Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Carne și Mezeluri: Top-ul vizibilității în online

Autor: Maria Demetriadjoi, 10 noiembrie, 2016

Topul lunar al celor mai vizibile branduri de Carne și Mezeluri in online si pe Fb, publicat de Iqads și realizat de  ZeList Monitor si fbMonitor, platforme de monitorizare si analiza ale companiei TreeWorks.

 

Topul acopera brandurile prezente in online. Datele pentru brandurile din categoria Carne și Mezeluri sunt prezentate mai jos, pentru fiecare indicator.

 

INDICATORI

 

Top expresii reprezinta defalcarea pe brandurile de Carne și Mezeluri luate in considerare pentru categorie a numarului de mentionari, a numarului de surse pe care au fost realizate aceste mentionari si a numarului estimat de impresii generate de aceste mentionari (pentru fiecare brand in parte).

 

Facebook top players reprezinta defalcarea paginilor de brand luate in calcul la Facebook Activity pentru categorie.  Aici pot fi regasiti doi indicatori: Talking si Active (numarul de fani activi). Indicatorul Talking este identic cu indicatorul People Talking About This din Facebook si se refera la numarul de utilizatori unici care au creat o interactiune (story): au dat like la pagina, au postat de wall-ul paginii, au dat like la o postare, au comentat la o postare, au dat share la o postare, au raspuns la o intrebare, au raspuns la o invitatie la un eveniment, au mentionat pagina intr-o postare, au tag-uit pagina intr-o poza, au dat check-in intr-o locatie, au dat share la o oferta disponibila pentru check-in, au dat like la o oferta disponibila pentru check-in, au scris o recomandare sau au activat o oferta. Dar, iată cele două clasamente importante:

 

t2

 

t1

Lactate: Noutățile lunii septembrie 2018
Autor: Maria Demetriad  /   joi, 4 octombrie 2018

Septembrie s-a bucurat de multe lansări în întreaga lume, în majoritatea categoriilor de produse lactate, inclusiv cele venite din partea unora dintre marii jucători de pe piețele naționale sau internaționale. Vi le prezentăm și de această dată, cu speranța diversificării producției și în România.   Chaitanya Chitta,...

ESM: Vânzări de produse ecologice în România, în creștere spectaculoasă
Autor: Maria Demetriad  /   miercuri, 26 septembrie 2018

Potrivit European Supermarket Magazine, care citează un raport Romania Insider și un studiu realizat de Getbio.ro, vânzările de produse ecologice sau "bio" au înregistrat o creștere de 30% în primele șase luni ale acestui an.   România Insider a raportat că produsele alimentare, suplimentele alimentare, cosmeticele și...