Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Calitatea romaneasca premiata la Frankfurt in 2007

Autor: Meat MIlkluni, 28 ianuarie, 2013

61.500 de vizitatori au avut ocazia, in cadrul Targului International de la
Frankfurt, sa afle noul trend din industria carnii, sa deguste noile produse si preparate din carne, sa schimbe opinii si sa descopere noi posibilitati de afaceri.

Alaturi de competitori puternici si cu traditie in productia preparatelor de carne, din tari ca Austria, Japonia, Elvetia, Rusia, Germania, Norvegia, Romania a fost reprezentata si prin societatea SERGIANA PRODIMPEX, cu marca SERGIANA POIANA MARULUI – ce se impune ca semn de identitate a calitatii in domeniul alimentatiei publice.

Sergiana

Produsele oferite sub marca Sergiana respecta retetele traditionale ardelenesti si au un gust prin care consumatorul poate aprecia calitatea premium, garantata de reteta originala. Desi mentalitatea cumparatorului roman mai poate fi influentata inca de principiul „daca e romanesc, e calitate slaba” SERGIANA POIANA MARULUI detine dovada de necontestat ca produsele fabricate sub aceasta marca raspund celor mai exigente cerinte internationale.

Pentru ca in lumea „bunului gust” calitatea si sanatatea sunt atributele care se potrivesc produselor Sergiana, suncile crud uscate au primit trei medalii – doua de aur si una de argint, iar doua salamuri crud-uscate alaturi de inca un sortiment de sunca au impartit alte trei medalii: aur, argint si bronz, in cadrul aceluiasi Targ de la Frankfurt.

Succesul SERGIANA POIANA MARULUI certifica inca o data ca, in Romania, exista pasiune pentru impletirea traditiei romanesti cu o calitate net superioara multor produse similare internationale; din acest motiv marca are ca imagine un taur care „respira” forta in productia preparatelor din carne.

Dincolo de cerintele consumatorilor, retetele originale asigura produselor o varietate larga de sortimente, pentru orice ocazie si pentru orice moment al zilei.

Într-adevar, in, ceea ce priveste calitatea, nu se poate spune decat „de gustibus non est disputandum” marca SERGIANA reusind sa schimbe intelesul dictonului atat de bine cunoscut intr-un altul: bunul gust al produselor nu mai poate fi comentat!

IFFA 2019: Optimizarea producției cu ajutorul sistemelor digitale
Autor: meatmilk  /   joi, 7 februarie 2019

(Comunicat) Optimizarea proceselor de producție se bazează din ce în ce mai mult pe digitalizare și rețele interconectate. Obiectivul este de a spori securitatea producției și de a optimiza utilizarea mașinilor, de a lucra în moduri mai eficiente din punct de vedere energetic și de a putea reacționa mai flexibil la schimbările de pe...

Spre o nouă eră a lactatelor
Autor: Cristina Gavrilut  /   joi, 24 ianuarie 2019

Atitudinile consumatorilor față de produsele lactate se schimbă în întreaga lume. Odată anunțat doar ca parte a unei diete echilibrate, utilizarea laptelui în unele categorii a fost în declin, în ultimele două decenii, în special în piețele în care s-au adus cele mai importante acuze, în cea mai mare parte a lor, nefondate:...