Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close

BASF România a lansat noi produse destinate fermierilor

Autor: Meat MIlkluni, 19 ianuarie, 2015

BASF România a lansat noi produse destinate fermierilor, în cadrul unui simpozion organizat vineri, la Brăila, acolo unde au participat cca 500 de fermieri veniţi din judeţele învecinate. Simpozionul a făcuyt însă parte și dintr-o serie de manifestări corporate care, în 2015, vor marca 150 de ani de activitate a celebrei companii germane.

 

„Anul acestea aniversăm 150 de ani de la înfiinţarea companiei, un veac şi jumătate de istorie, care a început în 1865 cu producţia de coloranţi. Astăzi este timpul să creăm chimie, de aceea am introdus un nou slogan: „Noi creăm chimie!” A crea chimie nu se referă numai la partea ştiinţifică, ci se referă şi la chimia interpersonală pe care noi vrem să o dezvoltăm, împreună cu partenerii noştri”, a arătat în mesajul său, Jörg Polzin, Country Manager al Diviziei BASF pentru Protecţia Plantelor.

 
La rându-i, Mircea Silviu Chetrone, marketing manager, Agro Department at BASF România a sintetizat în câteva idei evenimentul de la Brăila: „Simpozionul face parte din seria evenimentelor de sală pe care le organizăm în această perioadă în toată ţara. Avem planificate anul acesta un număr de opt locaţii, practic, aici, la Brăila, a fost cel de-al doilea, primul a avut loc la Constanţa, vor urma Călăraşi şi apoi alte locaţii din principalele zone agricole ale ţării.

 

Ne-am gândit să facem un concept interactiv în care să implicăm în prezentările noastre şi beneficiarii produselor noastre – fermierii, cei care să aibă posibilitatea să vină şi să expună experienţa acumulată odată cu utilizarea produselor marca BASF şi, totodată, să prezinte problemele pe care le au în câmp, şi în acelaşi timp cu invitaţii noştri să reuşim printr-un dialog comun să rezolvăm aceste probleme”.

 
În cadrul generos al evenimentului au fost lansate două erbicide; primul este Biathlon 4D pentru controlul eficient al buruienilor dicotiledonate din culturile de cereale păioase şi cel de-al doilea, Corum, erbicidul pentru soia.  Compania BASF România se pregăteşte pentru lansarea proiectului Clearfield Plus la floarea – soarelui, sistem de producţie care este deja utilizat în România, însă lansarea oficială va fi în scurt timp.

 
De asemenea, şi pentru culturile horticole, BASF România pune la dispoziţia fermierilor două produse noi, este vorba despre fungicidul Forum Gold pentru viticultură şi produsul fungic Bellis pentru pomicultură şi împotriva bolilor de depozit. Compania BASF are mai mult proiecte în diferite faze de execuţie, unele dintre acestea sunt în curs de omologare.

Afacerile VPK Packaging-Salonta vor trece de 23 de milioane de euro
Autor: Maria Demetriad  /   joi, 15 ianuarie 2015

Afacerile VPK Packaging-Salonta vor trece de 23 de milioane de euro, în 2015. Mai precis, producătorul belgian de ambalaje din carton VPK Packaging, care deţine pe piaţa locală două fabrici la Salonta, judeţul Bihor, şi-a bugetat pentru anul 2015 o cifră de afaceri de 23,6 mil. euro, mai mult cu 13% faţă de anul trecut, în principal pe...

Nou detector de metale de la Mettler Toledo
Autor: Meat MIlk  /   miercuri, 14 ianuarie 2015

Compania Mettler Toledo a lansat un nou detector de metale, Advantage Profil, care se pretinde că poate atinge niveluri de detecție care puteau fi observate la inspecțiile uscate, informează Globalmeatnews. Reprezentanții companiei Mettler Toledo au spus că "efectul produs" - semnalul electric detectat în unele alimente cu un nivel mare de...