Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Campanie promotionala kaufland: 4.700 de produse in permanenta la oferta

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

Potrivit cotidianului Capital, inclinatia brusca inspre economisire a romanului statistic i-a obligat pe comercianti sa mute competitia pe terenul ofertelor promotionale. Mai nou, lantul german de tip discount Kaufland are „4.700 de produse in permanenta la oferta”. Cu alte cuvinte, unul din trei produse din fiecare magazin este la promotie.

Cu ultima gaselnita de marketing, retailerul incearca sa invioreze vanzarile. Reteaua sa din Romania numara 75 de hipermarketuri cu politica de discount. Magazinele retailerul au in rafturi circa 15.000 de produse, pe o suprafata de vanzare cuprinsa intre 3.000 si 5.000 mp.
Cu afaceri de 1,11 mld. euro in 2010, Kaufland, parte a grupului german Lidl Schwartz, este al doilea jucator din comertul romanesc, dupa Metro Cash&Carry. Principalii competitori ai Kaufland – care are insa politica de tip discount – sunt Carrefour, Real, Cora si Auchan.

Desi benefica pentru consumatori, politica preturilor mici este riscanta pentru companii, crede Adrian Comaneci, manager al firmei de consultanta Contrast Management-Consulting.

Desi sanatoasa in momentul consolidarii pe piata, politica preturilor mici se poate dovedi distructiva in strategia pe termen lung, afectand nu doar profitabilitatea, dar si capacitatea de extindere catre alte zone, precum si potentialul de inovatie strategica, explica Adrian Comaneci.

Pana in 2020, retailul ar urma sa creasca pana la 26 de miliarde de euro, adica un plus de aproape doua treimi fata de 16 miliarde de euro nivelul actual, arata un studiu al Oxford Economics, citat intr-un raport al firmei de consultanta Contrast Management-Consulting.

Deocamdata insa, suma medie cheltuita de un roman in retail este inca la mai putin de jumatate din media europeana (46%), arata calculele Contrast, pe baza datelor de la European Intelligence Unit.

Magazinele traditionale, de tip alimentara si chiosc, domina comertul local ca numar de unitati, cu un total de circa 74.000, in timp ce comertul modern (cash&carry, hipermarketuri, supermarketuri si magazine de tip discount) numara aproape 900 de spatii.

Soluții digitale pentru productivitate sporită și profit ridicat în fermă
Autor: meatmilk  /   vineri, 3 august 2018

(Comunicat) Evoluția rapidă a domeniului IT și influența existenței Internetului se fac simțite în toate domeniile, inclusiv în agricultură. Fermierii din întreaga lume adoptă cu rapiditate noile tehnologii, astfel încât să își îndeplinească menirea cât mai ușor și să producă tot mai multă hrană pentru o populație...

C.E.: Rolul cheie pe care vânătorii trebuie să îl joace în împiedicarea evoluției PPA
Autor: meatmilk  /   joi, 2 august 2018

(Comunicat) Sectorul cărnii de porc este unul dintre cele mai semnificative sectoare agricole din UE. Acesta reprezintă 8,5% din producția totală a industriei agricole din UE, cea mai mare, în comparație cu alte sectoare de carne. Carnea de porc reprezintă 50% din producția totală de carne din UE. Carnea de porc este cea mai exportată...