Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Billa lanseaza brandul local Bun, din Romania!

Autor: Meat MIlkvineri, 19 septembrie, 2014

Billa a lansat pe piata locala brandul Bun, din Romania! sub care sunt comercializate alimente  romanesti. Noua gama contine legume (rosii, ardei iute, ceapa, mixuri de legume) si fructe care provin din zone cu traditie in agricultura, de la producatori autohtoni, informeaza Magazinul Progresiv.

„Produsele alimentare romanesti au devenit din ce in ce mai importante pentru clientii nostri care apreciaza nu doar traditia, ci si diversitatea unui sortiment. La aceasta cerere dorim sa raspundem cu lansarea Bun, din Romania!”, a declarat Sorana Georgia, Director General al Billa Romania.

Incepand din luna septembrie, clientii Billa pot cumpara legume si fructe romanesti ambalate sub noul brand Bun, din Romania!, urmand ca gama de produse sa fie extinsa pe viitor si cu alte sortimente proaspete. Produsele vor fi semnalizate in magazine prin elemente traditionale romanesti, reprezentative pentru valorile acestui brand.

Strategia Billa Romania are la baza dezvoltarea de parteneriate cu cat mai multi producatori si comercianti locali din dorinta de a satisface nevoile si preferintele clientilor sai. „Prin Bun, din Romania!”, Billa isi indeamna clientii sa sustina economia locala prin consumul produselor naturale romanesti”, potrivit reprezentantilor companiei.

Odata cu lansarea marcii proprii Bun, din Romania! Billa si-a consolidat parteneriatele pe care le are cu producatorii locali din agricultura si intentioneaza de asemenea sa-si mareasca numarul de parteneri. In prezent compania colaboreaza cu 19 furnizori romani.

Aceasta directie strategica de colaborare cu producatorii locali s-a concretizat si pana acum prin prezenta unei game variate de produse romanesti in cadrul magazinelor Billa din toata tara.

Carnea de porc, primul loc în Top-ul importurilor
Autor: Maria Demetriad  /   luni, 19 ianuarie 2015

Carnea de porc a ocupat primul loc în Top-ul importurilor de produse agroalimentare, în primele 10 luni ale anului 2014 Carnea de porc a ocupat primul loc în topul importurilor de produse agroalimentare în perioada 1 ianuarie - 31 octombrie 2014 cu o cantitate de 129.000 de tone, în creştere cu 7 procente faţă de aceeaşi perioadă din...

Cris Tim va investi 5 mil. de euro în dezvoltarea producției ready-meal
Autor: Maria Demetriad  /   vineri, 16 ianuarie 2015

Cris Tim va investi 5 milioane de euro în dezvoltarea producției ready-meal, segment care a crescut cu 30% anul trecut, a declarat Radu Timiş, preşedintele grupului. Totodată, activitatea companiei se va extinde și în zona vinificației, investind alte 2,5 milioane de euro în ”Crama Butic”. "În acest an investim aproximativ 3...