Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close

Campanie promotionala kaufland: 4.700 de produse in permanenta la oferta

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

Potrivit cotidianului Capital, inclinatia brusca inspre economisire a romanului statistic i-a obligat pe comercianti sa mute competitia pe terenul ofertelor promotionale. Mai nou, lantul german de tip discount Kaufland are „4.700 de produse in permanenta la oferta”. Cu alte cuvinte, unul din trei produse din fiecare magazin este la promotie.

Cu ultima gaselnita de marketing, retailerul incearca sa invioreze vanzarile. Reteaua sa din Romania numara 75 de hipermarketuri cu politica de discount. Magazinele retailerul au in rafturi circa 15.000 de produse, pe o suprafata de vanzare cuprinsa intre 3.000 si 5.000 mp.
Cu afaceri de 1,11 mld. euro in 2010, Kaufland, parte a grupului german Lidl Schwartz, este al doilea jucator din comertul romanesc, dupa Metro Cash&Carry. Principalii competitori ai Kaufland – care are insa politica de tip discount – sunt Carrefour, Real, Cora si Auchan.

Desi benefica pentru consumatori, politica preturilor mici este riscanta pentru companii, crede Adrian Comaneci, manager al firmei de consultanta Contrast Management-Consulting.

Desi sanatoasa in momentul consolidarii pe piata, politica preturilor mici se poate dovedi distructiva in strategia pe termen lung, afectand nu doar profitabilitatea, dar si capacitatea de extindere catre alte zone, precum si potentialul de inovatie strategica, explica Adrian Comaneci.

Pana in 2020, retailul ar urma sa creasca pana la 26 de miliarde de euro, adica un plus de aproape doua treimi fata de 16 miliarde de euro nivelul actual, arata un studiu al Oxford Economics, citat intr-un raport al firmei de consultanta Contrast Management-Consulting.

Deocamdata insa, suma medie cheltuita de un roman in retail este inca la mai putin de jumatate din media europeana (46%), arata calculele Contrast, pe baza datelor de la European Intelligence Unit.

Magazinele traditionale, de tip alimentara si chiosc, domina comertul local ca numar de unitati, cu un total de circa 74.000, in timp ce comertul modern (cash&carry, hipermarketuri, supermarketuri si magazine de tip discount) numara aproape 900 de spatii.

Meat.Milk 2019: În ziua de 31 mai, fii prezent la Forum Retail!
Autor: meatmilk  /   marți, 26 martie 2019

Tendințele de globalizare ale piețelor internaționale de carne și lapte se manifestă tot mai pregnant. Puși în fața acestei noi realități, fermierii, procesatorii și retail-ul din România trebuie să își adapteze afacerile. Cum vor reuși să facă acest lucru, în condițiile în care se propune o nouă paradigmă legislativă? Cum...

Când gura bate fundul oii
Autor: Ilie Stoian  /   luni, 25 martie 2019

În luna decembrie a anului trecut, autoritățile de la București anunțau cu bucurie semnarea unui acord cu Regatul Hașemit al Iordaniei, pentru exportul către acea țară a unui număr de 100.000 de ovine.   Anunțul a avut darul să ofere o perspectivă favorabilă ciobanilor români, în condițiile în care, după cum bine...