Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Carmangeria Godac, un brand cunoscut in industria carnii

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

Dupa 20 de ani de activitate, brandul Carmangeria Godac este un brand cunoscut in industria carnii din Romania, in special pentru calitatea deosebita a produselor sale. Nu mai puþin adevarat, imaginea buna a brandului este data ºi de modul cu totul deosebit in care Carmangeria Godac inþelege sa exercite actul de comerþ, in beneficiul clienþilor sai fideli. Despre reþeaua de magazine a firmei, ne-a vorbit domnul Director General Radu Marian.

FDC: Domnule Radu Marian, produsele Carmangeriei Godac sunt recunoscute pentru calitatea lor de excepþie. Care sunt caracteristice lor?
R.M.: Caracteristica de baza o reprezinta reþetele folosite, calitatea materiei prime ºi preþul produsului.

FDC: Care este capacitatea de producþie a Carmangeriei Godac?

R.M.: Producþia zilnica este de 5 t de produse finite pe zi ºi 2-2,5 t de carne tranºata ºi ambalata.

FDC: Care sunt principalii clienþi ai produselor dumneavoastra?

R.M.: Principalii clienþi ai Carmangeriei Godac sunt toþi cei care ne cumpara produsele din cele 10 magazine ale reþelei noastre, situate in Bucureºti, Ilfov ºi Giurgiu.

FDC: Cunoaºtem ca aþi demarat un amplu program de modernizare ºi rebranduire a magazinelor dumneavoastra. Ce ne puteþi spune in acest sens?

R.M.: Da, intr-adevar, de anul acesta, aºa cum am mai spus ºi in alte reviste de specialitate, avem un proiect de rebranduire a tuturor magazinelor noastre. In acest sens, investim aproximativ un milion de euro.

FDC: Care este scopul principal al acestui proiect?

R.M.: Þinta principala a procesului de rebranduire este inlocuirea dotarilor comerciale, schimbarea imaginii, modernizarea actului de comerþ ºi, prin aceasta, fidelizarea clienþilor in sprijinul carora venim cu produse ºi servicii de o calitate de excepþie la un preþ corect ºi atractiv.

FDC: Care este raportul dintre desfacerea prin reþeaua proprie ºi cea destinata altor clienþi ai Carmanegeriei Godac?

R.M.: 70% din producþie o desfacem prin reþeaua noastra de magazine, iar pentru restul de 30 % avem clienþi stabili ºi puternici.

FDC: Va mulþumim ºi va uram succes!

DuPont Nutrition & Health Creates ”Clean Label Hub” își extinde echipa de cercetare
Autor: Nora Marin  /   joi, 30 august 2018

DuPont Nutrition & Health a anunțat extinderea echipei de cercetare și dezvoltare prin crearea unui "centru de etichetare clean label" cu sediul în Brabrand. Intenționând să își consolideze proiectele de proiecte în domeniul nutriției sănătoase și a ofertelor de texturale ecologice, noi angajați se vor alătura echipei existente,...

Tendințe emergente pe piața lactatelor; aplicații și ingrediente
Autor: Nora Marin  /   joi, 2 august 2018

Lactatele clean label devin din ce în ce mai populare. La rândul lor, ingredientele cu etichetă curată se găsesc în diverse aplicații, oferind căi de a stimula proteinele, pre- și probioticele, vitaminele etc., dar și aromele care au menirea de a reduce zahărul din diferite alimente. Pentru a vedea care sunt tendințele în acest...