Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Bilanț dezarmant al târgului SIAL 2014 Paris

Autor: Ilie Stoianjoi, 26 februarie, 2015

Potrivit unei informări transmisă redacției revistei Fabrica de Carne, în cursul zilei de ieri, de organizatorii celui mai mare târg destinat industriei alimentare mondiale, bilanțul ediției din 2014 al SIAL Paris este total dezarmant, prin cifrele comunicate și amploarea dovedită a manifestării.

 

Astfel, la eveniment au expus 6500 de companii din 104 țări, prezența externă fiind într-un procent de 85 %. În cadrul Salonului, expozanții și vizitatorii au avut la dispoziție 20 de secțiuni.

 

Târgul a fost vizitat de nu mai puțin de 155.766 de persoane, dintre care, 71 % străini proveniți din 194 de țări. Potrivit sondajelor, mai mult de 90 % dintre vizitatori s-au declarat satisfăcuți de eveniment. 9 din 10 vizitatori au apreciat varietate produselor expuse, ia 87 % dintre aceștia și-au transmis impresiile în timp real, pe platformele de socializare.

 

În timpul târgului au fost realizate peste 150 de transmisii în direct la posturile franceze și internaționale de televiziune și radio, au fost publicate peste 1.300 de relatări de la fața locului în presa din întreaga lume iar, pe total, despre eveniment s-a scris în peste 2.000 de articole.

Site-ul Salonului a fost vizitat de 11,5 milioane de persoane; pe Facebook au fost date 13.000 de Like-uri, 3.000 au transmis impresii pe Twitter, iar 1.600 au tramsis opinii pe LinkedIn.

 

Din România, la SIAL 2014 au participat următoarele companii:

Aaylex Distribution SRL, AgroCosmFan SRL, Alex&Comp SRL, Amylon SA, Angst RO SRL, Annabella Fabrica de conserve Raureni SRL, Artesans del Sucre SRL, Avicarvil SRL, Boromir Ind SRL, Carmistin Industrie SRL, Caroli Foods Group SRL, Certinvest SRL, CosmFan Carmangerie SRL, Cristim 2 Prod Com SRL, Eurofarm IMF SRL, Europrod SA, Kandia Dulce SA, Kaola Food SRL, Marcel SRL, Mariflor Prodcom SRL, Natural SRL, Orlando Import-Export 2001 SRL, Pambac SA, Pop Industry SRL, Rommac Trade SRL, Scandia Food SRL, Tano Prod Impex SRL, Tip Top Food Industry SRL, Unilact Transilvania SRL, Agrisol International RO SRL, Apiprodex SRL, European Food SA, Kalpo SRL, Kapital Hart SRL Bucuresti Filiala Bacau, Lamira Design SRL, Porcellino Grasso SRL, Tigrino Grup SRL, Toneli Holding SRL, Vladalex Impex SRL, Solo Trade Company SRL, Matias SRL, All Nuts SRL, Sam Mills SRL, Sam Trade SRL, Rostar Logistic Investment SRL. La acestea s-a adăugat firma Unilact Transilvania. Subliniem faptul că toți expozanții români au încheiat noi contracte de export, în urma prezenței la Salonul parizian!

Suntem bucuroși să amintim că Agenția infoGROUP a fost prezentă la eveniment, tranbsmițând în timp real, pentru revistele Fabrica de Carne, Fabrica de Lapte și publicația infoALIMENT Magazin un total de 34 de relatări de la fața locului, relatări care s-au adăugat altor articole pre- sau post-eveniment.

Elita mondială a sectorului de carne va participa la IFFA 2019
Autor: meatmilk  /   vineri, 4 mai 2018

Mai este un an, până la cel mai important târg mondial pentru industria cărnii, însă toți liderii pieței mondiale au semnat deja pentru pentru a fi prezenți la cel mai mare târg din lume dedicat acestei industrii, IFFA, care va avea loc între 4 și 9 mai 2019 la Frankfurt pe Main. Odată cu deschiderea noii săli de expoziții 12 și a...

World Retail Congress va avea loc în aprilie, la Madrid
Autor: Maria Demetriad  /   joi, 15 martie 2018

În perioada 17-19 aprilie 2018, la Madrid, va avea loc World Retail Congress (WRC). Evenimentul va reuni o gamă largă de lideri din întreaga industrie de retail, pentru a discuta despre viitorul comerțului cu amănuntul la nivel mondial și va stabili un program remarcabil, pentru a crea împreună oportunități de rețea.   În...