Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Carmangeria Godac, un brand cunoscut in industria carnii

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

Dupa 20 de ani de activitate, brandul Carmangeria Godac este un brand cunoscut in industria carnii din Romania, in special pentru calitatea deosebita a produselor sale. Nu mai puþin adevarat, imaginea buna a brandului este data ºi de modul cu totul deosebit in care Carmangeria Godac inþelege sa exercite actul de comerþ, in beneficiul clienþilor sai fideli. Despre reþeaua de magazine a firmei, ne-a vorbit domnul Director General Radu Marian.

FDC: Domnule Radu Marian, produsele Carmangeriei Godac sunt recunoscute pentru calitatea lor de excepþie. Care sunt caracteristice lor?
R.M.: Caracteristica de baza o reprezinta reþetele folosite, calitatea materiei prime ºi preþul produsului.

FDC: Care este capacitatea de producþie a Carmangeriei Godac?

R.M.: Producþia zilnica este de 5 t de produse finite pe zi ºi 2-2,5 t de carne tranºata ºi ambalata.

FDC: Care sunt principalii clienþi ai produselor dumneavoastra?

R.M.: Principalii clienþi ai Carmangeriei Godac sunt toþi cei care ne cumpara produsele din cele 10 magazine ale reþelei noastre, situate in Bucureºti, Ilfov ºi Giurgiu.

FDC: Cunoaºtem ca aþi demarat un amplu program de modernizare ºi rebranduire a magazinelor dumneavoastra. Ce ne puteþi spune in acest sens?

R.M.: Da, intr-adevar, de anul acesta, aºa cum am mai spus ºi in alte reviste de specialitate, avem un proiect de rebranduire a tuturor magazinelor noastre. In acest sens, investim aproximativ un milion de euro.

FDC: Care este scopul principal al acestui proiect?

R.M.: Þinta principala a procesului de rebranduire este inlocuirea dotarilor comerciale, schimbarea imaginii, modernizarea actului de comerþ ºi, prin aceasta, fidelizarea clienþilor in sprijinul carora venim cu produse ºi servicii de o calitate de excepþie la un preþ corect ºi atractiv.

FDC: Care este raportul dintre desfacerea prin reþeaua proprie ºi cea destinata altor clienþi ai Carmanegeriei Godac?

R.M.: 70% din producþie o desfacem prin reþeaua noastra de magazine, iar pentru restul de 30 % avem clienþi stabili ºi puternici.

FDC: Va mulþumim ºi va uram succes!

Rolul mineralelor în produsele funcționale din carne
Autor: Cristina Gavrilut  /   miercuri, 20 iunie 2018

Carnea și produsele din carne reprezintă o bună sursă de compuși bioactivi cu efect pozitiv asupra sănătății umane, iar competiția intensificată a producătorilor de carne pune presiune asupra creării unei noi produse sănătoase. Pentru a răspunde acestor așteptări, producătorii folosesc suplimente cu proprietăți funcționale...

DuPont a lansat două noi culturi pentru brânzeturi
Autor: meatmilk  /   miercuri, 4 aprilie 2018

DuPont Nutrition & Health Introduce culturile de brânzeturi CHOOZIT® SWIFT 600 și CHOOZIT® AMERI-FLEX   (Comunicat) DuPont Nutrition & Health a lansat cele mai noi inovații din gama de ingrediente DuPont ™ Danisco®: CHOOZIT® SWIFT 600 și CHOOZIT® AMERI-FLEX. Dezvoltate pentru a rezolva problemele legate de...