Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Carnea: 36 % din produsele de bază ale românilor

Autor: Meat MIlkvineri, 27 iunie, 2014

Nivelul autoconsumului in Romania este destul de ridicat in conditiile in care 2 din 3 romani declara ca obisnuiesc sa foloseasca produse din alte surse decat retailul. Potrivit datelor GfK, nu mai putin de 64% dintre gospodariile din Romania folosesc alimente proaspete din productie proprie.

Volumic, nivelul autoconsumului variaza destul de mult in functie de categorie, putand ajunge chiar si la 40% in unele segmente. Moldova, Oltenia si Dobrogea sunt in topul regiunilor cu cel mai mare autoconsum, citează Magazinul Progresiv.

Potrivit celui mai recent studiu al de cercetare de piata GfK, 48% din banii cheltuiti pe alimente si bauturi merg catre categoriile de produse proaspete. Dintre acestea, carnea si produsele din carne reprezinta 35%, produsele pe baza de lapte 20%, legumele proaspete 16% si produsele de panificatie 14%. Topul este completat de fructe proaspete cu 11% si oua cu 3%.

Un specific important al acestor segmente este gradul ridicat de penetrare in randul consumatorilor, de peste 94%, pe de o parte, si frecventa cea mai mare de cumparare, cu o prezenta in cosul de cumparaturi de 186 de ori la 240 de acte de cumparare de produse alimentare.(Mai multe, pe www.magazinulprogresiv.ro)

Carnea de porc, primul loc în Top-ul importurilor
Autor: Maria Demetriad  /   luni, 19 ianuarie 2015

Carnea de porc a ocupat primul loc în Top-ul importurilor de produse agroalimentare, în primele 10 luni ale anului 2014 Carnea de porc a ocupat primul loc în topul importurilor de produse agroalimentare în perioada 1 ianuarie - 31 octombrie 2014 cu o cantitate de 129.000 de tone, în creştere cu 7 procente faţă de aceeaşi perioadă din...

Cris Tim va investi 5 mil. de euro în dezvoltarea producției ready-meal
Autor: Maria Demetriad  /   vineri, 16 ianuarie 2015

Cris Tim va investi 5 milioane de euro în dezvoltarea producției ready-meal, segment care a crescut cu 30% anul trecut, a declarat Radu Timiş, preşedintele grupului. Totodată, activitatea companiei se va extinde și în zona vinificației, investind alte 2,5 milioane de euro în ”Crama Butic”. "În acest an investim aproximativ 3...