”
Autor: Cristina Gavrilut  /   vineri, 23 februarie 2018

Întotdeauna, indiferent de categoria de consumatori la care ne referim, deserturile din lapte au fost un răsfăț. Însă, cu precădere pentru milenieni, dar și pentru celelalte grupe de amatori de astfel de delicii, grija pentru sănătate și dorința de a consuma un aliment care să le aducă beneficii a crescut de la an la an. De aici, și...

Parlamentul European a schimbat Normele privind comerțul on-line și off-line!
Autor: Nora Marin  /   vineri, 23 februarie 2018

Comisia pentru Piața internă și Protecția Consumatorilor a Parlamentului European (IMCO), a votat în adta de 22 februarie cu privire la ”Armonizarea normelor privind garanțiile și contractele de consum pentru vânzarea online și offline a bunurilor”.   Textul IMCO reflectă un compromis politic și armonizează durata...

GfK: Creștere pentru bunurile de larg consum, dar pe baza inflației, nu a volumelor!
Autor: meatmilk  /   joi, 22 februarie 2018

(Comunicat) Piața FMCG a înregistrat în 2017 o creștere semnificativă de 7% pentru bunurile de folosință curentă cumpărate pentru consumul casnic.   În spatele aceste evoluții pozitive a pieței a stat majorarea prețurilor ca urmare a inflației și nu creșterea volumelor cumpărate, așa cum s-a întâmplat în 2016. Cu...

Negro investește masiv în publicitate
Autor: Ilie Stoian  /   joi, 22 februarie 2018

Negro, o companie care în anii trecuți s-a remarcat din punct de vedere al promovării prin spot-uri publicitare, prin economia evidentă în producția propriu-zisă a imaginilor, a demarat un program de investiții care, măcar după numele pe care le-a atras, se dovedește a fi cât se poate de consistent.   Din punct de vedere al...