Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Campofrio – un pionier pe piata romaneasca de mezeluri

Autor: Meat MIlkmarți, 29 ianuarie, 2013

Compania TABCO-CAMPOFRIO S.A. este parte a Campofrio Food Group, o noua companie creata in urma fuziunii dintre Campofrio Alimentacion Spania si Groupe Smithfield Europa.
In mai 1998, Campofrio Alimentacion S.A. Spania a cumparat pachetul majoritar de actiuni al firmei Tabco S.A. Tulcea, astfel luand fiinta TABCO-CAMPOFRIO S.A. In 1999, s-a lansat brandul Campofrio, adaptand portofoliul de produse gustului specific al consumatorului roman si dezvoltand propria retea de vanzare si distributie la nivel national.

In 2002, compania a investit in dezvoltarea unei baze proprii de materie prima critica (carcasa de porc), prin crearea a doua ferme porcine: una de reproducere si una de ingrasare.

In prezent, Tabco-Campofrio se afla in topul producatorilor de mezeluri la nivel national, actionand atat in canalul traditional cat, mai ales, in canalul modern de distributie, avand o gama variata de produse in fiecare categorie a pietei: salamuri, sunci, specialitati, crenvursti, carnati, parizer si mortadela – produse in Romania – adaptate gustului romanesc, dar si importate din Europa (Spania, Franta, Olanda) pentru consumatorul sofisticat. Produsele Campofrio se inspira din retetele traditionale romanesti, dar si din cele spaniole. Preparatele sunt variate atat prin structura diferita, cat si prin condimentarea unica, adaptata fiecarui produs. Varietatea produselor este o promisiune a bunului gust, datorita calitatii, structurii si aromei care satisfac toate preferintele.

In piata, Campofrio este privit de consumatori ca fiind un pionier si avand un ca­rac­ter inovator in deschiderea si dez­voltarea categoriilor de preparate din carne (cum ar fi sunca York, salamul Palaciego, pateurile vegetale etc.), dar si prin grija si respectul fata de consumator, respectand standarde inalte de calitate si igiena ale produselor.

Lactate: Noutățile lunii septembrie 2018
Autor: Maria Demetriad  /   joi, 4 octombrie 2018

Septembrie s-a bucurat de multe lansări în întreaga lume, în majoritatea categoriilor de produse lactate, inclusiv cele venite din partea unora dintre marii jucători de pe piețele naționale sau internaționale. Vi le prezentăm și de această dată, cu speranța diversificării producției și în România.   Chaitanya Chitta,...

ESM: Vânzări de produse ecologice în România, în creștere spectaculoasă
Autor: Maria Demetriad  /   miercuri, 26 septembrie 2018

Potrivit European Supermarket Magazine, care citează un raport Romania Insider și un studiu realizat de Getbio.ro, vânzările de produse ecologice sau "bio" au înregistrat o creștere de 30% în primele șase luni ale acestui an.   România Insider a raportat că produsele alimentare, suplimentele alimentare, cosmeticele și...