Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Brandul no1 se repozitioneaza in strategia carrefour

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

Conform unei analize efectuata de brandprivat.ro, la noua ani de la lansare si cu rezultate impresionante in tarile unde a fost comercializat, brandul privat No1 se repozitioneaza in strategia Carrefour.

Noua sa imagine elimina din start orice asociere cu moneda de un euro care l-a facut celebru.

Chiar si asa „No Name”, cu identitatea pierduta si fara nici cea mai mica asociere cu lantul Carrefour, brandul ramane in propietatea retailerului, fiind activ in continuare pe segmentul entry level.

Pastrarea acestuia poate fi asimilata cu un suport pe care retailerul si-l creeaza strategic pentru noul sau brand Carrefour Discount, intr-o incercare de diversificare sortimentala dar si de securizare a unor categorii importante prin impactul lor in fata consumatorilor.

Lansate in Franta, noile produse au fost bine primite de catre consumatori. Recent, cateva dintre aceste articole, au fost preluate din sortimentatia franceza si introduse in magazinele din Romania. Pe doaa dintre acestea (jambon si carnati chorizo) le-am intalnit in cadrul categoriei mezeluri din hypermarketurile romanesti.

Imaginea lor prezinta o abordare diferita de cea cu care am fost obisnuiti pana mai ieri, iar inclinarea spre calitate este evidenta. Chiar daca nu au termeni de comparatie in sortimentatia categoriei, produsele se pozitioneaza nu numai ca o alternativa sortimentala ci si ca generatoare de marja.

Soluții digitale pentru productivitate sporită și profit ridicat în fermă
Autor: meatmilk  /   vineri, 3 august 2018

(Comunicat) Evoluția rapidă a domeniului IT și influența existenței Internetului se fac simțite în toate domeniile, inclusiv în agricultură. Fermierii din întreaga lume adoptă cu rapiditate noile tehnologii, astfel încât să își îndeplinească menirea cât mai ușor și să producă tot mai multă hrană pentru o populație...

C.E.: Rolul cheie pe care vânătorii trebuie să îl joace în împiedicarea evoluției PPA
Autor: meatmilk  /   joi, 2 august 2018

(Comunicat) Sectorul cărnii de porc este unul dintre cele mai semnificative sectoare agricole din UE. Acesta reprezintă 8,5% din producția totală a industriei agricole din UE, cea mai mare, în comparație cu alte sectoare de carne. Carnea de porc reprezintă 50% din producția totală de carne din UE. Carnea de porc este cea mai exportată...