Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Cargill ofera americanilor hrana ieftina

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

Potrivit unui studiu realizat in Statele Unite, aproximativ 65% dintre familiile americane cu mai mult de 4 membrii isi schimba obiceiurile de cumparare a legumelor. De asemenea, studiul ca arata 71% dintre consumatori gatesc mai mult acasa si manaca mai putin la restaurant. De aceea, tot mai multe familii cauta metode de a eficientiza necesarul de alimente. In acest scop, compania Cargill a lansat un program promotional, denumit Hraneste familia cu 10 dolari care propune pachete alimentare ce nu depasesc aceasta suma. Potrivit oficialilor Cargill, acest initiativa ajuta retailerii sa isi sustina clientii in perioada de criza economica, furnizand solutii ieftine pentru clienti.

GfK: Creștere pentru bunurile de larg consum, dar pe baza inflației, nu a volumelor!
Autor: meatmilk  /   joi, 22 februarie 2018

(Comunicat) Piața FMCG a înregistrat în 2017 o creștere semnificativă de 7% pentru bunurile de folosință curentă cumpărate pentru consumul casnic.   În spatele aceste evoluții pozitive a pieței a stat majorarea prețurilor ca urmare a inflației și nu creșterea volumelor cumpărate, așa cum s-a întâmplat în 2016. Cu...

Negro investește masiv în publicitate
Autor: Ilie Stoian  /   joi, 22 februarie 2018

Negro, o companie care în anii trecuți s-a remarcat din punct de vedere al promovării prin spot-uri publicitare, prin economia evidentă în producția propriu-zisă a imaginilor, a demarat un program de investiții care, măcar după numele pe care le-a atras, se dovedește a fi cât se poate de consistent.   Din punct de vedere al...