Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Brandul no1 se repozitioneaza in strategia carrefour

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

Conform unei analize efectuata de brandprivat.ro, la noua ani de la lansare si cu rezultate impresionante in tarile unde a fost comercializat, brandul privat No1 se repozitioneaza in strategia Carrefour.

Noua sa imagine elimina din start orice asociere cu moneda de un euro care l-a facut celebru.

Chiar si asa „No Name”, cu identitatea pierduta si fara nici cea mai mica asociere cu lantul Carrefour, brandul ramane in propietatea retailerului, fiind activ in continuare pe segmentul entry level.

Pastrarea acestuia poate fi asimilata cu un suport pe care retailerul si-l creeaza strategic pentru noul sau brand Carrefour Discount, intr-o incercare de diversificare sortimentala dar si de securizare a unor categorii importante prin impactul lor in fata consumatorilor.

Lansate in Franta, noile produse au fost bine primite de catre consumatori. Recent, cateva dintre aceste articole, au fost preluate din sortimentatia franceza si introduse in magazinele din Romania. Pe doaa dintre acestea (jambon si carnati chorizo) le-am intalnit in cadrul categoriei mezeluri din hypermarketurile romanesti.

Imaginea lor prezinta o abordare diferita de cea cu care am fost obisnuiti pana mai ieri, iar inclinarea spre calitate este evidenta. Chiar daca nu au termeni de comparatie in sortimentatia categoriei, produsele se pozitioneaza nu numai ca o alternativa sortimentala ci si ca generatoare de marja.

GOURMET PACK de la Karpaten Premium Angus, noua pasiune a consumatorilor
Autor: meatmilk  /   vineri, 19 octombrie 2018

(Comunicat) Pentru cei pasionați de specialități culinare, a căror gusturi rafinate îi poartă mereu într-o călătorie printre ingrediente de calitate care stau la baza unui meniu pe măsură, Karpaten Premium Angus lansează pachetul GOURMET PACK!   În lumea gourmet nimic nu este întâmplător! Fiecare ingredient, fiecare aromă...

Audit din partea Comisiei Europene privind Pesta Porcină Africană
Autor: meatmilk  /   vineri, 19 octombrie 2018

(Comunicat) A demarat misiunea de audit din partea Comisiei Europene privind Pesta Porcină Africană (PPA). Aceasta este pentru a patra oară când experți europeni vizitează România, în ultimul an si jumătate, pe tema Pestei Porcine Africane.   Această misiune de audit vizează evaluarea modului în care au fost aplicate...