Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close

C.C a aprobat preluarea magazinelor Adivin 95 de către Mega Image

Autor: meatmilkjoi, 27 septembrie, 2018

(Comunicat) Consiliul Concurenței a autorizat tranzacția prin care Mega Image SRL a preluat trei magazine ce aparțin companiei Adivin’95 SRL.

 

Mega Image, parte a Grupului Ahold Delhaize, activează în România, în cea mai mare parte, în sectorul comerțului cu amănuntul de bunuri de consum curent. Din magazinele Mega Image, fizice sau online, pot fi achiziționate atât produse de marcă, cât și produse de marcă proprie.

 

Cele trei magazine preluate de Mega Image de la Adivin ’95 sunt situate în Constanța și şi-au desfășurat activitatea sub denumirea de „Supermarketul familiei tale”.

 

Analiza Consiliului Concurenţei a condus la concluzia că operaţiunea nu pune problema unei afectări semnificative a concurenţei, în special prin crearea sau consolidarea unei poziţii dominante pe pieţele relevante sau pe segmente ale acestora. Anterior, Consiliul Concurenţei a autorizat cu condiţii mai multe tranzacţii pe piaţa de retail alimentar după ce a analizat efectele pe care aceste tranzacţii le pot avea pe piaţă.

 

De exemplu, în cazul tranzacţiei prin care Mega Image urma să preia 20 de magazine Angst, Autoritatea de Concurenţă a constatat că în unele zone din Bucureşti s-ar fi consolidat poziţia puternică pe piaţă a Mega Image, cu efectul reducerii posibilităţilor de alegere ale consumatorilor.

 

În urma intervenţiei Consiliului Concurenţei, Mega Image a renunţat la achiziţionarea magazinului Angst Perla şi s-a angajat să cesioneze magazinele Angst Amzei şi Angst Academiei şi să nu se implice în activităţile cesionate decât după trecerea unei perioade semnificative de 10 ani.

Profi a deschis magazinul cu numărul 1000
Autor: Mircea Demeter  /   marți, 4 iunie 2019

Potrivit European Supermarket Magazine, lantul de retail Profi a devenit primul retailer din România care a deschis 1.000 de magazine.   Dintre acestea, retailerul a administrează circa 500 de magazine în orașe medii, orașe mici și sate din România și este unul dintre lanțurile cu amănuntul cu cea mai rapidă creștere din...

Studiu: Neuromarketingul și comunicarea cu consumatorii
Autor: meatmilk  /   miercuri, 22 mai 2019

(Comunicat) Mullen şi iSense Solutions au realizat un nou studiu sub umbrela Bold by Lowe Group, în care au analizat aportul pe care îl are calitatea execuției în comunicarea cu consumatorii. Au făcut această analiză printr-o cercetare care a îmbinat instrumentele clasice de research cu tehnici inovatoare, precum eye-tracking, EEG şi...