Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Campofrio, organizator al competiției The Titans Triathlon

Autor: meatmilkmiercuri, 9 august, 2017

(Comunicat) Campofrio organizează Proba de Ștafetă din cadrul competiției The Titans Triathlon. Organizat pentru prima dată în București, Campionatul Național de Triatlon și Aquatlon – TITANS TRIATHLON – include probe de specialitate care se adresează profesioniștilor și semi-profesioniștilor, dar și probe pentru amatori prezentate sub forma unor probe de ștafetă feminin, masculin, mixt, family și corporate, pentru cei dornici să facă sport, să se distreze și să participe în echipă cu prietenii sau colegii la o competiție care încurajează mișcarea și practicarea sportului într-un mod organizat.

 

Primele 10 echipe CORPORATE confirmate la proba de ștafetă vor primi cadou singurul board game de triatlon din lume, Triathlon Series, creat de AfterRace Games și oferit cu complimente de Campofrio – sponsorul principal al competiției.

 

„Campofrio este despre calitate: calitatea produselor noastre și calitatea vieții consumatorilor noștri. Aceasta este prioritatea noastră zi de zi. De aceea, brand-ul Campofrio susține starea de bine pe termen lung și îi inspiră pe cei care doresc să-și găsească propriul INNER TRIO.

 

INNER TRIO înseamnă pentru noi acea stare de echilibru între suflet, minte și corp, starea acea mult dorită și pe care căutăm să o atingem în viața noastră. În tot acest mix, sportul are un rol foarte important și nu are cum să lipsească. Și pentru că sportul îmbinat cu jocul este combinația perfectă, vă invităm să intrați în joc pe campofrio.ro.

 

Campofrio a prins gustul mișcării, a prins gustul triatlonului și este alături de consumatori cu susținere, inspirație, dar și cu multe premii. Lasă-te inspirat de Campofrio și vei deveni expert în INNER TRIO”, a declarat Ana Maria Băjan-Executive Director Marketing & PR Caroli Foods.

Studiu Agricola Bacău: Opt din zece români consumă săptămânal ouă
Autor: meatmilk  /   joi, 7 decembrie 2017

(Comunicat) Opt din zece români consumă ouă săptămânal, însă mai puțin de jumătate, au cunoștințe corecte despre proprietățile lor, informează Agricola Internațional Bacău, într-un studiu pe care l-a realizat.   Românii sunt mari consumatori de ouă. Opt din zece respondenți consumă ouă săptămânal, iar cei mai...

Moldova în Bucate, cel mai vizibil brand din categorie, în luna octombrie
Autor: meatmilk  /   luni, 4 decembrie 2017

(Comunicat) Moldova în Bucate, de la Vascar, se situează pe prima poziție în topul vizibilității în presă în categoria preparate din carne, conform datelor furnizate decompania de monitorizare Klarmedia.   Brandul Moldova în bucateînregistrează o acoperire media de aproape 30% din totalul brandurilor din categoria preparate...