Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Cal pe post de vita

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

Comisarii Autoritatii Nationale pentru Protectia Consumatorilor (ANPC) au efectuat marti, 30 august, un control la macelariile din Piata Obor din Bucuresti, cu sprijinul reprezentantilor Directiei de Investigare a Fraudelor Sector 2.

S-au controlat cinci operatori economici, la toti constatandu-se abateri de la prevederile legale in vigoare, potrivit unui comunicat emis joi seara de ANPC.

In cadrul actiunii de control, comisarii au prelevat probe din carnea comercializata sub denumirea de carne de vita si pentru care exista suspiciunea ca ar proveni de la alta specie decat cea de vita, respectiv de cal. Urmare a analizelor de laborator efectuate, a rezultat ca 86% dintre probele prelevate au confirmat faptul ca se comercializa carne de cal, in loc de carne de vita, informeaza ANPC.

Cu aceasta ocazie, comisarii au oprit de la comercializare, in vederea confiscarii, cantitatea de circa 1.000 kg carne de cal si au aplicat amenzi in valoare de 25.000 lei.

Ma adresez consumatorilor si pe aceasta cale, ca ori de cate ori au suspiciuni asupra securitatii si calitatii produselor oferite la comercializare, sa se sesizeze Comisariatele Judetene pentru Protectia Consumatorilor si al Municipiului Bucuresti. Vom actiona cu fermitate, impreuna cu celelalte organe ale statului, potrivit conventiilor de colaborare, fara a tolera niciun fel de situatii de acest gen, a declarat presedintele ANPC, Constantin Cerbulescu.

Documentele de control vor fi inaintate organelor de urmarire penala pentru aplicarea prevederilor legale, mai spun reprezentantii ANPC.(Biroul de Presa al ANPC)

Soluții FrieslandCampina Kievit, pentru produse ready meal-clean label
Autor: Maria Demetriad  /   joi, 15 noiembrie 2018

Compania olandeză FrieslandCampina Kievit, producător mondial de ingrediente alimentare și băuturi, a realizat recent un studiu privind  tendințele și evoluțiile de pe piața produselor ready meal, indulgence și clean label, cu țintă directă asupra savorii.   Utilizând propria analiză a conversațiilor online, precum și...

Metro AG Metro-Nom a deschis un birou IT la Cluj-Napoca
Autor: Nora Marin  /   joi, 15 noiembrie 2018

Metro AG Metro-Nom și-a deschis cel de-al treilea birou IT românesc în Cluj-Napoca, denumit și Silicon Valley al Balcanilor, după cum informează publicația European Supermarket Magazine.   Compania mai are încă două unități IT care operează local, mai precis, în București și Brașov. Divizia IT a firmei, Metro-Nom este...