Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Bucuresti – actiune anpc de verificare a pestelui

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

La sfarsitul saptamanii trecute, presedintele ANPC, secretarul de stat Constantin Cerbulescu, a dispus o ampla actiune de verificare a comercializarii pestelui si altor derivate ale acestuia, in mai multe piete din Capitala.

Conform comunicatului emis de ANPC, pietele verificate au fost Piata Obor, Piata 16 Februarie, Piata Veteranilor, Big Berceni, Parcul Agronomiei. Pentru abaterile de la prevederile legale, s-au aplicat amenzi contraventionale de peste 60.000 de lei.

Principalele abateri constatate au fost:
– 30 de kilograme de pastrav cu modificari organoleptice, suprafete desprinse de pe os, fara data limita de consum, fara documente de provenienta;
– crap fara data limita de consum, prezentat sub denumirea Crap de Dunare (pentru a induce consumatorii in eroare), in timp ce – pe documentele de provenienta – era mentionat sortimentul Crap;
– scrumbie fara documente de provenienta;
– sardina fara data limita de consum;
– practici comerciale incorecte;
– 50 de kilograme de rosioara, crap, salau, platica pentru care nu era declarata zona de capturare/productie (mediu natural sau bazine);
– peste pentru care nu era declarat sistemul de curgere a apei din care a fost pescuit (continuu sau de recirculare).

Toata cantitatea de peste improprie consumului uman a fost oprita de la comercialzare. (TS)

GfK: Creștere pentru bunurile de larg consum, dar pe baza inflației, nu a volumelor!
Autor: meatmilk  /   joi, 22 februarie 2018

(Comunicat) Piața FMCG a înregistrat în 2017 o creștere semnificativă de 7% pentru bunurile de folosință curentă cumpărate pentru consumul casnic.   În spatele aceste evoluții pozitive a pieței a stat majorarea prețurilor ca urmare a inflației și nu creșterea volumelor cumpărate, așa cum s-a întâmplat în 2016. Cu...

Negro investește masiv în publicitate
Autor: Ilie Stoian  /   joi, 22 februarie 2018

Negro, o companie care în anii trecuți s-a remarcat din punct de vedere al promovării prin spot-uri publicitare, prin economia evidentă în producția propriu-zisă a imaginilor, a demarat un program de investiții care, măcar după numele pe care le-a atras, se dovedește a fi cât se poate de consistent.   Din punct de vedere al...