Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Bavaria, 70.551 kmp de oportunitati in afaceri

Autor: marți, 5 februarie, 2013

In ziua de 15 septembrie 2011, la Bucuresti, a avut loc Conferinta Bavaria, 70.551 kmp de oportunitati in afaceri organizata de Camera de Comert si Industrie Romano-Germana si Agentia Invest in Bavaria, institutie a guvernului federal menita sa sprijine investitorii straini care vor sa isi dezvolte afaceri in Germania.

ES Andreas von Mettenheim,
Ambasadorul Germaniei la Bucuresti

In cuvantul de deschidere, ES Andreas von Mettenheim, Ambasadorul Republicii Federale Germane la Bucuresti, a facut o scuta prezentare a economiei tarii sale si a enumerat argumentele pentru care un om de afaceri roman ar investi in Bavaria, fie prin infiintarea unei firme, fie prin asocierea cu o firma bavareza, fie prin achizitionarea unei companii germane.

Conferinta a continuat discutandu-se despre Perspectivele bavareze pentru societatile romanesti, Operatiuni de piata si finantari pentru investitiile romanesti in Bavaria, Consiliere pentru investitorii romani in Bavaria, Aspecte juridice la infiintarea unei companii in Bavaria si Germania, Doing business in Bavaria-Studiu de caz.

Vorbitorii au evidentiat facilitatile pe care guvernul local si cel federal le creeaza celor care investesc in Bavaria, au descris sistemul de taxe si impozite, subliniind conditiile principale pentru a reusi: produsele sau serviciile oferite trebuie sa fie la cele mai inalte standarde de calitate, iar corectitudinea in afaceri trebuie sa fie totala.

Din partea agentiei Invest in Bavaria, Svetlana Huber, senior manager, a informat asistenta ca autoritatile federale si bavareze sunt interesate in special de sprijinirea infiintarii IMM-urilor si a afacerilor de familie. Consilierea din patrea Invest in Bavaria, de la primele informatii solicitate, infiintarea companiei, alegerea sediului, studiul pietei si facilitarea de contacte in piata in vederea demararii afacerilor, sunt total gratuite, cheltuielile fiind suportate de statul german.

Potrivit legii germane, capitalul social necesar infiintarii unui GmbH (SRL) este de 25.000 de euro. Exista insa posibilitatea ca la infiintare sa fie depus doar 10 % din capitalul solicitat, cu obligatia ca in termen de patru ani, suma de 25.000 de euro sa fie acoperita.

Raspunzand unei intrebari a reprezentantului FDC-FDL, Iuliana Rusu, Manager Investment, a anuntat ca, in mod deosebit, colateral programului de atragere a investitorilor romani, Camera de Comert si Industrie Romano-Germana este interesata sa sprijine producatorii romani din industria alimentara, in special din zona carnii si a laptelui, sa patrunda pe piata germana, oferind sprijin celor interesati.(I.S.)

Soluții FrieslandCampina Kievit, pentru produse ready meal-clean label
Autor: Maria Demetriad  /   joi, 15 noiembrie 2018

Compania olandeză FrieslandCampina Kievit, producător mondial de ingrediente alimentare și băuturi, a realizat recent un studiu privind  tendințele și evoluțiile de pe piața produselor ready meal, indulgence și clean label, cu țintă directă asupra savorii.   Utilizând propria analiză a conversațiilor online, precum și...

Metro AG Metro-Nom a deschis un birou IT la Cluj-Napoca
Autor: Nora Marin  /   joi, 15 noiembrie 2018

Metro AG Metro-Nom și-a deschis cel de-al treilea birou IT românesc în Cluj-Napoca, denumit și Silicon Valley al Balcanilor, după cum informează publicația European Supermarket Magazine.   Compania mai are încă două unități IT care operează local, mai precis, în București și Brașov. Divizia IT a firmei, Metro-Nom este...

Bavaria, 70.551 kmp de oportunitati in afaceri

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

In ziua de 15 septembrie 2011, la Bucuresti, a avut loc Conferinta Bavaria, 70.551 kmp de oportunitati in afaceri organizata de Camera de Comert si Industrie Romano-Germana si Agentia Invest in Bavaria, institutie a guvernului federal menita sa sprijine investitorii straini care vor sa isi dezvolte afaceri in Germania.

ES Andreas von Mettenheim,
Ambasadorul Germaniei la Bucuresti

In cuvantul de deschidere, ES Andreas von Mettenheim, Ambasadorul Republicii Federale Germane la Bucuresti, a facut o scuta prezentare a economiei tarii sale si a enumerat argumentele pentru care un om de afaceri roman ar investi in Bavaria, fie prin infiintarea unei firme, fie prin asocierea cu o firma bavareza, fie prin achizitionarea unei companii germane.

Conferinta a continuat discutandu-se despre Perspectivele bavareze pentru societatile romanesti, Operatiuni de piata si finantari pentru investitiile romanesti in Bavaria, Consiliere pentru investitorii romani in Bavaria, Aspecte juridice la infiintarea unei companii in Bavaria si Germania, Doing business in Bavaria-Studiu de caz.

Vorbitorii au evidentiat facilitatile pe care guvernul local si cel federal le creeaza celor care investesc in Bavaria, au descris sistemul de taxe si impozite, subliniind conditiile principale pentru a reusi: produsele sau serviciile oferite trebuie sa fie la cele mai inalte standarde de calitate, iar corectitudinea in afaceri trebuie sa fie totala.

Din partea agentiei Invest in Bavaria, Svetlana Huber, senior manager, a informat asistenta ca autoritatile federale si bavareze sunt interesate in special de sprijinirea infiintarii IMM-urilor si a afacerilor de familie. Consilierea din patrea Invest in Bavaria, de la primele informatii solicitate, infiintarea companiei, alegerea sediului, studiul pietei si facilitarea de contacte in piata in vederea demararii afacerilor, sunt total gratuite, cheltuielile fiind suportate de statul german.

Potrivit legii germane, capitalul social necesar infiintarii unui GmbH (SRL) este de 25.000 de euro. Exista insa posibilitatea ca la infiintare sa fie depus doar 10 % din capitalul solicitat, cu obligatia ca in termen de patru ani, suma de 25.000 de euro sa fie acoperita.

Raspunzand unei intrebari a reprezentantului FDC-FDL, Iuliana Rusu, Manager Investment, a anuntat ca, in mod deosebit, colateral programului de atragere a investitorilor romani, Camera de Comert si Industrie Romano-Germana este interesata sa sprijine producatorii romani din industria alimentara, in special din zona carnii si a laptelui, sa patrunda pe piata germana, oferind sprijin celor interesati.(I.S.)

ANSVSA: Actualizarea situației privind evoluția Pestei Porcine Africane
Autor: meatmilk  /   joi, 15 noiembrie 2018

(Comunicat) La această dată, Pesta Porcină Africană (PPA) evoluează în 287 de localități din 18 județe, cu un număr de 1092 de focare (dintre care 16 în exploatații comerciale) și 167 de cazuri la mistreți. În total au fost eliminați 360.800 de porci afectați de boală.   Prin aplicarea eficentă a măsurilor de...

Expunerea la lumină reduce 50 % din substanțele nutritive ale laptelui
Autor: Nora Marin  /   joi, 15 noiembrie 2018

Studii recente arată că laptele expus la lumină timp de 16 ore pierde mai mult de jumătate din cantitatea de vitamina A, conținută inițial, dacă nu este ambalată cu o protecție corespunzătoare la lumină.   Pentru a contracara acest efect negativ, compania de servicii și certificare Noluma a dezvoltat un instrument de...

În 2019, IFFA va sărbători cea de-a 70-a aniversare
Autor: Ilie Stoian  /   joi, 15 noiembrie 2018

Spectacolul internațional de carne IFFA este pregătit să-și marcheze anul viitor cea de-a 70-1 aniversare, introducând noi caracteristici ale evenimentului și extinzând capacității spectacolului global, prin mărirea spațiului de expunere.   Astfel, începând cu 4-9 mai 2019, la Messe Frankfurt, Germania, evenimentul se va...

Soluții FrieslandCampina Kievit, pentru produse ready meal-clean label
Autor: Maria Demetriad  /   joi, 15 noiembrie 2018

Compania olandeză FrieslandCampina Kievit, producător mondial de ingrediente alimentare și băuturi, a realizat recent un studiu privind  tendințele și evoluțiile de pe piața produselor ready meal, indulgence și clean label, cu țintă directă asupra savorii.   Utilizând propria analiză a conversațiilor online, precum și...

Metro AG Metro-Nom a deschis un birou IT la Cluj-Napoca
Autor: Nora Marin  /   joi, 15 noiembrie 2018

Metro AG Metro-Nom și-a deschis cel de-al treilea birou IT românesc în Cluj-Napoca, denumit și Silicon Valley al Balcanilor, după cum informează publicația European Supermarket Magazine.   Compania mai are încă două unități IT care operează local, mai precis, în București și Brașov. Divizia IT a firmei, Metro-Nom este...