Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Brasov – compania carmolimp intra in retele de retail

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

In acest an, societatea brasoveana CarmOlimp a incheiat contracte cu retele internationale de retail, in valoare totala de opt milioane de euro, conform mewsbv.ro.

Dintre parteneri se desprind companii precum Metro sau Mega Image.

Contractele reprezinta 20% din cifra de afaceri estimata pentru acest an, de catre societatea specializata in productia si distributia de carne. Intalegerile parafate de CarmOlimp cu partenerii din retail vizeaza distributia spre retelele de magazine a produselor aflate sub marca proprie, indeosebi carne ambalata in atmosfera protectoare la gramaj fix (ATM).

Intr-un comunicat al societatii, citat de Forbes, directorul general al societatii, Valentin ªoneriu, mentioneaza ca Semnarea acestor contracte reprezinta pentru CarmOlimp inca un pas inainte. 2012 se anunta a fi un an profitabil pentru CarmOlimp, intrucat estimarile noastre arata ca cifra de afaceri va creste cu 20% fata de anul trecut.

Societatea are o productie zilnica de aproximativ 30.000 de caserole de carne ambalata, acoperind – conform propriilor date – 60% din piata de ATM. CarmOlimp, cu sediul in comuna Ucea, judetul Brasov, desface in 50 de magazine proprii si peste 60 de unitati in sistem franciza.

Iesita pe piata in 1993, ca o afacere de familie, compania CarmOlimp este, in prezent, administrata de familia Olimpiu si Carmen ªoneriu. (TS)

GfK: Creștere pentru bunurile de larg consum, dar pe baza inflației, nu a volumelor!
Autor: meatmilk  /   joi, 22 februarie 2018

(Comunicat) Piața FMCG a înregistrat în 2017 o creștere semnificativă de 7% pentru bunurile de folosință curentă cumpărate pentru consumul casnic.   În spatele aceste evoluții pozitive a pieței a stat majorarea prețurilor ca urmare a inflației și nu creșterea volumelor cumpărate, așa cum s-a întâmplat în 2016. Cu...

Negro investește masiv în publicitate
Autor: Ilie Stoian  /   joi, 22 februarie 2018

Negro, o companie care în anii trecuți s-a remarcat din punct de vedere al promovării prin spot-uri publicitare, prin economia evidentă în producția propriu-zisă a imaginilor, a demarat un program de investiții care, măcar după numele pe care le-a atras, se dovedește a fi cât se poate de consistent.   Din punct de vedere al...

Brasov – compania carmolimp intra in retele de retail

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

In acest an, societatea brasoveana CarmOlimp a incheiat contracte cu retele internationale de retail, in valoare totala de opt milioane de euro, conform mewsbv.ro. Dintre parteneri se desprind companii precum Metro sau Mega Image. Contractele reprezinta 20% din cifra de afaceri estimata pentru acest an, de catre societatea specializata in productia si distributia de carne. Intelegerile parafate de CarmOlimp cu partenerii din retail vizeaza distributia spre retelele de magazine a produselor aflate sub marca proprie, indeosebi carne ambalata in atmosfera protectoare la gramaj fix (ATM).

Intr-un comunicat al societatii, citat de Forbes, directorul general al societatii, Valentin ªoneriu, mentioneaza ca: Semnarea acestor contracte reprezinta pentru CarmOlimp inca un pas inainte. 2012 se anunta a fi un an profitabil pentru CarmOlimp, intrucat estimarile noastre arata ca cifra de afaceri va creste cu 20% fata de anul trecut. Societatea are o productie zilnica de aproximativ 30.000 de caserole de carne ambalata, acoperind – conform propriilor date – 60% din piata de ATM. CarmOlimp, cu sediul in comuna Ucea, judetul Brasov, desface in 50 de magazine proprii si peste 60 de unitati in sistem franciza. Iesita pe piata in 1993, ca o afacere de familie, compania CarmOlimp este, in prezent, administrata de familia Olimpiu si Carmen ªoneriu.

În 2017, Agricola Bacău a avut o cifră de afaceri de 401,3 milioane de lei
Autor: meatmilk  /   vineri, 23 februarie 2018

(Comunicat) Vânzările de carne de pasăre ale companiei AGRICOLA Bacău au totalizat în volum, în 2017, 42.110 tone, cu 2% mai mult față de anul precedent (41.265 tone) și cu 6,2% în valoare, în condițiile unei ușoare creșteri a prețului mediu. Cifra de afaceri înregistrată de Agricola Internaţional SA Bacău în 2017 este de...

Noi soluții pentru deserturile lactate ”low fat”
Autor: Cristina Gavrilut  /   vineri, 23 februarie 2018

Întotdeauna, indiferent de categoria de consumatori la care ne referim, deserturile din lapte au fost un răsfăț. Însă, cu precădere pentru milenieni, dar și pentru celelalte grupe de amatori de astfel de delicii, grija pentru sănătate și dorința de a consuma un aliment care să le aducă beneficii a crescut de la an la an. De aici, și...

Parlamentul European a schimbat Normele privind comerțul on-line și off-line!
Autor: Nora Marin  /   vineri, 23 februarie 2018

Comisia pentru Piața internă și Protecția Consumatorilor a Parlamentului European (IMCO), a votat în adta de 22 februarie cu privire la ”Armonizarea normelor privind garanțiile și contractele de consum pentru vânzarea online și offline a bunurilor”.   Textul IMCO reflectă un compromis politic și armonizează durata...

GfK: Creștere pentru bunurile de larg consum, dar pe baza inflației, nu a volumelor!
Autor: meatmilk  /   joi, 22 februarie 2018

(Comunicat) Piața FMCG a înregistrat în 2017 o creștere semnificativă de 7% pentru bunurile de folosință curentă cumpărate pentru consumul casnic.   În spatele aceste evoluții pozitive a pieței a stat majorarea prețurilor ca urmare a inflației și nu creșterea volumelor cumpărate, așa cum s-a întâmplat în 2016. Cu...

Negro investește masiv în publicitate
Autor: Ilie Stoian  /   joi, 22 februarie 2018

Negro, o companie care în anii trecuți s-a remarcat din punct de vedere al promovării prin spot-uri publicitare, prin economia evidentă în producția propriu-zisă a imaginilor, a demarat un program de investiții care, măcar după numele pe care le-a atras, se dovedește a fi cât se poate de consistent.   Din punct de vedere al...