Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Bulgaria, pentru prima data la salonul international pentru agricultura

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

Bulgaria i-a ispitit pe partenerii francezi cu trandafiri, vin si branza la Salonul International pentru Agricultura 'SIA 2011', anunta Agerpres. Standul Bulgariei, care participa pentru prima data la acest salon,a reprezentat cele mai puternice companii bulgaresti in domeniul carnii, lactatelor, vinului, mierii si cosmeticelor, in special uleiuri eterice din trandafiri.

Ministrul bulgar al agriculturii, Miroslav Naidenov, a fost provocator cand a declarat, inaugurand sambata standul, ca Bulgaria are o pozitie foarte buna pentru a atrage atentia oamenilor de afaceri tocmai in domenii cum ar fi cosmeticele, vinurile si lactatele, in care Franta este in mod traditional puternica. In acelasi timp, Naidenov a subliniat faptul ca Bulgaria trebuie sa depuna mai multe eforturi pentru a-si dezvolta potentialul in sectorul agricol, care a fost neglijat in anii precedenti.

Salonul International pentru Agricultura de la Paris este unul din targurile cu cel mai inalt profil in domeniu din lume. Anul acesta a fost organizat in cadrul centrului expozitional de la Porte de Versailles si s-a desfasurat in perioada 19-27 februarie. La deschidere a participat si presedintele tarii gazda, Nicolas Sarkozy, alaturi de reprezentanti guvernamentali straini si locali.

Soluții FrieslandCampina Kievit, pentru produse ready meal-clean label
Autor: Maria Demetriad  /   joi, 15 noiembrie 2018

Compania olandeză FrieslandCampina Kievit, producător mondial de ingrediente alimentare și băuturi, a realizat recent un studiu privind  tendințele și evoluțiile de pe piața produselor ready meal, indulgence și clean label, cu țintă directă asupra savorii.   Utilizând propria analiză a conversațiilor online, precum și...

Metro AG Metro-Nom a deschis un birou IT la Cluj-Napoca
Autor: Nora Marin  /   joi, 15 noiembrie 2018

Metro AG Metro-Nom și-a deschis cel de-al treilea birou IT românesc în Cluj-Napoca, denumit și Silicon Valley al Balcanilor, după cum informează publicația European Supermarket Magazine.   Compania mai are încă două unități IT care operează local, mai precis, în București și Brașov. Divizia IT a firmei, Metro-Nom este...