Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close

C.E. anchetează piața ambalajelor din cauza practicilor anticoncurențiale

Autor: Nora Marinluni, 22 ianuarie, 2018

Comisia Europeană a inițiat o investigație îndreptată împotriva Diviziei de ambalaje din hârtie și carton a companiei RISI, o filială a Grupului Euromoney, care furnizează informații independente a industriei de ambalaje, bănuită de practici anticoncurențiale

 

„Euromoney Institutional Investor PLC (Euromoney) confirmă că autoritățile europene au efectuat o inspecție neanunțată la biroul de la Bruxelles, al companiei RISI”, a declarat Tim Bratton, consilier general și secretar-Euromoney.

 

Anterior, Comisia Europeană a lansat o declarație prin care a afirmat că „inspecția a avut loc într-un stat membru și face parte din aceeași investigație care a determinat efectuarea de inspecții inopinate în 2016 și 2017, în acest domeniu”.

 

Comisia a informat că societatea inspectată este pasibilă de încălcarea articolului 101 din Tratatul privind funcționarea Uniunii Europene, care interzice practicile anticoncurențiale, cum ar fi stabilirea prețurilor și alocarea clienților.

 

Funcționarii Comisiei au fost însoțiți de omologii lor din cadrul autorității naționale competente în materie de concurență.

 

Euromoney a achiziționat RISI, furnizor de informații pentru industria globală a produselor forestiere, împreună cu compania afiliată FOEX Indexes Ltd, în luna aprilie a anului trecut, informează Dairy Reporter.

Trasabilitatea cărnii, pusă sub lupă la Anuga 2019
Autor: Ilie Stoian  /   joi, 29 august 2019

În acest an, târgul Anuga va pune accentul pe trasabilitatea produselor. Organizatorii săi au explicat cum consumatorii pun un preț ridicat asupra regionalității și trasabilității produselor și abordează temele bunăstării și protecției animalelor.   Într-un comunicat transmis redacției Meat.Milk, organizatorii Anuga...

”New Deal for Consumer ”și noile principii de informare în on-line a consumatorilor
Autor: Maria Demetriad  /   vineri, 26 iulie 2019

Recent, comunitatea europeană de afaceri și comerț reunită sub sigla Eurocommerce, și-a prezentat în mod voluntar un nou instrument de informare destinat consumatorilor care fac achiziții on-line.   Scopul inițiativei este acela de a ajuta companiile să găsească modalități mai bune de prezentare a informațiilor către...