Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Cargill investeste 20 mil. dolari in afacerea sa din africa de sud

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

Procesatorul de carne american, Cargill si-a anuntat planurile de a investi 20 mil. dolari in unitatea sa pentru nutritie animala din Africa de Sud, informeaza globalmeatnews.com.

Cargill planuieste sa cumpere un pachet de actiuni in compania sa, NuTec South Africa, de la celalalt patron al companiei Astral Foods, obtinand astfel majoritatea actiunilor si controlul managerial al companiei producatoare de vitamine si premixuri minerale pentru hrana animala. Printre planurile sale se numara si construirea unei noi fabrici in cadrul aceleiasi unitati.

Potrivit intelegerii, NuTec va migra catre brandul Provimi al Cargill. Astral Foods, care este un producator de carne de pasare integrat, va detine 25% din actiunile companiei.
Suntem incantati sa anuntam aceasta investitie, care va permite Provimi sa satisfaca mai bine cerintele clientilor din regiunea Africii de Sud, a declarat Gudo KelinGebbink, managerul regional al Provimi.

Johan Steyn, Directorul general al Cargill Africa de Sud, a spus ca aceste investitii va permite Cargill sa sustina cresterea agriculturii in Africa de Sud, precum si consolidarea relatiei existente cu Astral Foods.

GfK: Creștere pentru bunurile de larg consum, dar pe baza inflației, nu a volumelor!
Autor: meatmilk  /   joi, 22 februarie 2018

(Comunicat) Piața FMCG a înregistrat în 2017 o creștere semnificativă de 7% pentru bunurile de folosință curentă cumpărate pentru consumul casnic.   În spatele aceste evoluții pozitive a pieței a stat majorarea prețurilor ca urmare a inflației și nu creșterea volumelor cumpărate, așa cum s-a întâmplat în 2016. Cu...

Negro investește masiv în publicitate
Autor: Ilie Stoian  /   joi, 22 februarie 2018

Negro, o companie care în anii trecuți s-a remarcat din punct de vedere al promovării prin spot-uri publicitare, prin economia evidentă în producția propriu-zisă a imaginilor, a demarat un program de investiții care, măcar după numele pe care le-a atras, se dovedește a fi cât se poate de consistent.   Din punct de vedere al...