Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close

Brandul no1 se repozitioneaza in strategia carrefour

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

Conform unei analize efectuata de brandprivat.ro, la noua ani de la lansare si cu rezultate impresionante in tarile unde a fost comercializat, brandul privat No1 se repozitioneaza in strategia Carrefour.

Noua sa imagine elimina din start orice asociere cu moneda de un euro care l-a facut celebru.

Chiar si asa „No Name”, cu identitatea pierduta si fara nici cea mai mica asociere cu lantul Carrefour, brandul ramane in propietatea retailerului, fiind activ in continuare pe segmentul entry level.

Pastrarea acestuia poate fi asimilata cu un suport pe care retailerul si-l creeaza strategic pentru noul sau brand Carrefour Discount, intr-o incercare de diversificare sortimentala dar si de securizare a unor categorii importante prin impactul lor in fata consumatorilor.

Lansate in Franta, noile produse au fost bine primite de catre consumatori. Recent, cateva dintre aceste articole, au fost preluate din sortimentatia franceza si introduse in magazinele din Romania. Pe doaa dintre acestea (jambon si carnati chorizo) le-am intalnit in cadrul categoriei mezeluri din hypermarketurile romanesti.

Imaginea lor prezinta o abordare diferita de cea cu care am fost obisnuiti pana mai ieri, iar inclinarea spre calitate este evidenta. Chiar daca nu au termeni de comparatie in sortimentatia categoriei, produsele se pozitioneaza nu numai ca o alternativa sortimentala ci si ca generatoare de marja.

Meat.Milk 2019: În ziua de 31 mai, fii prezent la Forum Retail!
Autor: meatmilk  /   marți, 26 martie 2019

Tendințele de globalizare ale piețelor internaționale de carne și lapte se manifestă tot mai pregnant. Puși în fața acestei noi realități, fermierii, procesatorii și retail-ul din România trebuie să își adapteze afacerile. Cum vor reuși să facă acest lucru, în condițiile în care se propune o nouă paradigmă legislativă? Cum...

Când gura bate fundul oii
Autor: Ilie Stoian  /   luni, 25 martie 2019

În luna decembrie a anului trecut, autoritățile de la București anunțau cu bucurie semnarea unui acord cu Regatul Hașemit al Iordaniei, pentru exportul către acea țară a unui număr de 100.000 de ovine.   Anunțul a avut darul să ofere o perspectivă favorabilă ciobanilor români, în condițiile în care, după cum bine...