Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Brandul Banat Bun a intrat în protofoliul GMP Advertising

Autor: Maria Demetriadluni, 25 ianuarie, 2016

Brandul Banat Bun a intrat în protofoliul GMP Advertising, care lanseaza „Mezelul oficial al Tarii Banatului”, o campanie regionala de consolidare a brandului in fata marilor jucatori nationali din industria alimentara, destinata banatenilor get-beget.

 

Plecand de la insight-ul „Banatu-i fruncea”, directia creativa valorifica particularitatile lingvistice ale regiunii si mandria caracteristica locuitorilor acestuia.

In acest context Banat Bun este un „insider”, care comunica si se comporta ca atare. Astfel, Banat Bun – Mezelul Oficial al Tarii Banatului devine noul slogan al campaniei.

 

„E foarte folositor sa lucrezi cu antreprenori si cu branduri locale, din foarte multe puncte de vedere. O sa punctez doar unul: antreprenorii sunt oameni cu deciziile la ei si care asculta consultantii, iar satisfactia muncii e foarte mare. Suntem bucurosi si pentru ca am construit un teritoriu distinct pentru Banat Bun, pe care putem comunica de acum inainte, indiferent ca e vorba de campanii de imagine, de produs sau tactice. Cultura locala ofera atatea lucruri savuroase de explorat”, a declarat pentru Iqads Andreea Nemens, Director Executiv GMP Advertising. Campania de imagine include materiale outdoor, instore si radio in Resita, Timisoara si Arad.

 

„Suntem constienti pe deplin de responsabilitatea pe care ne-am asumat-o impreuna cu partenerii nostri de la GMP Advertising in momentul in care am „infipt stindardul” asumandu-ne ca suntem mezelul oficial al Tarii Banatului. Este in fapt o declaratie de valoare si suntem determinati sa o onoram prin calitatea produselor Banat Bun”, spune Horea Zaha, CEO Banat Bun.

Grupul GrECo JLT a devenit Partener al Conferinței Internaționale Meat Milk 2018
Autor: meatmilk  /   joi, 3 mai 2018

Compania GrECo JLT, un nume de referință al pieței de consultanță a riscului și al asigurărilor, a devenit Partener al conferinței Meat Milk 2018. GrECo JLT va fi reprezentată de domnul Eduard Simionescu, General Manager, acela care, în ședința generală din ziua de 10 mai va susține prezentarea cu titlul ”Gestionarea riscurilor...

SGS România a devenit Partener al Conferinței Meat Milk 2018
Autor: meatmilk  /   vineri, 27 aprilie 2018

Prestigioasa companie SGS România a devenit partener al Expo-Conferinței Internaționale Meat.Milk 2018, care se va desfășura în zilele de 10 și 11 mai la Hotel Alpin din Poiana Brașov.   Compania va fi reprezentată prin Divizia sa de Agricultură și Alimentație, prin domnul Tudor Suciu-Coordonator de Afaceri, urmând să...