Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Bara levente hugo, manager al supremia grup premiat la gala forbes romania

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

Gala „Forbes 500” si-a desemnat castigatorii, luni 31 octombrie 2011. De asemenea, a fost premiat si unul din oamenii de afaceri care si-au facut debutul in clasamentul Forbes anul acesta.

Premiul sectiunii DINAMISM a fost adjudecat de catre Bara Levente Hugo, general manager al companiei Supremia Grup.

La aceeasi sectiune au mai fost nominalizati:

Constantin Toma – Anul trecut, afacerile lui Constantin Toma au crescut cu 35% fata de anul anterior. Antreprenorul (ocupa locul 114 in clasamentul celor mai bogati romani) detine un holding industrial cu venituri de 200 de milioane de euro.

Dragos si Adrian Paval – Fratii Paval, proprietarii retelei de bricolaj Dedeman au reusit sa-si dubleze afacerile in doi ani si jumatate. Compania celor doi antreprenori (locul 11 in Forbes 500 Miliardari) se apropie de 400 de milioane de euro.

Bara Levente Hugo, a inaugurat in ianuarie 2011, la Alba Iulia cea mai mare fabrica de condimente din sud-estul Europei. Omul de afaceri (locul 324 in Forbes 500 Miliardari cu o avere estimata la 13-14 milioane de euro) si-a propus ca pana in 2015 sa intre in top zece producatori din Europa.

Compania Supremia Grup din Alba Iulia, infiintata in anul 2000 cu capital 100 % romanesc este lider al pietei de ingrediente alimentare din Romania si a incheiat anul 2010 cu o cifra de afaceri de 24 milioane euro.

Mai multe informatii despre compania Supremia Grup pe www.supremia.ro.

GfK: Piața produselor de larg consum a crescut cu 13 %
Autor: meatmilk  /   joi, 24 mai 2018

(Comunicat) În primul trimestru al anului 2018, piața bunurilor de larg consum pentru acasă din România a înregistrat o creștere în valoare de 13% față de aceeași perioadă a anului trecut. Spre deosebire de perioadele anterioare, volumele cumpărate au reintrat pe o curbă ascendentă (+7.4%). Familiile au mers mai des la cumpărături...

Studiu Cargill: Consumatorii asociază bunăstarea animalelor cu siguranța alimentară
Autor: Nora Marin  /   joi, 24 mai 2018

Cercetările efectuate de Cargill în cadrul studiului "Feed 4 Thought" au constatat că 94% dintre consumatorii europeni cred că proteina este crescută și manipulată cu măsuri adecvate de siguranță alimentară.   Un total de 1.000 de participanți din întreaga Uniune Europeană au fost chestionați în aprilie, pentru a examina...