Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Carmangeria Godac sarbatoreste 20 de ani de activitate

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

In cei douazeci de ani de activitate, SC Carmangeria Godac SRL s-adovedit unuldintre putinii jucatori performanti de pe piasa carnii si a produselor din carne, in Capitala si zonele limitrofe. Despre succesele si perspectivele acestei societati ne-a vorbit domnul Director General, Radu Marian.

FDC: Domnule Director General, stim ca 2011 este un an cu totul special, pentru dumneavoastra. Despre ce anume e vorba?

RM: Da, este adevarat ca este un an special, pentru ca, anul acesta, Carmangeria Godac implineste 20 de ani de activitate in acest domeniu. In 1991 am inscris Carmangeria Godac in Registrul Comertului, fiind atunci eram printre primele firme de profil.

FDC: Felicitari!

RM: Multumim! Pentru noi, semnificatia acestui eveniment este cu atat mai speciala cat timp, pe parcursul celor douazeci de ani, activitatea noastra a avut crestere spectaculoasa. Uneori mai lenta, dar sigura. De exemplu, anul trecut, cand multe firme au incheiat anul financiar pe minus, noi am avut totusi crestere. Nu am fost adeptii dezvoltarii explozive, fiecare pas fiind calculat cu atentie, nedorind sa punem in pericol investitiile. Totodata, urmarim sa oferim pietei numai produse de cea mai buna calitate. In acest sens, ne-am asigurat o dezvoltare sanatoasa, durabila.

FDC: Privind retrospectiv, care a fost cea mai mare realizare a Carmangeriei Godac, acesti ani?

RM: Varful nostru de activitate a fost consemnat in 2005-2006 cand, in urma unui proiect de modernizare si extindere de capacitate (cu ajutorul firmei noastre de consultanta) am obtinut o finantare europeana, care ne-a ajutat in retehnologizarea fabricii si la obtinerea autorizatiei intracomunitare, in 2006. Aici putem consemna ca am fost tot intre primele firme ce au obtinut aceste doua obiective.

FDC: Cum s-a reusit aceasta performanta?

RM: Carmangeria Godac a trecut prin mai multe etape succesive de modernizare: revigorare tehnologica, calitatea produselor, seriozitatea si perseverenta (ramas unul dintre obiectivele noastre permanente). De aceea, cred ca succesul a fost cu atat mai mare. Doresc, in plus, sa mentionez ca fondurile europene au fost folosite doar pentru achizitia de tehnologie. Am reusit astfel sa asiguram o productie zilnica de 5 tone preparate si 3 tone de carne transata si ambalata. Cu totul, avem o productie zilnica de 8 tone de carne procesata.

FDC: Carmangeria Godac si-a cladit un bun renume. Cum ati reusit acest lucru?

RM: Am urmarit intotdeauna sa satisfacem exigentele consumatorului final. Acest lucru nu este posibil decat asigurand o productie de calitate. Oferim necesarul de materie la calitate deosebita. Tot lantul tehnologic este controlat strict. Suntem printre primii din tara care au implementat sistemele ISO si HACCP. La fel, suntem in primul top al celor ce au obtinut Certificarea de schimb intracomunitar. Acestea sunt garantii ale calitatii preparatelor noastre, a corectitudinii cu care aplicam fiecare tehnologie in parte.

FDC: Ce alta noutate puteti prezenta?

RM: Considerand insuficiente noutatiledin productiesi tehnologie, la finele lui 2010, am modernizat statia de epurare care asigura un foarte inalt grad de prelucrare a apelor uzate, fiind deosebit de preocupati sa indeplinim conditiile impuse de legislatia mediu protectiei mediului.

FDC: Care este gama de produse pe care o realizati?

RM: Avem o foarte bogata oferta de produse: fierte-afumate, crud-uscate si fresh insumand in jur de 90 sortimente si cam 80 sortimente de carne transata si ambalata in diverse forme si categorii.

FDC: Care sunt produsele vedeta ale Carmangeriei Godac?

RM: Pot spune ca toate produsele sunt “vedeta, pentru ca fiecare dintre acestea au un secret de productie si sunt facute dupa o reteta proprie originala. Cele mai apreciate sunt cremwurstii din piept de pui, carnea de mici si carnatii proaspeti. Cererea pentru aceste produse este deosebit de mare.

FDC: Cum realizati desfacerea productiei?

RM: Distributia o facem cu 12 autospeciale frigorifice din parcul auto propriu, care transporta produsele noastre in deplina siguranta. Desfacerea este asigurata in cele 10 magazine proprii, in proportie de 75 %. Pentru restul de 25 de procente colaboram cu terti. Toate produsele noastre sunt comercializate sub marca inregistrata Godac.

FDC: Care sunt planurile de viitor ale Carmangeriei Godac?

RM: Inca din luna februarie, lucram la o noua gama de produse crud-uscate, pe baza de carne de porc, vita si oaie. In curand, vom lansa pe piata aceasta gama. Tot in 2011, in urma studiilor de piata pe care le-am efectuat, vom lansa si o alta noua gama de produse. Speram ca aceasta va fi o foarte frumoasa surpriza pentru cei care apreciaza produsele Godac. Concomitent, dorim sa extindem segmentul ambalatelor, investind 60.000 de euro intr-o noua linie tehnologica. Totodata, am demarat negocieri pentru ca, in scurt timp, sa devenim frunizori de materii finite pentru doua supermarket-uri de marime medie. Desigur, finalmente, dorim sa crestem cifra de afaceri, prin continuarea colaborarii cu partenerii nostri traditionali, prin colaborarea cu noi parteneri, si prin fidelizarea clientilor.

FDC: Va multumim, urandu-va La Multi Ani!

Lactate: Noutățile lunii septembrie 2018
Autor: Maria Demetriad  /   joi, 4 octombrie 2018

Septembrie s-a bucurat de multe lansări în întreaga lume, în majoritatea categoriilor de produse lactate, inclusiv cele venite din partea unora dintre marii jucători de pe piețele naționale sau internaționale. Vi le prezentăm și de această dată, cu speranța diversificării producției și în România.   Chaitanya Chitta,...

ESM: Vânzări de produse ecologice în România, în creștere spectaculoasă
Autor: Maria Demetriad  /   miercuri, 26 septembrie 2018

Potrivit European Supermarket Magazine, care citează un raport Romania Insider și un studiu realizat de Getbio.ro, vânzările de produse ecologice sau "bio" au înregistrat o creștere de 30% în primele șase luni ale acestui an.   România Insider a raportat că produsele alimentare, suplimentele alimentare, cosmeticele și...