Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Bistrita-nasaud, carne de pasare oprita de la comercializare

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

Urmare a notificarii Comisariatului Judetean pentru Protectia Consumatorilor (CJPC) Cluj, vizand suspiciunea desfacerii pe piata bistriteana a carnii de pasare, intrata din Marea Britanie cu termen de valabilitate expirat, sapte agenti economici din judetul Bistrita-Nasaud au fost verificati de catre comisarii CJPC local.

ªefa autoritatii bistritene, Dina Suciu, a declarat, citata de City News ca La un operator economic din Bistrita, care detine un depozit de carne s-a constatat ca a fost aprovizionata, in data de 24.11.2011, o cantitate de 4.300 de kilograme de carne de pasare din Marea Britanie. La data de 12 decembrie 2011 operatorul a returnat cantitatea de 120 kg carne de pasare, considerata de acesta ca fiind neconforma.

La data controlului, 7.03.2012, echipele de control ale CJPC BN au controlat in depozit o cantitate de 660 kg carne de pasare din acest lot, care era pastrata in depozit separat, cu mentiunea scoasa de la comercializare, in asteptare, pentru a fi returnata furnizorului. Din evaluarea efectuata de comisarii institutiei noastre, s-au constatat modificari organoleptice evidente, concluzia fiind ca aceasta carne nu este corespunzatoare consumului uman, a subliniat sefa CJPC Bistrita-Nasaud, completand ca s-a dispus oprirea definitiva de la comercializare a intregii cantitati de carne, operatorul economic fiind obligat sa dovedeasca predarea acesteia catre furnizor. (TS)

Parmalat va cumpăra Kraft Heinz Cheese-Canada, pentru 1,62 miliarde de dolari
Autor: meatmilk  /   miercuri, 14 noiembrie 2018

Grupul Parmalat face investiții semnificative în producția canadiană de lactate, prin achiziționarea diviziei de brânzeturi Kraft Heinz Canada, inclusiv a mărcilor Cracker Barrel, P'tit Quebec și aMOOza.   Parmalat, controlat de Lactalis-Franța, a anunțat că va adăuga mai multe branduri noi în portofoliul său, odată cu...

Drupa 2020: Tendințe în tehnologia imprimării ambalajelor
Autor: Ilie Stoian  /   miercuri, 14 noiembrie 2018

AIPIA (Asociația Industriei de Ambalaje Active & Inteligente), colaborează intens cu organizatorii târgului cu Drupa 2020, pentru a prezenta ultimele tendințe și tehnologii Active & Intelligent Packaging.   În acest sens, Eef de Ferrante, CEO al AIPIA, a vorbit în cadrul Congresului Mondial al Asociației, care s-a...