Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

BILLA România inaugurează cel de-al III-lea magazin din Timișoara

Autor: miercuri, 30 octombrie, 2013

În data de 31 octombrie 2013, BILLA România inaugurează cu mare bucurie un nou magazin în Timișoara, cel de-al III-lea din acest oraș, ridicând numărul rețelei naționale la 80 de unităţi.

Prin deschiderea noului magazin, BILLA România îşi extinde în mod constant reţeaua și vine în întâmpinarea clienţilor care doresc produse de calitate la preţuri speciale. Supermarketul situat pe strada Ranetti numărul 28 (intersecție cu Liviu Rebreanu), va oferi clienților peste 8.500 de produse.

„Noul magazin din Timișoara atestă importanța pe care compania BILLA România o atribuie strategiei de expansiune, prin care dorește să ofere clienților produse de calitate la cel mai bun preţ. Pentru noi reprezintă o mare bucurie inaugurarea celui de-al III-lea supermarket din Timișoara și dorim prin toate aceste noi magazine să ajungem la cât mai mulți clienți din țară“. a declarat Sorana Georgia, Director General BILLA România.

Clienții vor beneficia în noul magazin din Timișoara de o varietate de produse de la fructe și legume, la produse de panificație și patiserie până la mâncăruri gata pregătite în cadrul supermarketului. De asemenea, vor avea parte de un bogat sortiment de carne proaspătă dar și de o mulțime de alimente de bază, băuturi, articole cosmetice sau de menaj.

Magazinul se va deschide cu o promoţie specială: pentru fiecare 50 RON din valoarea bonului de casă, clienții BILLA România vor primi un bon valoric de 10 RON, în perioada 31 octombrie  – 06 noiembrie 2013. În plus, cei care calcă pragul noului magazin vor beneficia de o mulțime de promoții speciale de deschidere.

Orarul de funcționare al supermarketuluidin Timișoarava fi de luni până sâmbătă de la 7 la 22, iar duminică de la 8 la 22.

REWE International AG este liderul de piață în Austria pe sectorul de produse alimentare și de drogherie și unul dintre cei mai mari angajatori din țară. La nivel internațional, REWE International AG are un număr total de 72.000 de angajați care lucrează în aproximativ 3.600 de magazine. În anul 2011, cifra de afaceri a companiei a crescut la 12.83 miliarde de euro.

Compania este parte a REWE Group, unul dintre cele mai importante grupuri din Europa care activează în retail și turism. În prezent, 323.000 de angajați lucrează în cadrul REWE Group în 13 țări europene, iar cele aproximativ 15.700 de magazine au generat o cifră de afaceri de peste 48 de miliarde de euro.

REWE International AG are sediul central în Wiener Neudorf și operează rețelele BILLA, MERKUR, BIPA, PENNY și ADEG, precum și numeroase  branduri proprii. Compania este de asemenea activă pe piața de turism din Austria, prin BILLA Reisen, JAHN REISEN, MERKUR IhrUrlaub și PENNY PACK´N´GO. În plus, REWE International AG operează cu succes pe segmentul de supermarketuri în Italia și în alte șapte țări din Europa Centrală și de Est: Bulgaria, Croația, Republica Cehă, România, Rusia, Slovacia și Ucraina.

BILLA România

BILLA este prezentă pe piața din România din februarie 1999 când a deschis primul supermarket din București. În prezent, BILLA operează 79 de magazine în cele mai importante orașe din România. Principalele valori BILLA sunt calitatea ridicată, prețurile scăzute și varietatea produselor. Compania deține brandurile proprii Clever, MY și BILLA, Clever fiind una dintre cele mai cunoscute și apreciate mărci proprii din România. BILLA România este unul dintre cei mai importanți anagajatori din România și a creat până în prezent peste 3.500 de locuri de muncă în întreaga țară.

GOURMET PACK de la Karpaten Premium Angus, noua pasiune a consumatorilor
Autor: meatmilk  /   vineri, 19 octombrie 2018

(Comunicat) Pentru cei pasionați de specialități culinare, a căror gusturi rafinate îi poartă mereu într-o călătorie printre ingrediente de calitate care stau la baza unui meniu pe măsură, Karpaten Premium Angus lansează pachetul GOURMET PACK!   În lumea gourmet nimic nu este întâmplător! Fiecare ingredient, fiecare aromă...

Audit din partea Comisiei Europene privind Pesta Porcină Africană
Autor: meatmilk  /   vineri, 19 octombrie 2018

(Comunicat) A demarat misiunea de audit din partea Comisiei Europene privind Pesta Porcină Africană (PPA). Aceasta este pentru a patra oară când experți europeni vizitează România, în ultimul an si jumătate, pe tema Pestei Porcine Africane.   Această misiune de audit vizează evaluarea modului în care au fost aplicate...

BILLA România inaugurează cel de-al III-lea magazin din Timișoara

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 octombrie, 2013

În data de 31 octombrie 2013, BILLA România inaugurează cu mare bucurie un nou magazin în Timișoara, cel de-al III-lea din acest oraș, ridicând numărul rețelei naționale la 80 de unităţi.

Prin deschiderea noului magazin, BILLA România îşi extinde în mod constant reţeaua și vine în întâmpinarea clienţilor care doresc produse de calitate la preţuri speciale. Supermarketul situat pe strada Ranetti numărul 28 (intersecție cu Liviu Rebreanu), va oferi clienților peste 8.500 de produse.

„Noul magazin din Timișoara atestă importanța pe care compania BILLA România o atribuie strategiei de expansiune, prin care dorește să ofere clienților produse de calitate la cel mai bun preţ. Pentru noi reprezintă o mare bucurie inaugurarea celui de-al III-lea supermarket din Timișoara și dorim prin toate aceste noi magazine să ajungem la cât mai mulți clienți din țară“. a declarat Sorana Georgia, Director General BILLA România.

Clienții vor beneficia în noul magazin din Timișoara de o varietate de produse de la fructe și legume, la produse de panificație și patiserie până la mâncăruri gata pregătite în cadrul supermarketului. De asemenea, vor avea parte de un bogat sortiment de carne proaspătă dar și de o mulțime de alimente de bază, băuturi, articole cosmetice sau de menaj.

Magazinul se va deschide cu o promoţie specială: pentru fiecare 50 RON din valoarea bonului de casă, clienții BILLA România vor primi un bon valoric de 10 RON, în perioada 31 octombrie  – 06 noiembrie 2013. În plus, cei care calcă pragul noului magazin vor beneficia de o mulțime de promoții speciale de deschidere.

Orarul de funcționare al supermarketuluidin Timișoarava fi de luni până sâmbătă de la 7 la 22, iar duminică de la 8 la 22.

REWE International AG este liderul de piață în Austria pe sectorul de produse alimentare și de drogherie și unul dintre cei mai mari angajatori din țară. La nivel internațional, REWE International AG are un număr total de 72.000 de angajați care lucrează în aproximativ 3.600 de magazine. În anul 2011, cifra de afaceri a companiei a crescut la 12.83 miliarde de euro.

Compania este parte a REWE Group, unul dintre cele mai importante grupuri din Europa care activează în retail și turism. În prezent, 323.000 de angajați lucrează în cadrul REWE Group în 13 țări europene, iar cele aproximativ 15.700 de magazine au generat o cifră de afaceri de peste 48 de miliarde de euro.

REWE International AG are sediul central în Wiener Neudorf și operează rețelele BILLA, MERKUR, BIPA, PENNY și ADEG, precum și numeroase  branduri proprii. Compania este de asemenea activă pe piața de turism din Austria, prin BILLA Reisen, JAHN REISEN, MERKUR IhrUrlaub și PENNY PACK´N´GO. În plus, REWE International AG operează cu succes pe segmentul de supermarketuri în Italia și în alte șapte țări din Europa Centrală și de Est: Bulgaria, Croația, Republica Cehă, România, Rusia, Slovacia și Ucraina.

BILLA România

BILLA este prezentă pe piața din România din februarie 1999 când a deschis primul supermarket din București. În prezent, BILLA operează 79 de magazine în cele mai importante orașe din România. Principalele valori BILLA sunt calitatea ridicată, prețurile scăzute și varietatea produselor. Compania deține brandurile proprii Clever, MY și BILLA, Clever fiind una dintre cele mai cunoscute și apreciate mărci proprii din România. BILLA România este unul dintre cei mai importanți anagajatori din România și a creat până în prezent peste 3.500 de locuri de muncă în întreaga țară.

Indagra 2018 anunță mari premiere
Autor: meatmilk  /   luni, 22 octombrie 2018

(Comunicat) Toamna anului 2018 vine cu o premieră la ROMEXPO: vom avea primele ediții ale târgurilor INDAGRA și  INDAGRA FOOD desfășurate inclusiv în noile Pavilioane B1 și B2.   Suntem mândri să anunțăm că pavilioanele B1 și B2 au fost deja ocupate integral. În B1 se va desfășura INDAGRA FOOD, iar în B2 se va...

APIA: Acordarea plăților în avans este plină desfășurare
Autor: meatmilk  /   luni, 22 octombrie 2018

(Comunicat) Agenția de Plăți şi Intervenție pentru Agricultură (APIA) informează că până la data de 17.10.2018, au fost plătiți 191.799 fermieri, în cadrul campaniei de plăți în avans pentru anul 2018, suma autorizată la plată fiind în valoare de 51.180.962,95 euro.   Reamintim că APIA a demarat acordarea...

Tehnologia Microcat® pentru epurarea apei uzate din Industria Alimentară
Autor: meatmilk  /   vineri, 19 octombrie 2018

(Comunicat) Stațiile de epurare din Industria alimentară, dar nu numai, se confruntă frecvent cu depășiri ale limitelor de deversare. Acest fapt se datorează subdimensionării, tehnologiilor învechite sau proiectării defectuoase.   Institutul Bioscience din Statele Unite ale Americii a dezvoltat o gamă de produse, pentru...

GOURMET PACK de la Karpaten Premium Angus, noua pasiune a consumatorilor
Autor: meatmilk  /   vineri, 19 octombrie 2018

(Comunicat) Pentru cei pasionați de specialități culinare, a căror gusturi rafinate îi poartă mereu într-o călătorie printre ingrediente de calitate care stau la baza unui meniu pe măsură, Karpaten Premium Angus lansează pachetul GOURMET PACK!   În lumea gourmet nimic nu este întâmplător! Fiecare ingredient, fiecare aromă...

Audit din partea Comisiei Europene privind Pesta Porcină Africană
Autor: meatmilk  /   vineri, 19 octombrie 2018

(Comunicat) A demarat misiunea de audit din partea Comisiei Europene privind Pesta Porcină Africană (PPA). Aceasta este pentru a patra oară când experți europeni vizitează România, în ultimul an si jumătate, pe tema Pestei Porcine Africane.   Această misiune de audit vizează evaluarea modului în care au fost aplicate...