Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Billa sprijina relatiile economice romano-austriece: 9.4 miliarde euro – investitiile austriece in romania pana in 2012

Autor: marți, 5 februarie, 2013

Relatiile economice bilaterale dintre Romania si Austria au prosperat in ultimul an, exporturile si importurile ajungand la mai mult de 3 miliarde de euro. Astfel, Austria se plaseaza pe locul doi in topul investitiilor straine in Romania, pe primul loc aflandu-se Olanda.

BILLA Romania este una dintre cele mai importante companii austriece din Romania: aflandu-se pe piata inca din anul 1999, cand a deschis primul magazin, lantul de magazine cuprinde acum 66 de unitati in toata tara si ofera peste 3.600 de locuri de munca.

Sectoarele cele mai proeminente pentru investitiile austriece au fost resursele, agricultura, industria si serviciile, asa cum se arata intr-un raport emis de Sectia Comerciala a Ambasadei Austriei la Bucuresti. Raportul arata, de asemenea, ca in perioada monitorizata, exporturile au crescut cu 10,3%, in timp ce importurile au crescut cu 18,7%.

Saptamana Austriei la BILLA

Pentru a celebra relatiile comerciale dintre Austria si Romania se organizeaza Austria Show Case, dedicat bauturilor si produselor alimentare. Seria evenimentelor din cadrul Austria Show Case va crea oportunitati pentru companiile austriece prezente pe piata locala pentru a prezenta oferte si pentru a stabili noi parteneriate.

Un eveniment important din cadrul Austria Show Case este saptamana dedicata acestuia care va avea loc in perioada 6-12 septembrie in toate cele 66 de magazine BILLA din intreaga tara. Aici, fiecare vizitator va avea ocazia sa achizitioneze produse originale austriece, sa guste alimente si bauturi autentice si sa cunoasca modul de viata specific austriac.

In plus, toti clientii BILLA care achizitioneaza produse austriece vor fi inscrisi intr-o tombola cu premii atractive: 6 excursii la Wildschonau in Tirol, care includ combustibilul si cazarea, 5 zboruri pentru 2 persoane la Viena si o serie de premii specifice regiunii Tirol.

REWE International AG este liderul de piata in Austria pe sectorul de produse alimentare si de drogherie si unul dintre cei mai mari angajatori din tara. La nivel international, REWE International AG are un numar total de 72.000 de angajati care lucreaza in aproximativ 3.600 de magazine. In anul 2011, cifra de afaceri a companiei a crescut la 12.443 miliarde de euro.

Compania este parte a REWE Group, unul dintre cele mai importante grupuri din Europa care activeaza in retail si turism. In prezent, 323.000 de angajati lucreaza in cadrul REWE Group in 13 tari europene, iar cele aproximativ 15.700 de magazine au generat o cifra de afaceri de peste 48 de miliarde de euro.

REWE International AG are sediul central in Wiener Neudorf si opereaza retelele BILLA, MERKUR, PENNY, BIPA si ADEG, precum si alte branduri proprii. Compania este de asemenea activa pe piata de turism din Austria, prin BILLA Reisen, JAHN REISEN, MERKUR IhrUrlaub si PENNY PACK´N´GO. In plus, REWE International AG opereaza cu succes pe segmentul de supermarketuri in Italia si in alte 7 tari din Europa Centrala si de Est: Bulgaria, Croatia, Republica Ceha, Romania, Rusia, Slovacia si Ucraina.

BILLA Romania: BILLA este prezenta pe piata din Romania din februarie 1999 cand a deschis primul supermarket din Bucuresti. In prezent, BILLA opereaza 66 de magazine in cele mai importante orase din Romania. Principalele valori BILLA sunt calitatea ridicata, preturile scazute si varietatea produselor. Compania detine brandurile proprii Clever, MY si BILLA, Clever fiind una dintre cele mai cunoscute si apreciate marci proprii din Romania. BILLA Romania este unul dintre cei mai importanti anagajatori din Romania si a creat pana in prezent peste 3.500 de locuri de munca in intreaga tara.

Soluții digitale pentru productivitate sporită și profit ridicat în fermă
Autor: meatmilk  /   vineri, 3 august 2018

(Comunicat) Evoluția rapidă a domeniului IT și influența existenței Internetului se fac simțite în toate domeniile, inclusiv în agricultură. Fermierii din întreaga lume adoptă cu rapiditate noile tehnologii, astfel încât să își îndeplinească menirea cât mai ușor și să producă tot mai multă hrană pentru o populație...

C.E.: Rolul cheie pe care vânătorii trebuie să îl joace în împiedicarea evoluției PPA
Autor: meatmilk  /   joi, 2 august 2018

(Comunicat) Sectorul cărnii de porc este unul dintre cele mai semnificative sectoare agricole din UE. Acesta reprezintă 8,5% din producția totală a industriei agricole din UE, cea mai mare, în comparație cu alte sectoare de carne. Carnea de porc reprezintă 50% din producția totală de carne din UE. Carnea de porc este cea mai exportată...

Billa sprijina relatiile economice romano-austriece: 9.4 miliarde euro – investitiile austriece in romania pana in 2012

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

Relatiile economice bilaterale dintre Romania si Austria au prosperat in ultimul an, exporturile si importurile ajungand la mai mult de 3 miliarde de euro.

Astfel, Austria se plaseaza pe locul doi in topul investitiilor straine in Romania, pe primul loc aflandu-se Olanda. BILLA Romania este una dintre cele mai importante companii austriece din Romania: aflandu-se pe piata inca din anul 1999, cand a deschis primul magazin, lantul de magazine cuprinde acum 66 de unitati in toata tara si ofera peste 3.600 de locuri de munca.

Sectoarele cele mai proeminente pentru investitiile austriece au fost resursele, agricultura, industria si serviciile, asa cum se arata intr-un raport emis de Sectia Comerciala a Ambasadei Austriei la Bucuresti. Raportul arata, de asemenea, ca in perioada monitorizata, exporturile au crescut cu 10,3%, in timp ce importurile au crescut cu 18,7%.

Saptamana Austriei la BILLA

Pentru a celebra relatiile comerciale dintre Austria si Romania se organizeaza Austria Show Case, dedicat bauturilor si produselor alimentare. Seria evenimentelor din cadrul Austria Show Case va crea oportunitati pentru companiile austriece prezente pe piata locala pentru a prezenta oferte si pentru a stabili noi parteneriate.

Un eveniment important din cadrul Austria Show Case este saptamana dedicata acestuia care va avea loc in perioada 6-12 septembrie in toate cele 66 de magazine BILLA din intreaga tara. Aici, fiecare vizitator va avea ocazia sa achizitioneze produse originale austriece, sa guste alimente si bauturi autentice si sa cunoasca modul de viata specific austriac.

In plus, toti clientii BILLA care achizitioneaza produse austriece vor fi inscrisi intr-o tombola cu premii atractive: 6 excursii la Wildschonau in Tirol, care includ combustibilul si cazarea, 5 zboruri pentru 2 persoane la Viena si o serie de premii specifice regiunii Tirol.

REWE International AG este liderul de piata in Austria pe sectorul de produse alimentare si de drogherie si unul dintre cei mai mari angajatori din tara. La nivel international, REWE International AG are un numar total de 72.000 de angajati care lucreaza in aproximativ 3.600 de magazine. In anul 2011, cifra de afaceri a companiei a crescut la 12.443 miliarde de euro.

Compania este parte a REWE Group, unul dintre cele mai importante grupuri din Europa care activeaza in retail si turism. In prezent, 323.000 de angajati lucreaza in cadrul REWE Group in 13 tari europene, iar cele aproximativ 15.700 de magazine au generat o cifra de afaceri de peste 48 de miliarde de euro.

REWE International AG are sediul central in Wiener Neudorf si opereaza retelele BILLA, MERKUR, PENNY, BIPA si ADEG, precum si alte branduri proprii. Compania este de asemenea activa pe piata de turism din Austria, prin BILLA Reisen, JAHN REISEN, MERKUR IhrUrlaub si PENNY PACK´N´GO. In plus, REWE International AG opereaza cu succes pe segmentul de supermarketuri in Italia si in alte 7 tari din Europa Centrala si de Est: Bulgaria, Croatia, Republica Ceha, Romania, Rusia, Slovacia si Ucraina.

BILLA Romania: BILLA este prezenta pe piata din Romania din februarie 1999 cand a deschis primul supermarket din Bucuresti. In prezent, BILLA opereaza 66 de magazine in cele mai importante orase din Romania. Principalele valori BILLA sunt calitatea ridicata, preturile scazute si varietatea produselor. Compania detine brandurile proprii Clever, MY si BILLA, Clever fiind una dintre cele mai cunoscute si apreciate marci proprii din Romania. BILLA Romania este unul dintre cei mai importanti anagajatori din Romania si a creat pana in prezent peste 3.500 de locuri de munca in intreaga tara.

ANSVSA: Situația la zi a evoluției Pestei Porcine Africane
Autor: meatmilk  /   vineri, 3 august 2018

(Comunicat) De la data confirmării prezenței Pestei Porcine Africane (PPA) în țara noastră, pentru prima oară, în 31 iulie 2017, în județul Satu-Mare, se constată că în zona de N-V a României boala evoluează lent, chiar staţionar, confirmându-se în 14 localităţi din judeţele Satu-Mare, Sălaj şi Bihor. Au fost afectaţi 13...

Suplimentarea cu proteine by-pass a dietei bovinelor de lapte
Autor: Nora Marin  /   vineri, 3 august 2018

Îmbunătățirea producției de lapte este un instrument important de creștere a calității vieții, în special pentru persoanele din mediul rural. Cum, în România există numeroase exploatații comerciale de dimensiuni mici sau medii, am găsit util ca, de această dată, să facem referire la recomandările FAO privind îmbunătățirea...

Valorificarea superioară a sângelui animalelor abatorizate
Autor: Maria Demetriad  /   vineri, 3 august 2018

Abatoarele, precum și companiile de prelucrarea a cărnii generează o cantitate semnificativă de subproduse solide și lichide. La rândul lor, angrosistii și comercianții cu amănuntul produc cantități mari de subproduse. Deci, milioane de tone de deșeuri sunt produse în fiecare zi iar problema este eliminarea lor. Dar eliminarea...

Soluții digitale pentru productivitate sporită și profit ridicat în fermă
Autor: meatmilk  /   vineri, 3 august 2018

(Comunicat) Evoluția rapidă a domeniului IT și influența existenței Internetului se fac simțite în toate domeniile, inclusiv în agricultură. Fermierii din întreaga lume adoptă cu rapiditate noile tehnologii, astfel încât să își îndeplinească menirea cât mai ușor și să producă tot mai multă hrană pentru o populație...

C.E.: Rolul cheie pe care vânătorii trebuie să îl joace în împiedicarea evoluției PPA
Autor: meatmilk  /   joi, 2 august 2018

(Comunicat) Sectorul cărnii de porc este unul dintre cele mai semnificative sectoare agricole din UE. Acesta reprezintă 8,5% din producția totală a industriei agricole din UE, cea mai mare, în comparație cu alte sectoare de carne. Carnea de porc reprezintă 50% din producția totală de carne din UE. Carnea de porc este cea mai exportată...