Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Cantar cu imprimanta eticheta – dibal seria 500 – un concept nou in retail

Autor: marți, 5 februarie, 2013

BPC COM INTERNATIONAL lanseaza cantarele cu imprimanta eticheta seria 500 – DIBAL Spania.Seria 500 este un cantar nou, disponibil in varianta cu brat, fara brat, double body, autoservire, carlig, cu design modern si atractiv, cu utilizare si programare simpla, prevazut cu comunicare Ethernet si port USB pentru transferare si salvare rapida de date.

Usor de integrat in orice solutie software fiind ideal pentru magazine mici, minimarketuri, supermarketuri, hipermarketuri.

Optional, prin aplicatia DIBAL Web Server integrata, se poate accesa direct fiecare cantar din PC sau telefon mobil, tableta, prin intermediul browserului web.
BPC COM INTERNAȚIONAL , avand experienta de peste 10 ani in domeniu, ofera echipamente de cantarire, ambalare, etichetare si solutii complete de gestiune (software, POS, monitoare touch-screen, imprimante etichete sau cod bare etc.) pentru domeniul retail, HoReCa si industrial.

De-a lungul anilor am selectat si testat cu atentie produsele promovate, precum si partenerii nostri, astfel incat astazi putem sa oferim produse si solutii performante si de ultima generatie, la preturi corecte. Pana in prezent, DIBAL Spania a dotat cu echipamente 65% din lanturile de supermarketuri din Spania iar 16% din companiile de distributie de produse alimentare, la nivel mondial, utilizeaza solutiile de cantarit, ambalat si etichetat DIBAL.

Clientii BPC COM INTERNAȚIONAL sunt companii producatoare (de carne, mezeluri, lactate, branzeturi ), magazine, supermarketuri, depozite etc.

www.cantare-platforme.ro sau la showroomul nostru, din Bucuresti, str. Intrarea Sutasului nr.7, sector 1.

Va stam la dispozitie cu experienta noastra, pentru consultanta si asistenta in privinta achizitionarii solutiei potrivite afacerii Dumneavoastra

GfK: Creștere pentru bunurile de larg consum, dar pe baza inflației, nu a volumelor!
Autor: meatmilk  /   joi, 22 februarie 2018

(Comunicat) Piața FMCG a înregistrat în 2017 o creștere semnificativă de 7% pentru bunurile de folosință curentă cumpărate pentru consumul casnic.   În spatele aceste evoluții pozitive a pieței a stat majorarea prețurilor ca urmare a inflației și nu creșterea volumelor cumpărate, așa cum s-a întâmplat în 2016. Cu...

Negro investește masiv în publicitate
Autor: Ilie Stoian  /   joi, 22 februarie 2018

Negro, o companie care în anii trecuți s-a remarcat din punct de vedere al promovării prin spot-uri publicitare, prin economia evidentă în producția propriu-zisă a imaginilor, a demarat un program de investiții care, măcar după numele pe care le-a atras, se dovedește a fi cât se poate de consistent.   Din punct de vedere al...

Cantar cu imprimanta eticheta – dibal seria 500 – un concept nou in retail

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

BPC COM INTERNATIONAL lanseaza cantarele cu imprimanta eticheta seria 500 – DIBAL Spania.Seria 500 este un cantar nou, disponibil in varianta cu brat, fara brat, double body, autoservire, carlig, cu design modern si atractiv, cu utilizare si programare simpla, prevazut cu comunicare Ethernet si port USB pentru transferare si salvare rapida de date.

Usor de integrat in orice solutie software fiind ideal pentru magazine mici, minimarketuri, supermarketuri, hipermarketuri.

Optional, prin aplicatia DIBAL Web Server integrata, se poate accesa direct fiecare cantar din PC sau telefon mobil, tableta, prin intermediul browserului web.
BPC COM INTERNAȚIONAL , avand experienta de peste 10 ani in domeniu, ofera echipamente de cantarire, ambalare, etichetare si solutii complete de gestiune (software, POS, monitoare touch-screen, imprimante etichete sau cod bare etc.) pentru domeniul retail, HoReCa si industrial.

De-a lungul anilor am selectat si testat cu atentie produsele promovate, precum si partenerii nostri, astfel incat astazi putem sa oferim produse si solutii performante si de ultima generatie, la preturi corecte. Pana in prezent, DIBAL Spania a dotat cu echipamente 65% din lanturile de supermarketuri din Spania iar 16% din companiile de distributie de produse alimentare, la nivel mondial, utilizeaza solutiile de cantarit, ambalat si etichetat DIBAL.
Clientii BPC COM INTERNAȚIONAL sunt companii producatoare (de carne, mezeluri, lactate, branzeturi ), magazine, supermarketuri, depozite etc.

Pentru gama completa a echipamentelor si solutiilor oferite de noi, va asteptam pe pagina noastra de web: www.cantare-platforme.ro sau la showroomul nostru, din Bucuresti, str. Intrarea Sutasului nr.7, sector 1.

Va stam la dispozitie cu experienta noastra, pentru consultanta si asistenta in privinta achizitionarii solutiei potrivite afacerii Dumneavoastra

În 2017, Agricola Bacău a avut o cifră de afaceri de 401,3 milioane de lei
Autor: meatmilk  /   vineri, 23 februarie 2018

(Comunicat) Vânzările de carne de pasăre ale companiei AGRICOLA Bacău au totalizat în volum, în 2017, 42.110 tone, cu 2% mai mult față de anul precedent (41.265 tone) și cu 6,2% în valoare, în condițiile unei ușoare creșteri a prețului mediu. Cifra de afaceri înregistrată de Agricola Internaţional SA Bacău în 2017 este de...

Noi soluții pentru deserturile lactate ”low fat”
Autor: Cristina Gavrilut  /   vineri, 23 februarie 2018

Întotdeauna, indiferent de categoria de consumatori la care ne referim, deserturile din lapte au fost un răsfăț. Însă, cu precădere pentru milenieni, dar și pentru celelalte grupe de amatori de astfel de delicii, grija pentru sănătate și dorința de a consuma un aliment care să le aducă beneficii a crescut de la an la an. De aici, și...

Parlamentul European a schimbat Normele privind comerțul on-line și off-line!
Autor: Nora Marin  /   vineri, 23 februarie 2018

Comisia pentru Piața internă și Protecția Consumatorilor a Parlamentului European (IMCO), a votat în adta de 22 februarie cu privire la ”Armonizarea normelor privind garanțiile și contractele de consum pentru vânzarea online și offline a bunurilor”.   Textul IMCO reflectă un compromis politic și armonizează durata...

GfK: Creștere pentru bunurile de larg consum, dar pe baza inflației, nu a volumelor!
Autor: meatmilk  /   joi, 22 februarie 2018

(Comunicat) Piața FMCG a înregistrat în 2017 o creștere semnificativă de 7% pentru bunurile de folosință curentă cumpărate pentru consumul casnic.   În spatele aceste evoluții pozitive a pieței a stat majorarea prețurilor ca urmare a inflației și nu creșterea volumelor cumpărate, așa cum s-a întâmplat în 2016. Cu...

Negro investește masiv în publicitate
Autor: Ilie Stoian  /   joi, 22 februarie 2018

Negro, o companie care în anii trecuți s-a remarcat din punct de vedere al promovării prin spot-uri publicitare, prin economia evidentă în producția propriu-zisă a imaginilor, a demarat un program de investiții care, măcar după numele pe care le-a atras, se dovedește a fi cât se poate de consistent.   Din punct de vedere al...