Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

BRINEL: Conectează-te cu clienții într-un mod cu totul nou

Autor: Meat MIlkluni, 9 mai, 2016

Compania BRINEL se regaseste cu consecventa, de 25 de ani, printre furnizorii autohtoni relevanti de solutii si servicii IT&C integrate, construite pe platforme multi-vendor. Managementul relatiei cu clientii, planificarea si gestionarea resurselor companiei/instituiei, sisteme pentru interactiuni multiple, centre de date private precum și solutii personalizate fac parte din ceea ce realizam pentru beneficiari.

 

BRINEL este in prezent unul din principalii furnizori romani de solutii informatice de top, prin integrarea de software, hardware și comunicații si oferirea unui pachet complet de servicii de consultant si suport tehnic. Avem capacitatea de a gestiona proiecte care presupun soluții high-end de la mai multi parteneri, astfel încât beneficiarul final sa primeasca un sistem informatic integrat la cheie. De-a lungul timpului am incheiat parteneriate strategice cu companii IT de varf la nivel mondial precum Microsoft, HP, Cisco, EMC, Lenovo, Oracle, Dell, Veeam, Salesforce, Bitdefender, Vmware, Symantec, Kofax, Citrix, Netwrix, etc. – ceea ce ne permite sa asiguram o gama adecvata de produse la care se adauga servicii profesionale, bazate pe cele mai inalte competente si tehnologii.

 

Pe langa asigurarea intregii infrastructuri IT, echipa noastra are competente de implementare atat a aplicatiilor de automatizare procese de business cat si a aplicatiilor complexe de planificare a resurselor  intreprinderii (ERP), de management al relatiilor cu clientii (CRM), de raportare și analize de inalta complexitate (BI) cat si a solutiilor pentru managementul universitar sau a aplicatiilor de gestiune a documentelor. Parteneriatele incheiate cu Microsoft, Oracle și Salesforce ne permit sa oferim solutii CRM atât pentru companiile de dimensiuni mici si medii, cat si pentru organizatiile cu procese complexe.

 

In portofoliul BRINEL se regaseste solutia Salesforce CRM, pentru a sprijini companiile in cresterea productivitatii si eficientizarea procesului de vanzare si post-vanzare.

Prezenta de 17 ani pe piata, compania Salesforce furnizeaza solutia CRM numarul 1 in lume si este leader in solutiile cloud. De altfel, efortul Salesforce de a inova continuu această platformă a fost recompensat de catre Forbes, 5 ani la rand, prin distincția „Numarul 1 mondial – cea mai inovatoare companie” si de catre Gartner, in ultimii 9 ani, ca Leader in Gartner  Magic Quadrant pentru Sales Force Automation. Salesforce este  specializata in cloud computing enterprise. Aplicatiile sunt gandite sa ajute companiile in managementul echipei de Vanzari in urmarirea informatiilor clientilor, si in oferirea de servicii de calitate, toate acestea contribuind la cresterea afacerii prin automatizarea proceselor de vanzare si servicii post-vanzare.

 

Solutiile din platforma Salesforce, utilizate in prezent de peste 150.000 clienti din intreaga lume (inclusiv Romania), ofera companiilor posibilitatea de a proiecta si folosi in Cloud aplicatii personalizate, inclusiv baze de date, analize in timp real, instrumente de integrare si soluții de mobilitate. Clientii si partenerii din toata lumea au construit mai mult de 2.900 de aplicatii pentru a-si conduce eficient afacerea, prin optimizarea proceselor de logistica, brand management, facturare, project management, conformitate şi multe alte domenii esențiale afacerii.

 

De ce BRINEL si Salesforce?

 

-Acces instant si securizat de pe orice dispozitiv mobil

-Usor de personalizat

-Costuri de implementare reduse

Salesforce este o solutie CRM de tip “on demand”. Pentru o astfel de solutie nu trebuie sa achizitionati hardware sau software, sa instalati sau sa faceti upgrade, backup, nu aveti nevoie de administrator de sistem. Aveti acces instant la aplicatie, folosind doar un browser web. BRINEL ofera atat serviciile de implementare Salesforce CRM, cat si suport si training pentru utilizarea noii solutii.

 

Sales Cloud – Mai eficient! Mai productiv!

 

Solutia CRM numarul #1 in lume ofera echipei de vanzari puterea de a incheia afaceri instrumente bazate pe tehnologia cloud care accelereaza productivitatea, imbunatatesc lead-urile si cresc vanzarile. Salesforce poate gestiona intregul proces de vanzari, inclusiv generarea ofertelor si a comenzilor de vanzare. In sistemul ERP se pot trimite direct datele pentru generarea facturii, a notei contabile si a tranzactiei de stoc. Deci, utilizatorii care se ocupa de vanzari pot lucra integral in Salesforce. Nu mai trebuie sa achizitionati licente de ERP pentru acesti useri. CRM ofera oamenilor de vanzari o imagine completa si acces instantaneu la toate informatiile despre:

 

Clienti si datele companiei

 

-Contacte si factori de decizie;

-Istoricul interactiunilor si activitatilor cu un client, proiect, contract in derulare;

-Oportunitatile si activitatile deschise;

 

Toate informatiile sunt accesate dintr-o singura fereastra. Puteti fi operational (up-and-running) in doar cateva saptamani. Nu va mai pierdeti in detalii legate de infrastructura IT si va concentrati strict pe initiativele de business. BRINEL poate adapta solutia CRM “on demand” in mod unic si in timp real cerintelor oricarei organizatii. Salesforce este 100% configurabil.

Service Cloud – Cele mai rapide si inteligente servicii care vor creste loialitatea, retentia si satisfactia clientilor.

Fiecare cerere de suport este o oportunitate pentru imbunatatirea relatiei cu clientii si totodata pentru generarea de venituri suplimentare. Salesforce are functionalitati multiple si complexe pentru managementul activitatilor de support clienti.

 

  • Serviciu clienti 24/7
  • Customer care personalizat
  • Suport pentru clienti prin orice canal: telefonic, e-mail, SMS
  • Serviciu inteligent pentru clienti
  • Rezolvati cazurile mai rapid

 

Se pot defini reguli de asociere si escaladare

Ofera instrumente pentru cresterea productivitatii consultantilor care se ocupa de suport clienti, reducandu-se astfel timpul necesar pentru rezolvarea si inchiderea cererilor de suport. Functionalitatea de vizualizare a unor solutii sugerate poate fi folosita atat de consultantii interni cat si de clienti (in self-service portal).

Marketing Cloud – Singura platforma care permite construirea si gestionarea de “customer journeys”

 

Platforma care va permite personalizarea interactiunii cu clientii

 

Scopul campaniilor de marketing este de a genera lead-uri si vanzari. In Salesforce se poate urmari cu usurinta eficienta si performanta fiecarei campanii de marketing in termeni de volum de vanzari si afaceri noi generate. Campaniile pot targeta clienti existenti sau prospecti (lead-uri noi sau existente). Pentru fiecare campanie puteti segmenta baza de contacte si lead-uri in functie de diferite criterii: industrie, dimensiune companie, functie (director general, director department), arie geografica, produse achizitionate, raspuns la campanile anterioare. De asemenea, puteti lansa, gestiona si urmari campanii promotionale si de cross/up sales.

 

  • Planificati, personalizati si optimizati customer journey
  • Cunoasteti clientii mai bine
  • Mutati clientii in nivelul urmator in customer journey
  • Masurati impactul de business

 

O viziune completa si coerenta a clientilor este utila tuturor departamentelor (vanzari, servicii, marketing), iar automatirea activitatilor lor duce la optimizarea procesului de generare de leaduri, a procesului de vanzare si a procesului de servicii post-vanzare.

 

BRINEL pune la dispozitia dumneavoastra peste 160 de specialisti, in Cluj-Napoca, Bucuresti, Oradea si Sibiu, cu competente certificate de leaderii IT globali cu care venim in parteneriat ca sa va oferim solutii pentru eficientizarea activitatii. Printre clientii nostrii se numara: Friesland Campina, Banca Transilvania, Mol Romania, Farmec, Emerson, Kronospan, IRUM Reghin, Polaris Medical, Autonet, Bitdefender, De’Longhi, Betfair, dar si institutii publice si universitati de prim rang.

 

PREZENTARE BRINEL

 

BRINEL și-a început activitatea în anul 1991, în Cluj-Napoca, fiind unul din principalii furnizori români de soluții informatice de top, prin integrarea de software, hardware și comunicații și prestarea unui pachet complet de servicii.

 

Compania are încheiate parteneriate strategice cu companii IT de renume mondial: Microsoft, HP Inc., Hewlett Packard Enterprise, Cisco, Salesforce, EMC, Lenovo, Oracle, Dell, Veeam, Bitdefender, IBM, VMware, Symantec, Kofax, Citrix, Netwrix, NetApp etc. – propunand o gamă largă de produse si servicii profesionale, bazate pe cele mai înalte competențe și tehnologii.

 

BRINEL are sedii in Cluj-Napoca, București, Oradea şi Sibiu, oferind clienților soluții IT&C integrate, construite pe platforme multi-vendor convergente. Echipa Brinel detine competente certificate de leaderi internationali de IT. Portofoliul de solutii BRINEL pune la dispozitia beneficiarilor solutii pentru eficientizarea afacerilor oferind o paleta larga de aplicatii cum ar fi: managementul relatiei cu clientii (CRM), palnificarea si gestionarea resurselor companiei/ institutiei (ERP), centre de date private, dar si solutii personalizate si adaptate nevoilor unei entitati juridice.

 

La Expo-Conferinta Meat&Milk, companiei BRINEL i se va alatura, atat prin prezenta la stand, cat si in cadrul workshopului „Carne”, unul dintre partenerii importanti si anume Salesforce – compania numarul 1 la nivel mondial de solutii CRM si leader in solutii cloud. Salesforce detine 17 ani de experienta si a fost desemnata de Forbes de mai multe ori consecutiv ca fiind cea mai inovativa companie la nivel global.

Lactatele Baciul-Competitivitate prin preț și calitate!
Autor: meatmilk  /   vineri, 12 octombrie 2018

SC MERIDIAN AGROIND SRL, deținătoarea de drept a brand-ului Baciul, a început producția de lactate în decembrie 1999. Firma are sediul în municipiul Râmnicu Sărat, județul Buzău și are ca obiect de activitate fabricarea produselor lactate proaspete și a brânzeturilor. Am dorit întotdeauna să ne diferențiem de concurență prin...

Grupul de firme Safir participă la Târgul Internațional SIAL
Autor: meatmilk  /   vineri, 12 octombrie 2018

(Comunicat) Grupul de firme Safir, o afacere de familie cu capital 100% românesc, cu peste 27 ani de experiență în industria cărnii, participa la cea de-a 28-a ediție a târgului SIAL, cel mai mare eveniment internațional dedicat industriei alimentareîn cadrul standului României.   Evenimentul va avea loc la Paris, în perioada...