Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Bistrita-nasaud, carne de pasare oprita de la comercializare

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

Urmare a notificarii Comisariatului Judetean pentru Protectia Consumatorilor (CJPC) Cluj, vizand suspiciunea desfacerii pe piata bistriteana a carnii de pasare, intrata din Marea Britanie cu termen de valabilitate expirat, sapte agenti economici din judetul Bistrita-Nasaud au fost verificati de catre comisarii CJPC local.

ªefa autoritatii bistritene, Dina Suciu, a declarat, citata de City News ca La un operator economic din Bistrita, care detine un depozit de carne s-a constatat ca a fost aprovizionata, in data de 24.11.2011, o cantitate de 4.300 de kilograme de carne de pasare din Marea Britanie. La data de 12 decembrie 2011 operatorul a returnat cantitatea de 120 kg carne de pasare, considerata de acesta ca fiind neconforma.

La data controlului, 7.03.2012, echipele de control ale CJPC BN au controlat in depozit o cantitate de 660 kg carne de pasare din acest lot, care era pastrata in depozit separat, cu mentiunea scoasa de la comercializare, in asteptare, pentru a fi returnata furnizorului. Din evaluarea efectuata de comisarii institutiei noastre, s-au constatat modificari organoleptice evidente, concluzia fiind ca aceasta carne nu este corespunzatoare consumului uman, a subliniat sefa CJPC Bistrita-Nasaud, completand ca s-a dispus oprirea definitiva de la comercializare a intregii cantitati de carne, operatorul economic fiind obligat sa dovedeasca predarea acesteia catre furnizor. (TS)

GfK: Creștere pentru bunurile de larg consum, dar pe baza inflației, nu a volumelor!
Autor: meatmilk  /   joi, 22 februarie 2018

(Comunicat) Piața FMCG a înregistrat în 2017 o creștere semnificativă de 7% pentru bunurile de folosință curentă cumpărate pentru consumul casnic.   În spatele aceste evoluții pozitive a pieței a stat majorarea prețurilor ca urmare a inflației și nu creșterea volumelor cumpărate, așa cum s-a întâmplat în 2016. Cu...

Negro investește masiv în publicitate
Autor: Ilie Stoian  /   joi, 22 februarie 2018

Negro, o companie care în anii trecuți s-a remarcat din punct de vedere al promovării prin spot-uri publicitare, prin economia evidentă în producția propriu-zisă a imaginilor, a demarat un program de investiții care, măcar după numele pe care le-a atras, se dovedește a fi cât se poate de consistent.   Din punct de vedere al...