Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close

Bringo își extinde aria de livrare în 23 de orașe

Autor: meatmilkmiercuri, 24 iulie, 2019

(Comunicat) Din această lună, Bringo a devenit aplicația de cumpărături personalizate cu cea mai mare arie de acoperire din România, fiind disponibilă în 23 de orașe și în zonele limitrofe.

 

Pentru a doua oară în acest an,Bringo și-a extins aria de livrare, ca urmare a reacțiilor pozitive și a solicitărilor primite de la cumpărători, 98% dintre review-urile lăsate de utilizatorii aplicațieifiind de 5 stele.

 

Oradea, Satu Mare, Baia Mare, Roman și Râmnicu Vâlcea sunt cele mai recente orașe incluse în aria de livrare Bringo. Serviciul este disponibil și în București, Iași, Cluj, Constanța, Botoșani, Suceava, Piatra Neamț, Pitești, Brăila, Galați, Focșani, Buzău, Brașov, Timișoara, Drobeta Turnu Severin, Târgu Jiu, Ploiești și Sibiu. În continuare, Bringo nu exclude o expansiune internațională, chiar dacă până în prezent, interesul a fost pe piața internă. Nu în ultimul rând, dezvoltarea serviciului și experiența oferită clienților rămân prioritare.

 

Deseori sunt întrebat ce înseamnă Bringo. Bringo reprezintă un serviciu, un prieten de încredere, un salvator de timp. Este un atu extraordinar pentru oamenii ocupați, pentru tinerele mămici, pentru cei care nu au o pasiune din a face cumpărăturile într-un magazin fizic. Zona de comerț a devenit un mix între offline și online și este foarte bine că e așa. Văd un potențial în zona de food care se dezvoltă neîncetat, întrucât noile generații vor merge înspre aplicații de acest gen în mod natural”, a spus Cătălin Samara, Business Administrator Bringo.

 

Prin intermediul aplicației, disponibilă gratuit în App Store și Google Play, cumpărătorii pot alege produse din hipermarketuri, farmacii, pet-shop-uri, magazine de jucării sau florării, la prețul din magazinele fizice, Bringo neavând un adaos comercial. Cel mai mare partener al aplicației este retailerul Carrefour România, cu o gamă depeste 50.000 de produse, activând în Bringo cu toate magazinele de tip hipermarket și supermarket.

 

Spre deosebire de celelalte opțiuni de livrare de pe piață, Bringo este serviciul în care un personal shopper se ocupă de toată lista de cumpărături: tratează fiecare comandă cu atenție, alege cu grijă produsele dorite și comunică în timp real cu clientul, pe care îl sună dacă nu găsește un produs sau pur și simplu pentru a-l întreba dacă mai dorește să adauge alte produse.

 

Nu în ultimul rând, livratorul informează cumpărătorul în timp real cu privire la starea și prospețimea produselor și, după caz, îi poate oferi alternative pentru a lua cea mai bună decizie. Acest shopping personal și livrarea în doar 90 de minute au stat la baza expansiunii atât de rapide și a succesului întregului serviciu: în prezent, Bringo livrează peste 5.000 de comenzi, în fiecare săptămână, iar în primele 6 luni ale acestui an a înregistrat o creștere de peste 100% a livrărilor.

 

Bringo este o aplicație digitală, prima de acest fel din țară, dezvoltată de o echipă românească. În 2016, Carrefour România își listează magazinele în platforma Bringo, urmând ca în 2017 să devină partener, preluând pachetul majoritar de acțiuni.

Top-ul vizibilității în on-line al mărcilor de carne, în luna noiembrie 2019
Autor: meatmilk  /   miercuri, 11 decembrie 2019

ZeList Monitor si fbMonitor, platforme de monitorizare si analiza ale companiei  TreeWorks, au dat publicitatii Top-ul vizibilitatii mărcilor de carne, in on-line, pentru luna noiembrie 2019.    Top-ul acopera brandurile prezente in online in mai multe categorii, dintre care vi le prezentam pe cele mai importante. Datele...

BistroMar: Consumul de pește pe piața HoReCa din București a crescut cu 10%
Autor: meatmilk  /   luni, 9 decembrie 2019

Consumul de pește din restaurantele bucureștene a crescut cu aproape 10%, în cele trei trimestre din 2019, comparativ cu aceeași perioadă din 2018, potrivit reprezentanților BistroMar.   Pe fondul acestei majorări de ansamblu, vânzările înregistrate de restaurant au fost mai mari cu 30% pe perioada verii, față de intervalul...